Algemeen medewerker Civiel

Landsmeer

Raadhuisstraat 1, 1121 XC Landsmeer, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€70 20 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 mei 2024

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

13 feb 2024

Organisatie
Werken bij de gemeente Landsmeer is werken in een gemeente met grote ambities: korte lijnen, informele werkrelaties en grote onderlinge verbondenheid. Met het organisatie ontwikkelplan zijn we gestart om als organisatie in te spelen op veranderingen waarbij we investeren in onze medewerkers, die veel ruimte krijgen om zich verder te ontwikkelen. Van onze medewerkers vragen wij dat zij actief meedenken en werken aan zowel de eigen ontwikkeling als die van de organisatie. Hiertoe biedt de gemeente Landsmeer alle kansen om jezelf te blijven ontwikkelen, nieuwe werkwijzen te ontdekken en te implementeren. Resultaatgerichtheid, verantwoordelijkheid, pro activiteit, verbinden en communicatie zijn hierbij onze sleutelwoorden.

Opdracht
Als Algemeen medewerker Civiel Openbare Ruimte bij gemeente Landsmeer werk je met 20 collega’s in het Team Fysiek. Jij bent een meewerkend medewerker civiel. Je bent verantwoordelijk voor alle zaken die op civiel vlak voorkomen binnen de gemeente Landsmeer. Met jouw collega’s Civiel zorg je voor een integrale aanpak voor de fysieke buitenruimte van Landsmeer. Je lost kleine civiele zaken op zoals bijvoorbeeld het doorspoelen van een riool bij een verstopping of het herstellen van bestrating.  Geen dag is het hetzelfde! Werken bij gemeente Landsmeer betekent veel vrijheid, ondernemen en jezelf ontwikkelen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. In bezit van rijbewijs B E;
2. Uurtarief maximaal 70,- exclusief BTW en inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender;
3. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen het civiele domein;
5. in bezit van een geldig VCA certificaat.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
6.  Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als civiel medewerker openbare ruimte; (50 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met beheer openbare ruimte bij een gemeente (50 punten)

Competenties

  • Medewerker die procesgericht, integraal en klantgericht werkt;

  • Proactief, goede ideeën en scherpe inzichten;

  • Communicatieve skills, sterk in enthousiasmeren en uitvoeren;

  • Zelfstandig, assertief, analytisch en leergierig.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr (optioneel)

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 21 februari tussen 09:00 uur en 13:00 uur op het gemeentehuis van Landsmeer. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 20 februari bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.