Projectleider Herontwikkeling De Olm

Gemeente Krimpen aan den IJssel

Raadhuisplein 2, 2922 AD Krimpen aan den IJssel, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 4 - 8 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 feb 2025

Uren per week:

4 - 8

Publicatiedatum:

17 jun 2024

Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd.

Opdracht
Begeleiding herontwikkeling Winkelcentrum De Olm.
Het betreft de herontwikkeling van een winkelcentrum op initiatief van de eigenaar, met uitbreiding van de supermarkt. Het namens de gemeente begeleiden van de ruimtelijke procedures, in afstemming met de adviseurs van de vastgoedeigenaar. Zie ook: https://krimpenaandenijssel.nl/college-neemt-positief-principebesluit-over-vernieuwen-winkelcentrum-de-olm/

Vereisten / knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider locatie-/gebiedsontwikkeling;
3. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Bouwkunde / RO;
4. Per direct beschikbaar voor 4 tot 8 uur per week.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider locatie-/gebiedsontwikkelingen binnen een gemeente (30 punten);                                                          
6. Aantoonbare werkervaring met (her)ontwikkeling van een (retail)locatie (20 punten);
7. Aantoonbare ervaring met het begeleiden van ruimtelijke procedures (25 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met afstemming tussen gemeente, adviseurs en ondernemers (15 punten);
9. Korte beschrijving van jouw eigen rol als projectleider in 2 gebiedsontwikkelingsprojecten (10 punten). 

Competenties

  • Oplossingsgericht;

  • Plannen en organiseren;

  • Besluitvaardig;

  • Samenwerken;

  • Communicatief vaardig.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 2 juli 2024 tussen 09.00 uur en 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 28 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  • De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt met ingang van 1 januari 2024 middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u hiervan een handleiding.

  • Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast voor 12 maanden. Daarna kan maximaal éénmaal per jaar een voorstel tot prijsaanpassing aan de Opdrachtgever plaatsvinden.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.