thumbnail
thumbnail
Gastheer/Gastvrouw

Krimpen aan den IJssel

Raadhuisplein 2, 2922 AD Krimpen aan den IJssel, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€40
16 - 32 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

16 - 32

Publicatiedatum:

17 nov 2023

Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. 

Opdracht
Beheer van ontmoetingscentrum de Tuyter voor o.a. het openen en sluiten, registratie, informatievoorziening, serviceverlening, zalen ombouwen en gereed maken voor de volgende gasten/organisaties. Aan het einde van een dienst vindt er een overdracht plaats aan je collega’s met de bijzonderheden van tijdens je dienst. Achter de balie ben jij het aanspreekpunt en zul je je o.a. bezighouden met het opnemen van de telefoon, het verwelkomen van gasten en overige receptie werkzaamheden. Het is daarom belangrijk dat je met de programma’s binnen MS Office overweg kunt en het programma Topdesk. Het gebouw is 7 dagen per week geopend, van ’s ochtends tot ’s avonds. Je hebt daarom ook wisselende diensten die in overleg worden afgesproken 

Vereisten / knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
2. Aantoonbare werkervaring in een dienstverlenende sector (benoem dit duidelijk in het cv).
3. Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
4. Een maximum uurtarief van € 40,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender;
5. In staat om fysiek zware (lichamelijke) werkzaamheden uit te voeren.
6. De kandidaat is beschikbaar om in overleg ingeroosterd te worden op de volgende momenten: overdag, avonden en weekenden. (ma-vr 07:30 uur – 00:00 uur, zaterdag 8:30 uur – sluiting (kan na middernacht zijn) en zondag 8:00 uur – 14:00 uur;
7. In bezit van een geldig EHBO of BHV certificaat.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
8. Je bent flexibel inzetbaar, ook in de avonden of weekenden kunnen wij een beroep op jou doen (benoem duidelijk in het cv je beschikbaarheid in deze periode) (40 punten);
9. Aantoonbare kennis van én werkervaring met MS Office (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met Topdesk (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
11. Aantoonbare werkervaring met het online vergaderen via Teams (benoem dit duidelijk in het cv) (10 punten).

Competenties

  • Klantvriendelijk;

  • Teamplayer;

  • Flexibel (geen 9 tot 5 mentaliteit);

  • Servicegericht;

  • Houd van aanpakken;

  • Computer kennis;

  • Zelfstandig kunnen werken.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 5. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-vr 07:30 – 00:00 uur, zaterdag 8:30 – sluiting (kan na middernacht zijn) en zondag 8:00 – 14:00 uur.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 22 november 2023 tussen 09:00 uur en 12:00 uur op locatie van de Tuyter. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 21 november 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  • De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast voor 12 maanden. Daarna kan maximaal éénmaal per jaar een voorstel tot prijsaanpassing aan de Opdrachtgever plaatsvinden.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met onze opdracht adviseur.
Opdracht Adviseur Jan de Vries
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Gastheer/Gastvrouw die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.