thumbnail
thumbnail
Adviseur Inkoop

Krimpen aan den IJssel

Raadhuisplein 2, 2922 AD Krimpen aan den IJssel, Nederland

Inkoop
Sluit over 3 dagen
Geen maximum
24 tot 36 Zuid-Holland

Publicatiedatum:

25-01-2023

Sluitingsdatum:

31-01-2023

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

24 tot 36

Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. 

Opdracht
De gemeente Krimpen aan den IJssel zoekt voor een overbruggingsperiode van minimaal 3 maanden een ervaren adviseur inkoop. De opdracht bevat tijdens deze periode minimaal het:

- Opstellen van een spendanalyse en bijbehorend overleg met de accountant.
- Je bent in deze periode de vraagbaak voor de organisatie omtrent de aanbestedingsregels.  
- Je adviseert bij de opstart van mogelijke aanbestedingen in deze periode.

 Vereisten / knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.  
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als inkoper/inkoop adviseur;
3. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van Spendanalyses;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als inkoper/inkoop adviseur in de afgelopen 8 jaar (40 punten);
5. Aantoonbare werkervaring binnen of voor een gemeente (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het werken binnen een zelf sturend team (benoem dit duidelijk in het cv) (10 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het begeleiden en opstellen van aanbestedingen (10 punten);
8. Uiterlijk beschikbaar per 6 februari 2023 voor minimaal 24 uur per week (20 punten).

Competenties

  • Je houdt goed het overzicht, bent communicatief vaardig, analytisch ingesteld en gaat accuraat te werk;

  • Je bent zelfstandig en kunt goed werken in een zelforganiserende organisatie

  • Je hebt een goed gevoel voor bestuurlijke en organisatorische belangen en je denkt mee in oplossingen;

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 2 februari 2023 tussen 13.00 uur en 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 1 februari 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  • De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek jouw droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs nog dezelfde dag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Adviseur Inkoop die deze organisatie zoekt?