Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

IT Manager

Hofstraat 110, 7311 KZ Apeldoorn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 115,00 36-40 Gelderland

Begindatum:

5 dec 2022

Einddatum:

4 jun 2023

Uren per week:

36-40

Publicatiedatum:

15 nov 2022

Omschrijving Kadaster IT
Waar loopt de grens tussen uw tuin en die van uw buurman? En welk vastgoed is van wie? Het Kadaster registreert van al het vastgoed (grond en gebouwen) in Nederland wie welke rechten heeft. We hebben heel veel data over alles onder, op en boven de grond en willen maximale waarde halen uit deze data. Naast onze wettelijke taak, beheert het Kadaster ook voorzieningen van andere organisaties, de Landelijke Voorzieningen. Zo beheren wij onder andere de WOZ Landelijke Voorziening en de Basisregistratie Adressen en gebouwen (BAG): alle adressen en gebouwen in Nederland, zoals bouwjaar, oppervlakte, gebruiksdoel en locatie op de kaart. 

Binnen Kadaster Beheer en Ontwikkeling IT (BOI) werken we met Scrum en DevOps en zijn de teams integraal verantwoordelijk voor de volledige technische dienstverlening, van idee tot productie. Vanuit een dynamische omgeving bieden wij een informele werksfeer. Soms werkt het beter om even je zinnen te verzetten en kan je met je teamgenoten een potje tafeltennis spelen, gamen of met de 3D printer een ontwerp realiseren. Ook hebben we een innovation hub om in een andere sfeer samen te werken. Daarnaast kan je in overleg met je team vanuit huis werken. 

Omdat het Kadaster innovatie hoog in het vaandel heeft staan wordt er 1x per maand een Innovation Friday georganiseerd waarin nieuwe, veelbelovende technieken worden uitgeprobeerd en worden er regelmatig “Taco” sessies gehouden waarin kennis wordt gedeeld.

Omschrijving van de opdracht
Het Kadaster staat continue voor grote IT uitdagingen. Dit vraagt om een flexibele en wendbare directie Beheer en Ontwikkeling IT (BOI) met een managementteam dat hier flink de schouders onder wil zetten. Een MT dat bereid is op een vernieuwde manier te werken en gewenst en effectief gedrag neerzet. Mensen die het verschil kunnen en willen maken. Die zich onderscheiden door ondernemerschap, daadkracht en lef. Die bouwen aan vertrouwen, verantwoordelijkheid nemen, goed kunnen samenwerken en altijd met discipline voor het eindresultaat gaan. Daarbij gedreven worden door het organisatiebelang èn het klantbelang.

Ben jij de leider die snel schakelt, medewerkers kan inspireren en motiveren, actief de samenwerking en verbinding opzoekt en als netwerker continue aan de bal is? Weet jij daarbij goed te balanceren tussen de gewenste sturing op output en ruimte voor eigen verantwoordelijkheid? Dan is er een plekvoor jou als manager in het team van de directie Beheer en Ontwikkeling IT. Natuurlijk vragen we ook inhoudelijke kennis en vaardigheden van jou die passen bij IT managers van dit formaat. Die weten waar ze het over hebben, en dit in de praktijk samen met anderen weten te realiseren.

Wat houdt de functie van IT Manager in?
De IT Manager is (mede) verantwoordelijk voor een van de units en het behalen van de geformuleerde doelstellingen van deze unit. Je stelt hiervoor een meerjarig unitplan op die gericht is op diensten, kosten, kwaliteitsnormen, prestatie-indicatoren en randvoorwaarden. Jij zorgt voor afstemming en integratie met de andere IT units en werkt hiervoor samen met jouw collega’s. Je geeft leiding aan een team van IT medewerkers (ongeveer 35 FTE) en bent mede verantwoordelijk voor het beleid van de Directie IT. Daarnaast zorg je voor marktconformiteit van en budgetcontrol binnen de IT-unit. Voor de diensten die jij binnen je unit bedient werk je veel samen met je counterparts binnen de andere directies van het Kadaster. 

 

Verantwoordelijk voor één van de IT units
In deze rol opereer je samen met de Business Relations Manager en collega operationeel managers als één team voor de totale unit. Je stuurt een aantal scrum teams aan en bent verantwoordelijk voor de operationele dienstverlening van de unit.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.