Begindatum:
20 dec 2023Einddatum:
30 jun 2024Uren per week:
40Publicatiedatum:
21 nov 2023Omschrijving Beheer en Ontwikkeling IT
Waar loopt de grens tussen uw tuin en die van uw buurman? En welk vastgoed is van wie? Het Kadaster registreert van al het vastgoed (grond en gebouwen) in Nederland wie welke rechten heeft. We hebben heel veel data over alles onder, op en boven de grond en willen maximale waarde halen uit deze data. Naast onze wettelijke taak, beheert het Kadaster ook voorzieningen van andere organisaties, de Landelijke Voorzieningen. Zo beheren wij onder andere de WOZ Landelijke Voorziening en de Basisregistratie Adressen en gebouwen (BAG): alle adressen en gebouwen in Nederland, zoals bouwjaar, oppervlakte, gebruiksdoel en locatie op de kaart.
Binnen Beheer en Ontwikkeling IT werken we met Scrum en DevOps en zijn de teams integraal verantwoordelijk voor de volledige technische dienstverlening, van idee tot productie. Vanuit een dynamische omgeving bieden wij een informele werksfeer. Soms werkt het beter om even je zinnen te verzetten en kan je met je teamgenoten een potje tafeltennis spelen, gamen of met de 3D printer een ontwerp realiseren. Ook hebben we een innovation hub om in een andere sfeer samen te werken.
Omschrijving project waarbinnen de inhuurkracht te werk wordt gesteld
Binnen de directie BOI bevindt zich de afdeling IT4ALL. Deze afdeling is verantwoordelijk voor de service delivery van verschillende generieke diensten. De unit is verdeeld in meerdere teams die elk hun eigen aandachtsgebied hebben. Voor het team Werkplek Services zijn we op zoek naar twee uitvoerend medewerkers. Werkplekservices faciliteert de werkplek aan de Kadastermedewerker en alle randzaken daaromheen. Je staat nauw in contact met de leverancier, de Servicedesk en de diverse klantgroepen binnen de organisatie. Door het thuiswerken is die werkplek des te belangrijker geworden. In het klanttevredenheidsonderzoek Q2 scoren we een 7,2. Ons streven is die waarde minimaal te behouden, maar liever nog te verhogen.
Opdrachtomschrijving
Uitdagingen oplossen met de nieuwste technologieën voor onze klanten, dat is waar jij voor staat.
Door passie voor technologie te combineren met communicatie en samenwerken, lever je eersteklas klantenservice. Je ontwikkelt nieuwe oplossingen met onze leveranciers en zorgt tegelijkertijd voor continuïteit.
Je werkt in een team, met individuele collega’s maar je vindt ook makkelijk zelfstandig je weg binnen de organisatie. Het team werkt met een back log bestaande uit features die je refined tot userstories. Dit doe je in samenwerking met te teamleden en de productowner.
Belangrijkste technieken, methodes en tool
Jira
MS Office 365;
Sharepoint;
Lean en Agile (Kanban/Scrum);
Azure Virtual Desktop.
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn
Afstemmen criteria met klanten, leverancier en architecten voor keuze uit bestaande (cloud) oplossingen;
Initiëren van verbeteringen op basis van inkomende klantvragen;
Afdelingen/teams en leverancier met elkaar verbinden en de partijen informeren over de (project)status;
Deelname in het team Werkplek Service en/of project teams en verantwoording naar project management;
Behandelen incidenten en borgen van voortgang hierop en op benoemde problemen;
Voeren van regie over de services die binnen het team vallen alleen of in samenwerking met je collega’s.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 20 december 2022 tot en met 30 juni 2023 voor 32-40 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 1 jaar. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand.
De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
Verplichte opgave van uw gewaarmerkte KVK-uittreksel. Hieruit moet de tekenbevoegdheid van de ondertekenaar van de onderhavige overeenkomst blijken.
U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) van maximaal 3 pagina's A4 toe. Uit dit cv dient te blijken dat u voldoet aan onderstaande eisen. Indien u naar oordeel van het Kadaster niet voldoet aan de gestelde eisen, of uw cv uit meer dan 3 pagina's bestaat, zal uw offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria.
Onderstaand de eisen waar de kandidaat aan moet voldoen. Per eis (kort) toelichten waarom de kandidaat in uw ogen aan de eis voldoet. Verwijzen naar het CV volstaat niet.
MBO+/HBO werk- en denkniveau in de richting informatica.
Minimaal 2 jaar ervaring met Azure diensten, Microsoft Office en Sharepoint.
Ruim 2 jaar ervaring met ITIL.
Ervaring met Azure Virtual Desktop.
Aantoonbaar ervaring met algemene (Cloud) security concepten.
Bij voorkeur ervaring met Telefonie diensten.
Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken:
Resultaatgericht;
Communicatief sterk zowel schriftelijk als mondeling. Je praat met stakeholders en weet hier de juiste positie in aan te nemen om de wens tot een goed einde te brengen;
Service- en klantgericht;
Proactief en initiatiefrijk;
Analytisch vermogen;
Je kan werken in teamverband en verbindt collega’s met verschillende achtergronden;
Je beschikt over goed probleemoplossend vermogen en denkt in mogelijkheden zonder het grotere geheel uit het oog te verliezen.
Wensen
U geeft minimaal 1 voorbeeld van een vergelijkbare opdracht. U beschrijft daarin uw rol en bijdrage aan deze opdracht (max. 300 woorden).
Beoordeling: De mate waarin de beschrijving aansluit bij de wensen van het Kadaster.
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.