Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Functioneel Beheerder

Hofstraat 110, 7311 KZ Apeldoorn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 110,00 24-36 Gelderland

Begindatum:

17 okt 2022

Einddatum:

16 okt 2023

Uren per week:

24-36

Publicatiedatum:

14 sept 2022

Het Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Omschrijving project waarbinnen de inhuurkracht te werk wordt gesteld
Het team Data en Proces Management is op zoek naar een Functioneel beheerder. Dagelijks werken aan de basis van kaarten van Nederland, dat is wat wij doen. Van het optimaliseren van beeldmateriaal tot het ondersteunen van het topografische proces, het beheren van de 3D-voorziening en inrichten van beheer van geo-informatie en maatwerkkaarten. Om kwaliteit te waarborgen zoeken wij nieuw talent. Zet jezelf op de kaart als Functioneel beheerder.

Je werkt hybride vanuit huis en onze vestiging Zwolle.

Een dag uit het leven van… (voor de Coronatijd)
Tussen 08.00 en 09.00 loop ik bij ons kantoor in Zwolle naar binnen. Ik loop via de afdeling Geo informatie naar mijn werkplek, word vriendelijk begroet en gevraagd of ik straks tijd heb om even mee te kijken. Aangekomen op mijn werkplek controleer ik mijn berichten en eventuele binnengekomen incidenten of wijzigingsverzoeken. Om 09:00 uur heb ik een stand-up sessie met de productieafdeling. Hierbij informeer ik collega’s over de voortgang van beheeractiviteiten en projecten. Uit de sessie hoor ik een nieuwe wens voor functionaliteit en neem deze mee naar mijn team om te bespreken. Omdat het een eenvoudige aanpassing is, besluit ik direct een user story te maken voor het IT team. Om 10:00 uur heb ik een bespreking met IT over een software migratie. Ik leg uit wat de punten zijn om rekening mee te houden in de tests en heb afgesproken ook een kleine dataset aan te leveren. Na de bespreking ga ik gelijk aan de slag met het maken van de dataset en voeg deze aan de user story toe.

Bij de lunch besluiten we even een rondje te gaan wandelen. Om 13:00 heb ik een conference call met een team in Apeldoorn voor het inregelen van de toegangsrechten van de nieuwe applicaties. Ik zorg ervoor dat het juiste gebruikersprofiel automatisch rechten krijgt voor de applicatie. Rond 14:00 maak ik een dashboard voor de productievoortgang. Rond 15:00 heb ik een concept klaar en deel dit met mijn collega’s. Na het verwerken van de feedback overleg ik de uitkomst met een senior van de productie afdeling. We spreken af dat we dit aan het einde van de week live gaan zetten. Aan het einde van de dag heb ik samen met mijn collega’s nog een korte evaluatie over een opgeloste verstoring en hoe we dit kunnen voorkomen.

Opdrachtomschrijving
Je ondersteunt gebruikers, inventariseert hun wensen en vertaalt aanpassingen in de producten, diensten, processen en applicaties. Daarmee ondersteun je dagelijks de adviseur operationeel informatie management bij het functioneel beheer. Samenwerken en delen van kennis is daarbij belangrijk. Als veranderingen in diensten en applicaties geïmplementeerd worden, pas jij de noodzakelijke documentatie aan en zorg je voor de opleiding en gebruikersondersteuning. Tevens lever je een actieve bijdrage aan het verder detailleren van vernieuwingen, het in beheer brengen van deze vernieuwingen, en stem je deze af met de gebruikersorganisatie.

Dagelijks communiceren we met collega’s over de werkzaamheden en de gewenste wijzigingen of productverbeteringen. Samen bespreken we welke signalen er zijn over onze dienstverlening en of er afstemming met stakeholders nodig is. Hierbij zijn ook jouw analyses van groot belang. Tussentijds informeren we collega’s over aanpassingen, successen, vernieuwingen en problemen. Dit omdat we veel samenwerken met andere teams in een keten van dienstverlening. 

Belangrijkste technieken, methoden en tools

  • Agile werken;
  • Kennis van ArcGIS-tools zoals ArcGIS Pro, ArcGIS Enterprise en Workflowmanager;
  • IT Service management tool;
  • Jira;
  • Versiebeheersysteem (vb Git);
  • Azure Cloud.

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn

  • Proactief monitoren van onze diensten;
  • Het analyseren van kansen voor verbeteringen;
  • Het oplossen van storingen;
  • Werkzaamheden voor gebruikers en IT-collega’s voorbereiden via user stories;
  • Verbetervoorstellen afstemmen;
  • Rapportages opstellen;
  • Opleiden en helpen van gebruikers;
  • Werkinstructies en handleidingen actueel houden;
  •  Aanspreekpunt voor beheertaken.

Taken

  • Contacten onderhouden met Software leveranciers;
  • Bij gebruikers aanwezig zijn op de werkvloer, bij standups, online, etc. om zaken te horen en te regelen;
  • Testen van nieuwe software, aanvragen nieuwe packages en beoordelen uitrol in productie daarvan;
  • Pro-actief monitoren van en inspelen op de voortgang van user stories.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.