Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
thumbnail
thumbnail

Functioneel Beheerder Klant

Hofstraat 110, 7311 KZ Apeldoorn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 100,00
32-36 Gelderland

Begindatum:

4 nov 2024

Einddatum:

30 apr 2025

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

1 okt 2024

Let op: Dit is een detacheringsopdracht.

Het Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Wat ga je doen?
Een functioneel beheerder zorgt dat anderen hun werk zo goed mogelijk kunnen doen. Jij kent de wensen van gebruikers, luistert en weet de vertaalslag te maken in user stories en specificaties.

Je focust je op processen in het klantdomein en de ondersteuning middels applicaties als SAP-CRM/ECC, web/online-toepassingen en een aantal andere pakketten Je zorgt ervoor dat applicaties op een correcte wijze worden gebruikt en ondersteunt gebruikers bij dit gebruik. Je analyseert incidenten en lost eventuele fouten op die vanuit de monitoring van de systemen optreden. Je stelt gebruikershandleidingen en documentatie op. Je levert een bijdrage aan projecten en de in beheergave van deze vernieuwingen, zoals vervanging van CRM. Verder speelt dit team een coördinerende rol in de centrale communicatie bij incidenten en onderhoud op meerdere applicaties. 

De functioneel beheerder die wij zoeken is een stressbestendige, pragmatische duizendpoot die het leuk vindt om gebruikers te helpen en er niet tegenop ziet om dit te doen in een omgeving waar de druk regelmatig oploopt. Je weet hierin overzicht te bewaren te prioriteren en zorgt samen met je collega’s dat het werk wordt uitgevoerd. 

Je gaat samenwerken met een multidisciplinair team bestaande uit beheerders, Product Owners en teamleden van de diverse teams die de software ontwikkelen en beheren. Je fungeert als aanspreekpunt voor de key users bij de andere diensten binnen het Kaderster zoals de collega’s van het klant contact centrum en klantadministratie.  Je bent in staat om snel het benodigde netwerk op te bouwen en stapt makkelijk op collega’s en andere afdelingen af. En je bent bewust van je rol binnen de organisatie , klantvriendelijk en staat klaar voor de interne klanten maar durft ook  grenzen te stellen. 

Belangrijkste technieken, methoden en tools

  • SAP-CRM

  • CMS-applicates

  • Jira

  • Office

Verantwoordelijkheden

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn

  • Vertalen van wensen in user stories

  • Functioneel beheer klantprocessen

  • Oplossen en coördinatie communicatie rondom incidenten

  • Opstellen gebruikershandleidingen en documentatie

  • Advisering gebruikers van de applicaties

  • Uitvoeren of ondersteunen van gebruikersacceptatietesten

  • Testen van userstories

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 4 november 2024 tot en met 30 april 2025 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 1 x 6 maanden. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. Voor deze functie zal op termijn een vacature worden opengesteld. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.

Eisen

  • Verplichte opgave van uw gewaarmerkte KVK-uittreksel. Hieruit moet de tekenbevoegdheid van de ondertekenaar van de onderhavige overeenkomst blijken.

  • U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) van maximaal 3 pagina's A4 toe. Graag cv in PDF aanleveren. Uit dit cv dient te blijken dat wordt voldaan aan onderstaande eisen. Indien naar oordeel van het Kadaster niet wordt voldaan aan de gestelde eisen, of het cv uit meer dan 3 pagina's bestaat, zal de offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria. Onderstaand de eisen waar de kandidaat aan moet voldoen. Per eis (kort) toelichten waarom de kandidaat in uw ogen aan de eis voldoet. Verwijzen naar het CV volstaat niet.

  • Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding of hoger.

  • Minimaal 4 jaar ervaring als Functioneel Beheerder of in een vergelijkbare functie.

  • Bij voorkeur ervaring met een organisatie die, als ZBO, wettelijke taken uitvoert en werkt in een breed stakeholderveld.

  • Kennis van klantprocessen en de daarbij ondersteunende applicaties is een pré.

  • Aantoonbare ervaring met het werken in een hectische werkomgeving en het prioriteren hierin.

  • Taalniveau Nederlands minimaal B2

  • Door de kandidaat zélf geschreven CV en motivatie

  • Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: • Initiatief nemen • Klantgericht • Resultaatgericht handelen • Organiserend vermogen • Communicatief vaardig • Adviesvaardig • In staat om snel nieuwe materie en systemen eigen te maken

Wensen

  • U geeft een beschrijving van aanpak (max. 400 woorden) voor de uit te voeren werkzaamheden gezien het specifieke vraagstuk van het Kadaster (zie ook omschrijving werkzaamheden en verantwoordelijkheden). Beoordeling: De mate waarin de beschrijving van aanpak aansluit bij de wensen van het Kadaster (40%)

  • U beschrijft 2 cruciale knelpunten (max. 300 woorden) die zich vaak voor doen in dit soort processen /werkzaamheden en geeft hierbij aan hoe deze worden opgelost (zie ook omschrijving werkzaamheden en verantwoordelijkheden). Beoordeling: De mate waarin de knelpunten relevant zijn en de oplossingen aansluiten bij de wensen van het Kadaster (30%)

  • U toont duidelijk aan (max. 300 woorden) welke wijze de geleverde expertise en competenties binnen de geschetste situatie een bijdrage leveren aan te behalen resultaten (zie ook omschrijving werkzaamheden en verantwoordelijkheden). Beoordeling: Hoe beter de expertise en competenties aansluiten bij de wensen van het Kadaster en de geschetste situatie hoe hoger de score (30%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Functioneel Beheerder Klant die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.