thumbnail
thumbnail

Medewerker Klantcontactcentrum

Westeinde 1, 2371 AS Roelofarendsveen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
23 Zuid-Holland

Begindatum:

14 okt 2024

Einddatum:

14 jan 2025

Uren per week:

23

Publicatiedatum:

1 okt 2024

Organisatie
Kaag en Braassem is een kleine organisatie in een uitgestrekt gebied, midden in het Groene Hart. De gemeente telt elf dorpskernen rondom het vele groen, mooie molens én de twee grote wateren het Braassemermeer en de Kagerplassen. Sport, verenigingsleven, bloementeelt en hart voor historie zijn enkele kenmerken van de gemeente en haar inwoners. 

Opdracht
Ben jij gepassioneerd over dienstverlening en altijd klaar om anderen te helpen? Dan is de functie van medewerker KCC bij onze gemeente echt iets voor jou!

In jouw rol als medewerker KCC ben je het eerste aanspreekpunt en het gezicht van de gemeente. Je behandelt een breed scala aan vragen en meldingen van zowel inwoners als bedrijven. Je zet je talenten in om deze taken met precisie en empathie uit te voeren. Je werkplek is vooral aan de telefoon, soms aan de balie.

De werkdagen zijn dinsdag, woensdag en vrijdag.

  • Dinsdag van 08:00-17:00 uur;

  • Woensdag van 08:00-17:30 uur;

  • Vrijdag van 08:00-12:30 uur.

Kernverantwoordelijkheden:

  • Efficiënt beantwoorden van vragen met behulp van de kennisbank.

  • Verbindingen leggen binnen de organisatie om zaken af te handelen.

  • Klantcontacten vastleggen en terugbelverzoeken organiseren.

  • Afspraken inplannen en documenten uitreiken aan de balie.

Vereisten / knock-outcriteria  
1. Uiterlijk beschikbaar per 14 oktober 2024 voor minimaal 23 uur;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als medewerker klantcontactcentrum inbound;
3. Beschikbaar op de in deze uitvraag genoemde dagen en tijden (zie werkdagen);
4. Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als KCC medewerker inbound bij een gemeente; (30 punten)
6. Aantoonbare kennis van Engels in woord en geschrift (omschrijf duidelijk in cv hoe deze kennis is opgedaan); (25 punten)
7. Aantoonbare kennis van Frans en/of Duits (omschrijf duidelijk in cv hoe deze kennis is opgedaan); (20 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met een zaaksysteem (bijvoorbeeld Djuma) (omschrijf duidelijk in het cv); (15 punten)
9. Aantoonbare kennis van (klant)registratiesystemen (omschrijf duidelijk in het cv); (10 punten)

Competenties

  • Actief luisteren: Je kunt goed en aandachtig luisteren naar de vragen en zorgen van inwoners en bedrijven, zodat je hun behoeften en verwachtingen volledig begrijpt.

  • Heldere communicatie: Je bent in staat om informatie duidelijk en beknopt over te brengen, zowel mondeling als schriftelijk, om misverstanden te voorkomen en voor een duidelijke communicatie met inwoners, bedrijven en collega’s te zorgen.

  • Inlevingsvermogen: Je kunt je goed verplaatsen in de situatie en emoties van anderen, waardoor je beter kunt inspelen op hun behoeften en verwachtingen.

  • Oplossingsgericht denken: Je hebt het vermogen om snel en efficiënt oplossingen te vinden voor problemen of vragen van inwoners en bedrijven, door gebruik te maken van de beschikbare kennisbank en andere bronnen.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Di (08:00-17:00), Wo (08:00-17:30) en Vr (08:00-12:30)
Is hybride werken mogelijk:  nee

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 10 oktober 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 9 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Opdracht Adviseur

Ben jij de Medewerker Klantcontactcentrum die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.