Medewerker Crediteurenadministratie

Westeinde 1, 2371 AS Roelofarendsveen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 20 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 sept 2024

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

27 feb 2024

Organisatie
Kaag en Braassem is een kleine organisatie in een uitgestrekt gebied, midden in het Groene Hart. De gemeente telt elf dorpskernen rondom het vele groen, mooie molens én de twee grote wateren het Braassemermeer en de Kagerplassen. Sport, verenigingsleven, bloementeelt en hart voor historie zijn enkele kenmerken van de gemeente en haar inwoners. 

Opdracht
Ben jij nauwkeurig, proactief en goed in het coördineren van administratieve processen? Noemen jouw collega’s jou de rots in de branding, ook als het werk blijft komen? Ben je daarnaast ook nog secuur, kan je goed samenwerken en zoek je alles tot op de bodem uit? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als Medewerker Crediteurenadministratie ben je verantwoordelijk voor het correct inboeken, coderen, verwerken en controleren van alle inkomende facturen. Je bent het aanspreekpunt voor directe collega’s, maar ook voor overige vragen vanuit de organisatie.

Verder houd je je bezig met:

  • Coördineren en uitvoeren van dagelijkse werkzaamheden voor de crediteurenadministratie;

  • Registreren en (indien aangegeven) coderen van facturen of koppelen van facturen aan verplichtingen in de financiële administratie;

  • Beantwoorden van vragen;

  • Aanmaken van nieuwe crediteuren en controleren en fiatteren van crediteurgegevens;

  • Samen met PAVers actueel houden van de verplichtingenadministratie;

  • Opstellen, aanmaken en verzenden van verkoopfacturen;

  • Behandelen en verwerken van "complexe facturen" met actief contact met PAVers.

Vereisten / knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo-4-niveau bij voorkeur in een financiële richting;
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Medewerker Crediteurenadministratie;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente;
5. Aantoonbare kennis en/of werkervaring met Key2finanicën;
6. Kandidaat is beschikbaar per uiterlijk 2 april 2024 voor 20 uur per week.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente (35 punten);
8. Minimaal 5 jaar werkervaring op de crediteurenadministratie binnen een gemeente (35 punten);
9. Aanvullend afgeronde cursussen in de financiële richting bij voorkeur voor de crediteurenadministratie (maximaal 30 punten);
a) geen aanvullende cursus (0 punten);
b) een afgeronde financiële cursus (15 punten);
c) een afgeronde cursus op het gebied van crediteurenadministratie/beheer (30 punten).

Competenties

  • Overzicht houden;

  • Stressbestendig;

  • Secuur;

  • Geduldig;

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg, hybride werken is deels mogelijk.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland in de week van 12 maart 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 9 maart 2024. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 29 maart 2024, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 1 maart 2024 bericht gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 5 maart 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.