Montessoriweg 1, 3083 AN Rotterdam, Nederland
Begindatum:
18 jul 2022Einddatum:
31 dec 2022Uren per week:
8Publicatiedatum:
14 jul 2022Instellings- en horecakok , oproepbasis Je werkt zowel in de keuken als het personeelsrestaurant en je krijgt alle ruimte om diverse kooktechnieken toe te passen en verschillende gerechten voor verschillende culturen te maken. Het is van belang om in te spelen op dieetwensen en patiëntgebonden voeding. In de keuken werk je zelfstandig en ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit, hygiëne en producten in de keuken. Je doet onder andere de bestellingen, kwaliteitsregistraties en denkt mee over de menu’s. Wij bieden 365 dagen per jaar eten en drinken. De werktijden zijn volgens een maandrooster waarbij flexibiliteit wordt verwacht in de weekenden en op feestdagen. Jouw werkdagen zijn tussen 6:30 en 18:00 uur. |
Dagelijks worden er zo’n 200 maaltijden voor patiënten bereid, dat doen wij zelf en daar zijn we trots op! We hebben een moderne keuken waar we koken met verse ingrediënten en kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan. Ook verzorgen wij dagelijks voor ruim 400 bezoekers de lunch in het personeelsrestaurant en verzorgen wij cateringactiviteiten voor symposia en andere bijeenkomsten. |
Jouw werkdag begint ’s ochtends met het controleren van bestellingen en het bespreken van voorbereidingen en andere punten tijdens de gezamenlijke dagstart. Vervolgens werk je aan de voorbereidingen van de patiënten maaltijden of voor het personeelsrestaurant. Voor de productie van de patiënten maaltijden bereid je het dagmenu op basis van kookopdrachten en dieetlijsten. Tussen de bedrijven door houd je je werkplek schoon, verzorg je administratieve taken en draag je bij aan het verbeteren van het menu. Rond het middaguur komen de laatste aanvragen binnen. De bereidingen die worden vers en dagelijks bereid. Jouw afdeling Dagelijks worden er zo’n 200 maaltijden voor patiënten bereid, dat doen wij zelf en daar zijn we trots op! We hebben een moderne keuken waar we koken met verse ingrediënten en kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan. Ook verzorgen wij dagelijks voor ruim 400 bezoekers de lunch in het personeelsrestaurant en verzorgen wij cateringactiviteiten voor symposia en andere bijeenkomsten. Jouw dag Jouw werkdag begint ’s ochtends met het controleren van bestellingen en het bespreken van voorbereidingen en andere punten tijdens de gezamenlijke dagstart. Vervolgens werk je aan de voorbereidingen van de patiënten maaltijden of voor het personeelsrestaurant. Voor de productie van de patiënten maaltijden bereid je het dagmenu op basis van kookopdrachten en dieetlijsten. Tussen de bedrijven door houd je je werkplek schoon, verzorg je administratieve taken en draag je bij aan het verbeteren van het menu. Rond het middaguur komen de laatste aanvragen binnen. De bereidingen die worden vers en dagelijks bereid. \u003Cp>Daarnaast kun je een Job Alert instellen om dagelijks interessante opdrachten binnen een door jou gekozen vakgebied te ontvangen.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":200,"faq_question":201,"faq_answer":202,"sequence_number":60},26,"Kan ik mijn reis- en verblijfkosten bij jullie in rekening brengen? ","\u003Cp>De bedragen die zijn opgenomen in onze aanbiedingen zijn altijd All-in (inclusief reis-, verblijf en overige kosten) en exclusief BTW. Reis-, verblijf- en overige kosten kunnen alleen aan ons worden gedeclareerd op het moment dat onze opdrachtgever hiervoor een vergoeding biedt.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":27,"faq_question":204,"faq_answer":205,"sequence_number":70},"Kun je meer informatie geven over een opdracht?","\u003Cp>Alle aan ons beschikbare informatie is te vinden in de opdrachtbeschrijving.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":50,"faq_question":207,"faq_answer":208,"sequence_number":79},"Wanneer ben ik geschikt voor een opdracht?","\u003Cp>Je bent een geschikte kandidaat wanneer je aan alle eisen voldoet die in de opdrachtomschrijving staan. \u003Cbr>\u003Cbr>Eisen vormen hierbij knock-out criteria: Indien je niet aan een eis voldoet, dan kunnen wij je helaas niet aanbieden.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":88,"faq_question":210,"faq_answer":211,"sequence_number":88},"Waar kan ik de benodigde documenten uploaden om mijn inschrijving op een opdracht compleet te maken (bijv. motivatiebrief, een aangepast cv, etc.)?","\u003Cp>Naar aanleiding van jouw inschrijving via onze website, nemen wij contact met je op om de aanbieding op een opdracht compleet te maken.\u003Cbr>\u003Cbr>Omdat per opdrachtgever de benodigde documentatie verschilt om een geldige aanbieding te doen, sturen wij deze in een aparte mail naar je toe.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":79,"faq_question":213,"faq_answer":214,"sequence_number":98},"Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?","\u003Cp>Zeker! Tenzij overheidservaring onderdeel is van de eisen van een opdracht, helpen wij je graag bij het doen van een aanbieding.\u003Cbr>\u003Cbr>Let op: Het ontbreken van enige ervaring binnen de overheidssector vermindert de kans op succes.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":70,"faq_question":216,"faq_answer":217,"sequence_number":218},"De opdracht waarop ik mij wil inschrijven is gesloten. Wat kan ik doen?","\u003Cp>Wanneer een opdracht op onze website vermeld staat als “verlopen”, dan betekent dit dat de digitale kluis van de opdrachtgever voor het doen van een aanbieding is gesloten.\u003Cbr>\u003Cbr>Het nasturen van een aanbieding is helaas niet mogelijk. Wij kunnen je in dit geval niet helpen om alsnog in aanmerking te komen voor de opdracht.\u003C/p>",8,{"faq_group_id":27,"id":218,"faq_question":220,"faq_answer":221,"sequence_number":222},"Kan ik mij door jullie laten detacheren?","\u003Cp>Ja, het is mogelijk om direct via ons gedetacheerd te worden! De opdrachten waarbij dit kan zijn specifiek aangegeven met een \u003Cstrong>detachering\u003C/strong>-tag. In deze opdrachten kan je ook gemakkelijk je te verwachten maandelijks brutosalaris berekenen met onze handige rekentool.\u003Cbr>\u003Cbr>Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een bedrijf, dan kunnen wij (met akkoord van jouw werkgever) jou ook via jouw huidige werkgever aanbieden op opdrachten op onze website.\u003C/p>",9,{"faq_group_id":27,"id":60,"faq_question":224,"faq_answer":225,"sequence_number":226},"Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?","\u003Cp>De kans op gunning is niet alleen afhankelijk van een geschikt CV en een sterke motivatie (hierbij kunnen wij je goed helpen!), maar ook van de hoeveelheid concurrentie voor een opdracht en het hebben van een ‘klik’ met de opdrachtgever.\u003Cbr>\u003Cbr>Over het algemeen kunnen wij zeggen dat je een zeer goede kans maakt op gunning van de opdracht wanneer je:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>naast de eisen, ook aan alle wensen voldoet\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt opgedaan in precies dezelfde functie \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt bij een gelijkwaardige opdrachtgever (bijv. indien de opdracht bij een gemeente openstaat, je al eerder ervaring hebt opgedaan bij een gemeente)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>je een prettig kennismakings-/selectiegesprek met de opdrachtgever hebt\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",10,{"faq_group_id":27,"id":222,"faq_question":228,"faq_answer":229,"sequence_number":230},"Behoren jullie tot de overheid?","\u003Cp>Nee, wij zijn een adviesbureau en intermediair die freelancers helpt aan een volgende opdracht bij de overheid.\u003Cbr>\u003Cbr>Voor meer informatie over onze organisatie, bekijk de \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/over/\">\u003Cu>Over Ons-pagina\u003C/u>\u003C/a>.\u003C/p>",11,{"id":60,"faq_group_name":232,"faq_group_description":232,"sequence_number":50,"include_in_vacancy_detail":6,"faqs":233},"Contracteren",[234,237],{"faq_group_id":60,"id":125,"faq_question":235,"faq_answer":236,"sequence_number":27},"Hoe contracteren jullie mij als zelfstandige?","\u003Cp>Wij contracteren zelfstandigen op basis van een door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst van Tussenkomst. Om jou te contracteren als zelfstandige hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dien je ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"faq_group_id":60,"id":138,"faq_question":238,"faq_answer":239,"sequence_number":50},"Hoe contracteren jullie een advies- of detacheringsbureau?","\u003Cp>Wij stellen een raam- en deelovereenkomst op waarin onder andere de afspraken worden vastgelegd over inlenersaansprakelijkheid. Om een advies- of detacheringsbureau te contracteren hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een G-rekeningovereenkomst van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cbr>Daarnaast dient het advies- of detacheringsbureau ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"id":70,"faq_group_name":241,"faq_group_description":242,"sequence_number":60,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":243},"Loondienst","In loondienst",[244,248,252,253,257],{"faq_group_id":70,"id":245,"faq_question":246,"faq_answer":247,"sequence_number":27},22,"Ik wil niet bij jullie in dienst komen, zijn er andere opties?","\u003Cp>Kies een nieuwe opdracht op onze website. De opdrachten die geschikt zijn voor uitvoering door freelancers kunnen \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=freelance\">hier\u003C/a> gemakkelijk worden gevonden. We kijken uit naar je volgende inschrijving!\u003C/p>",{"faq_group_id":70,"id":249,"faq_question":250,"faq_answer":251,"sequence_number":50},27,"Wanneer wordt mijn vakantiegeld uitgekeerd?","\u003Cp>Op het moment dat je een opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid uitvoert, bouw je 8% vakantiegeld op over de door jou gewerkte uren. De in de afgelopen maand opgebouwde verlofdagen en vakantiegeld nemen wij iedere maand direct mee in de salarisafrekening.\u003C/p>",{"faq_group_id":70,"id":114,"faq_question":201,"faq_answer":202,"sequence_number":60},{"faq_group_id":70,"id":254,"faq_question":255,"faq_answer":256,"sequence_number":70},24,"Wat is de Wet DBA?","\u003Cp>De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) is bedoeld om zzp’ers en opdrachtgevers duidelijkheid te geven over de aard en structuur van mogelijke arbeidsrelaties. \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/artikel/de-wet-dba-uitgelegd-hoe-heeft-deze-wet-invloed-op-mij-als-zzper/25-04-2024/27/\">Lees hier meer over de Wet DBA.\u003C/a>\u003C/p>",{"faq_group_id":70,"id":176,"faq_question":258,"faq_answer":259,"sequence_number":79},"Wat is een G-rekening?","\u003Cp>Een G-rekening is een door de Belastingdienst geblokkeerde rekening, die alleen gebruikt kan worden om btw-verplichtingen, loonheffingen en omzetbelasting te betalen aan de Belastingdienst. Op het moment dat jouw organisatie aan haar plichten richting de Belastingdienst heeft voldaan, kan het overgebleven bedrag op de G-rekening worden gedeblokkeerd en beschikbaar worden gemaakt voor de reguliere betaalrekeningen van de onderneming.\u003C/p>\u003Cp> Voor meer informatie over de G-rekening, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/internationaal/personeel/u_bent_niet_in_nederland_gevestigd_loonheffingen_inhouden/wanneer_moet_u_loonheffingen_inhouden1/u_bent_inhoudingsplichtig1/u_zendt_of_leent_personeel_uit_of_u_detacheert_personeel_in_nederland/g-rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"id":50,"faq_group_name":261,"faq_group_description":261,"sequence_number":70,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":262},"Voor advies- en detacheringsbureaus",[263,266,267,270,274],{"faq_group_id":50,"id":226,"faq_question":264,"faq_answer":265,"sequence_number":27},"Hoe maak ik een account aan als advies- en/of detacheringsbureau, zodat ik verschillende kandidaten kan inschrijven?","\u003Cp>Je kunt het reguliere \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/registreren\">aanmeldformulier\u003C/a> gebruiken om een account aan te maken. Nadat je een account hebt aangemaakt, kies je bij het inschrijven op een opdracht voor de optie \u003Cem>In loondienst bij een andere partij \u003C/em>en selecteer je de gewenste kandidaat. \u003Cbr>\u003Cbr>Heb je de kandidaat nog niet eerder via ons platform aangeboden? Dan volstaat het invullen van de voor- en achternaam om de nieuwe kandidaat te registreren. Wij nemen na de inschrijving contact op om het juiste cv op te vragen.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":63,"faq_question":258,"faq_answer":259,"sequence_number":50},{"faq_group_id":50,"id":53,"faq_question":268,"faq_answer":269,"sequence_number":70},"Waarom vragen jullie om een G-rekening?","\u003Cp>Onze organisatie dient zich te houden aan de richtlijnen van de Wet Ketenaansprakelijkheid (WKA). Door gebruik van de G-rekening advies- en detacheringsbureaus worden aansprakelijkheidsrisico’s beperkt, hetgeen van vitaal belang is voor onze positie als inleenbureau.\u003C/p>\u003Cp>KBenP Professional Match is SNA gecertificeerd. Naast financiële risico’s vervallen ook onze accreditaties op het moment dat wij facturen voortkomend uit onze inleenovereenkomsten niet middels een G-rekening betalen.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":271,"faq_question":272,"faq_answer":273,"sequence_number":70},14,"Hoe vraag ik een G-rekening aan?","\u003Cp>Een G-rekening kan worden aangevraagd via de Belastingdienst. Voor meer informatie, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aanvraag_g_rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":275,"faq_question":276,"faq_answer":277,"sequence_number":79},15,"Moet mijn organisatie in het bezit zijn van een G-rekening bij aanvang van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de organisatie waar jij in loondienst bent nog niet in het bezit is van een G-rekening, dan zullen wij het factuurbedrag dat wij over zouden maken naar de G-rekening tijdelijk reserveren op onze eigen rekening. Zodra de G-rekening is geopend en wij de G-rekeningovereenkomst hiervan ontvangen, maken wij de gereserveerde bedragen over naar de G-rekening.\u003C/p>",{"team":279,"id":81,"firstName":82,"lastName":83,"jobTitle":35,"email":84,"telephoneNumber":85,"linkedInUrl":86,"photo":87,"sequence_number":88,"vacancy_categories":89,"team_id":27,"group_id":27},{"groups":280,"id":27,"team_name":184,"primary_contact":84,"secondary_contact":94,"contract_manager":109,"finance_contact":129,"whatsapp_number":37,"message_of_the_day":185,"motd_from":186,"motd_to":187,"team_photo":188},[281,282,283,284,285],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":60,"group_name":101,"group_title":102,"sequencenumber":50},{"id":70,"group_name":122,"group_title":122,"sequencenumber":60},{"id":79,"group_name":134,"group_title":135,"sequencenumber":70},{"id":88,"group_name":164,"group_title":164,"sequencenumber":79},{"team":287,"id":91,"firstName":92,"lastName":93,"jobTitle":35,"email":94,"telephoneNumber":95,"linkedInUrl":96,"photo":97,"sequence_number":98,"vacancy_categories":99,"team_id":27,"group_id":27},{"groups":288,"id":27,"team_name":184,"primary_contact":84,"secondary_contact":94,"contract_manager":109,"finance_contact":129,"whatsapp_number":37,"message_of_the_day":185,"motd_from":186,"motd_to":187,"team_photo":188},[289,290,291,292,293],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":60,"group_name":101,"group_title":102,"sequencenumber":50},{"id":70,"group_name":122,"group_title":122,"sequencenumber":60},{"id":79,"group_name":134,"group_title":135,"sequencenumber":70},{"id":88,"group_name":164,"group_title":164,"sequencenumber":79},{"team":295,"id":105,"firstName":106,"lastName":107,"jobTitle":108,"email":109,"telephoneNumber":110,"linkedInUrl":111,"photo":112,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"team_id":27,"group_id":60},{"groups":296,"id":27,"team_name":184,"primary_contact":84,"secondary_contact":94,"contract_manager":109,"finance_contact":129,"whatsapp_number":37,"message_of_the_day":185,"motd_from":186,"motd_to":187,"team_photo":188},[297,298,299,300,301],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":60,"group_name":101,"group_title":102,"sequencenumber":50},{"id":70,"group_name":122,"group_title":122,"sequencenumber":60},{"id":79,"group_name":134,"group_title":135,"sequencenumber":70},{"id":88,"group_name":164,"group_title":164,"sequencenumber":79},{"team":303,"id":125,"firstName":126,"lastName":127,"jobTitle":128,"email":129,"telephoneNumber":130,"linkedInUrl":131,"photo":132,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"team_id":27,"group_id":70},{"groups":304,"id":27,"team_name":184,"primary_contact":84,"secondary_contact":94,"contract_manager":109,"finance_contact":129,"whatsapp_number":37,"message_of_the_day":185,"motd_from":186,"motd_to":187,"team_photo":188},[305,306,307,308,309],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":60,"group_name":101,"group_title":102,"sequencenumber":50},{"id":70,"group_name":122,"group_title":122,"sequencenumber":60},{"id":79,"group_name":134,"group_title":135,"sequencenumber":70},{"id":88,"group_name":164,"group_title":164,"sequencenumber":79},"31639845367",[312,316,320,325,329,333,337,341,345,349,353,357],{"vacancy_category":313,"team_members":314},"12",[315],{"id":91,"firstName":92,"lastName":93,"jobTitle":35,"email":94,"telephoneNumber":95,"linkedInUrl":96,"photo":97,"sequence_number":98,"vacancy_categories":99,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":317,"team_members":318},"23",[319],{"id":91,"firstName":92,"lastName":93,"jobTitle":35,"email":94,"telephoneNumber":95,"linkedInUrl":96,"photo":97,"sequence_number":98,"vacancy_categories":99,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":321,"team_members":322},"13",[323,324],{"id":91,"firstName":92,"lastName":93,"jobTitle":35,"email":94,"telephoneNumber":95,"linkedInUrl":96,"photo":97,"sequence_number":98,"vacancy_categories":99,"team_id":27,"group_id":27},{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":326,"team_members":327},"26",[328],{"id":91,"firstName":92,"lastName":93,"jobTitle":35,"email":94,"telephoneNumber":95,"linkedInUrl":96,"photo":97,"sequence_number":98,"vacancy_categories":99,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":330,"team_members":331},"18",[332],{"id":81,"firstName":82,"lastName":83,"jobTitle":35,"email":84,"telephoneNumber":85,"linkedInUrl":86,"photo":87,"sequence_number":88,"vacancy_categories":89,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":334,"team_members":335},"19",[336],{"id":81,"firstName":82,"lastName":83,"jobTitle":35,"email":84,"telephoneNumber":85,"linkedInUrl":86,"photo":87,"sequence_number":88,"vacancy_categories":89,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":338,"team_members":339},"24",[340],{"id":81,"firstName":82,"lastName":83,"jobTitle":35,"email":84,"telephoneNumber":85,"linkedInUrl":86,"photo":87,"sequence_number":88,"vacancy_categories":89,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":342,"team_members":343},"25",[344],{"id":81,"firstName":82,"lastName":83,"jobTitle":35,"email":84,"telephoneNumber":85,"linkedInUrl":86,"photo":87,"sequence_number":88,"vacancy_categories":89,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":346,"team_members":347},"15",[348],{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":350,"team_members":351},"14",[352],{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":354,"team_members":355},"16",[356],{"id":42,"firstName":43,"lastName":44,"jobTitle":45,"email":46,"telephoneNumber":47,"linkedInUrl":48,"photo":49,"sequence_number":50,"vacancy_categories":51,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":358,"team_members":359},"20",[360],{"id":42,"firstName":43,"lastName":44,"jobTitle":45,"email":46,"telephoneNumber":47,"linkedInUrl":48,"photo":49,"sequence_number":50,"vacancy_categories":51,"team_id":27,"group_id":27},[],{"userData":8,"access_token":8,"refresh_token":8,"activationSuccessful":7,"loading":7},{"loading":7,"jobAlertCategoriesLoading":7,"userDetails":8,"jobAlertCategories":364,"jobAlertSnoozeDate":8,"proxyCandidates":365,"enrolments":366},[],[],[],{"loading":7,"vacancies":368,"relatedVacancies":397,"pageSize":114,"offset":12,"loadMoreVacancies":7,"loadMoreLoading":7,"queryData":500,"defaultSearchFilters":520,"numberOfCheckboxFiltersApplied":12,"vacanciesCount":539,"vacancyCategories":543,"selectedLocation":8},[369],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":370,"organization_location":378,"tender_categories":379,"opdracht_overheid_url":380,"tender_category_obj":155,"tender_id":381,"tender_name":382,"tender_buying_organization":373,"tender_phase":383,"tender_date":384,"tender_source":385,"tender_url":386,"tender_perceel":8,"tender_description":387,"tender_active":12,"tender_document":388,"tender_last_seen":389,"tender_first_seen":390,"tender_start_date":391,"tender_end_date":392,"tender_tariff":393,"tender_hours_week":394,"tender_description_html":395,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":8,"web_key":396,"org_location_id":8,"tender_category":155},{"latitude":371,"longitude":372,"tender_buying_organization":373,"company_address":374,"company_name_google":373,"postcode":375,"province":376,"place_id_google":373,"avatar":377,"exclusive":7,"summary":8,"description":8,"meta_description":8,"publish":7,"company_display_name":8},"51.886187","4.493885","Ikazia Ziekenhuis Rotterdam","Montessoriweg 1, 3083 AN Rotterdam, Nederland","3083 AN","Zuid-Holland","blob_SVO7ZB37LSAY32S04HTG9V4R5FXGHZ0Y.",{},[],"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Ikazia-Ziekenhuis-Rotterdam/Kok/60abd45f-bf9a-4fe4-b136-a73b456f2f5f","flexhuis_a1J2o00000DVNQuEAP","Kok","Distributieproces gestart","2022-08-08 00:00:00","flexhuis","https://hetflexhuis-com.force.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1J2o00000DVNQuEAP","Instellings- en horecakok , oproepbasis Je werkt zowel in de keuken als het personeelsrestaurant en je krijgt alle ruimte om diverse kooktechnieken toe te passen en verschillende gerechten voor verschillende culturen te maken. Het is van belang om in te spelen op dieetwensen en patientgebonden voeding. In de keuken werk je zelfstandig en ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit, hygiene en producten in de keuken. Je doet onder andere de bestellingen, kwaliteitsregistraties en denkt mee over de menus. Wij bieden 365 dagen per jaar eten en drinken. De werktijden zijn volgens een maandrooster waarbij flexibiliteit wordt verwacht in de weekenden en op feestdagen. Jouw werkdagen zijn tussen 6:30 en 18:00 uur.Dagelijks worden er zon 200 maaltijden voor patienten bereid, dat doen wij zelf en daar zijn we trots op! We hebben een moderne keuken waar we koken met verse ingredienten en kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan. Ook verzorgen wij dagelijks voor ruim 400 bezoekers de lunch in het personeelsrestaurant en verzorgen wij cateringactiviteiten voor symposia en andere bijeenkomsten.Jouw werkdag begint s ochtends met het controleren van bestellingen en het bespreken van voorbereidingen en andere punten tijdens de gezamenlijke dagstart. Vervolgens werk je aan de voorbereidingen van de patienten maaltijden of voor het personeelsrestaurant. Voor de productie van de patienten maaltijden bereid je het dagmenu op basis van kookopdrachten en dieetlijsten. Tussen de bedrijven door houd je je werkplek schoon, verzorg je administratieve taken en draag je bij aan het verbeteren van het menu. Rond het middaguur komen de laatste aanvragen binnen. De bereidingen die worden vers en dagelijks bereid. Jouw afdeling Dagelijks worden er zon 200 maaltijden voor patienten bereid, dat doen wij zelf en daar zijn we trots op! We hebben een moderne keuken waar we koken met verse ingredienten en kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan. Ook verzorgen wij dagelijks voor ruim 400 bezoekers de lunch in het personeelsrestaurant en verzorgen wij cateringactiviteiten voor symposia en andere bijeenkomsten. Jouw dag Jouw werkdag begint s ochtends met het controleren van bestellingen en het bespreken van voorbereidingen en andere punten tijdens de gezamenlijke dagstart. Vervolgens werk je aan de voorbereidingen van de patienten maaltijden of voor het personeelsrestaurant. Voor de productie van de patienten maaltijden bereid je het dagmenu op basis van kookopdrachten en dieetlijsten. Tussen de bedrijven door houd je je werkplek schoon, verzorg je administratieve taken en draag je bij aan het verbeteren van het menu. Rond het middaguur komen de laatste aanvragen binnen. De bereidingen die worden vers en dagelijks bereid. Jij bent In het bezit van een koksopleiding MBO niveau 3 of 4 en je hebt ervaring in de keuken.Iemand met ervaring als instellingskok, maar ervaring heeft in de horeca.Creatief, toegankelijk en je kunt goed plannen.Iemand die servicegericht te werk gaat.Flexibel inzetbaar.","Flexhuis_Aanvraag_SRQ135000.pdf","2022-10-30","2022-07-14","2022-07-18","2022-12-31","Geen maximum ","8","\u003Cdiv class='sfdc_richtext' id='j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669_00ND0000005NrKf_div'>\u003Ctable class='Table' style='width: 778px; margin-left: 34px; border: none;' width='778'>\u003Ctbody>\u003Ctr>\u003Ctd colspan='1' rowspan='1' style='height: 28px;' valign='top'>\u003Cspan style='font-size: 12pt;'>\u003Cstrong>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: #555555;'>Instellings- en horecakok , oproepbasis\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/strong>\u003C/span>\u003Cbr/> \u003Cbr/> \u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 8.0pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: #555555;'>Je werkt zowel in de keuken als het personeelsrestaurant en je krijgt alle ruimte om diverse kooktechnieken toe te passen en verschillende gerechten voor verschillende culturen te maken. Het is van belang om in te spelen op dieetwensen en patiëntgebonden voeding. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/> \u003Cbr/> \u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 8.0pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: #555555;'>In de keuken werk je zelfstandig en ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit, hygiëne en producten in de keuken. Je doet onder andere de bestellingen, kwaliteitsregistraties en denkt mee over de menu’s.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/> \u003Cbr/> \u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 8.0pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: #555555;'>Wij bieden 365 dagen per jaar eten en drinken. De werktijden zijn volgens een maandrooster waarbij flexibiliteit wordt verwacht in de weekenden en op feestdagen. Jouw werkdagen zijn tussen 6:30 en 18:00 uur.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/td>\u003C/tr>\u003Ctr>\u003Ctd colspan='1' rowspan='1' style='height: 28px;' valign='top'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 8.0pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: #555555;'>Dagelijks worden er zo’n 200 maaltijden voor patiënten bereid, dat doen wij zelf en daar zijn we trots op! We hebben een moderne keuken waar we koken met verse ingrediënten en kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan. Ook verzorgen wij dagelijks voor ruim 400 bezoekers de lunch in het personeelsrestaurant en verzorgen wij cateringactiviteiten voor symposia en andere bijeenkomsten.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/td>\u003C/tr>\u003Ctr>\u003Ctd colspan='1' rowspan='1' style='height: 52px;' valign='top'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 8.0pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: #555555;'>Jouw werkdag begint ’s ochtends met het controleren van bestellingen en het bespreken van voorbereidingen en andere punten tijdens de gezamenlijke dagstart. Vervolgens werk je aan de voorbereidingen van de patiënten maaltijden of voor het personeelsrestaurant. Voor de productie van de patiënten maaltijden bereid je het dagmenu op basis van kookopdrachten en dieetlijsten. Tussen de bedrijven door houd je je werkplek schoon, verzorg je administratieve taken en draag je bij aan het verbeteren van het menu. Rond het middaguur komen de laatste aanvragen binnen. De bereidingen die worden vers en dagelijks bereid.\u003Cbr/> \u003Cbr/>\t\t\tJouw afdeling\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/> \u003Cspan style='font-size: 8.0pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: #555555;'>Dagelijks worden er zo’n 200 maaltijden voor patiënten bereid, dat doen wij zelf en daar zijn we trots op! We hebben een moderne keuken waar we koken met verse ingrediënten en kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan. Ook verzorgen wij dagelijks voor ruim 400 bezoekers de lunch in het personeelsrestaurant en verzorgen wij cateringactiviteiten voor symposia en andere bijeenkomsten.\u003Cbr/> \u003Cbr/>\t\t\tJouw dag\u003Cbr/>\t\t\tJouw werkdag begint ’s ochtends met het controleren van bestellingen en het bespreken van voorbereidingen en andere punten tijdens de gezamenlijke dagstart. Vervolgens werk je aan de voorbereidingen van de patiënten maaltijden of voor het personeelsrestaurant. Voor de productie van de patiënten maaltijden bereid je het dagmenu op basis van kookopdrachten en dieetlijsten. Tussen de bedrijven door houd je je werkplek schoon, verzorg je administratieve taken en draag je bij aan het verbeteren van het menu. Rond het middaguur komen de laatste aanvragen binnen. De bereidingen die worden vers en dagelijks bereid.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\t\t\t \n\t\t\t\u003Cdiv style='>Jij bent\n\t\t\t\u003Cul>\u003Cli style='>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='color: #555555;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 8.0pt;'>\u003Cspan style='>In het bezit van een koksopleiding MBO niveau 3 of 4 en je hebt ervaring in de keuken.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='color: #555555;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 8.0pt;'>\u003Cspan style='>Iemand met ervaring als instellingskok, maar ervaring heeft in de horeca.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='color: #555555;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 8.0pt;'>\u003Cspan style='>Creatief, toegankelijk en je kunt goed plannen.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='color: #555555;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 8.0pt;'>\u003Cspan style='>Iemand die servicegericht te werk gaat.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='color: #555555;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 8.0pt;'>\u003Cspan style='>Flexibel inzetbaar.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003C/div>\n\u003Cbr/> \u003Cbr/>\t\t\t \u003C/td>\u003C/tr>\u003C/tbody>\u003C/table>\u003C/div>","60abd45f-bf9a-4fe4-b136-a73b456f2f5f",[398,432,466],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":399,"organization_location":411,"tender_categories":412,"opdracht_overheid_url":417,"tender_category_obj":155,"tender_id":418,"tender_name":419,"tender_buying_organization":402,"tender_phase":61,"tender_date":420,"tender_source":421,"tender_url":422,"tender_perceel":8,"tender_description":423,"tender_active":27,"tender_document":424,"tender_last_seen":425,"tender_first_seen":425,"tender_start_date":426,"tender_end_date":427,"tender_tariff":428,"tender_hours_week":354,"tender_description_html":429,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":430,"web_key":431,"org_location_id":8,"tender_category":155},{"latitude":400,"longitude":401,"tender_buying_organization":402,"company_address":403,"company_name_google":402,"postcode":404,"province":405,"place_id_google":402,"avatar":406,"exclusive":7,"summary":407,"description":408,"meta_description":409,"publish":6,"company_display_name":410},"52.859211","6.309255","Westerveld","Raadhuislaan 1, 7981 EL Diever, Nederland","7981 EL","Drenthe","blob_HNSSYS1I96IWQPF0SPQXE45R2NFZ00NG.","Westerveld is een gemeente in het zuidwesten van de provincie Drenthe. De gemeente is na een gemeentelijke herindeling in 1998 ontstaan uit de gemeenten Havelte, Diever, Dwingeloo en Vledder. Op 1 januari 2024 telde de gemeente 20.000 inwoners op een oppervlakte van 283 vierkante kilometer.","\u003Cp>Werken voor de Gemeente Westerveld betekent dat je terecht komt in een plattelandsgemeente in Zuidwest-Drenthe. Een gemeente waar bestuur en organisatie samen streven naar een hoogwaardige dienstverlening waarbij we initiatieven van inwoners, ondernemers en organisaties stimuleren én faciliteren. Wat kenmerkend is voor de Gemeente Westerveld zijn de korte lijnen, een informele werksfeer en weinig hiërarchie. Na een warm onthaal introduceert jouw nieuwe team de organisatie en collega’s bij je. Een team dat bestaat uit een mix van lerende en ervaren collega’s. En natuurlijk lopen we dan ook even langs onze koffiecorners, het bedrijfsrestaurant en de verschillende lounge- en overlegplekken. Nieuwsgierig geworden? Bekijk dan onze Promotiefilm.\u003C/p>","De gemeente Westerveld biedt regelmatig interim, zzp en freelance opdrachten aan op het gebied van Sociaal Domein, Handhaving en Projectmanagement.","Gemeente Westerveld",{},[413],{"tender_category_obj":414,"id":416},{"id":155,"type":415},"Overig",24554,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Westerveld/Medewerker-keuken/578e4cc4-fdab-4beb-9058-8f3f81ffef70","flextender_21432","Medewerker keuken","2025-05-13 09:00:00","flextender","https://app.flextender.nl/supplier/jobs/view/O4510FB260E43CF90C2CFDE874BE3057F","Let op! Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Westerveld mag geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de gemeente Westerveld. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is\". Organisatie Werken voor de Gemeente Westerveld betekent dat je terecht komt in een plattelandsgemeente in Zuidwest-Drenthe. Een gemeente waar bestuur en organisatie samen streven naar een hoogwaardige dienstverlening waarbij we initiatieven van inwoners, ondernemers en organisaties stimuleren en faciliteren. Wat kenmerkend is voor de Gemeente Westerveld zijn de korte lijnen, een informele werksfeer en weinig hierarchie. Na een warm onthaal introduceert jouw nieuwe team de organisatie en collegas bij je. Een team dat bestaat uit een mix van lerende en ervaren collegas. En natuurlijk lopen we dan ook even langs onze koffiecorners, het bedrijfsrestaurant en de verschillende lounge- en overlegplekken. Nieuwsgierig geworden? Bekijk dan onze Promotiefilm. OpdrachtTer vervanging van de coordinator kantine, die deels ziek is, zoekt de keuken van Westerveld tijdelijk een medewerker kantine die samen met het team zorgdraagt voor o.a. de middaglunch voor 60 a 70 personeelsleden, maaltijden bereidt voor collegas voor raadsvergaderingen en/of overleggen/bijeenkomsten in de avond. Tevens is de medewerker kantine verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding en begeleiding 3 tot 5 collegas van Reestmond (in de keuken). Jij bent wat wij zoeken wanneer je oog hebt voor de energiebalans van de mensen van de dagbesteding, activiteiten gestructureerd en overzichtelijk kan aanbieden en een groot hart hebt voor deze doelgroep. Daarbij is het van belang dat je rust hebt, brengt en uitstraalt, evenals het geven van overzicht en het bieden van discipline en een luisterend oor wanneer nodig. Wat de keuken van Westerveld typeert is elke dag vers gebakken brood, zelf gemaakte soep en altijd een snack. En..naast dat er hard wordt gewerkt is er ook flink wat lol in de keuken, dus een goede dosis humor is een vereiste. In de praktijk ben jij verantwoordelijk voor: Werken volgens HACCP; Verantwoordelijk voor inkoopwerkzaamheden bij diverse groothandels en winkels; Bedenken van de weekmenus en deze stap voor stap uitwerken; Assisteren bij de maandelijkse raadsvergadering, denk aan het verzorgen van hapjesschalen; Verzorgen van koffie/thee voor vergaderingen; Dagelijks en periodiek onderhouden, schoonmaken en vullen van de koffiemachines; Kassawerkzaamheden incl. de financiele dagsluiting; Maken van de keukenroosters en de urenlijsten wekelijks doorsturen naar Reestmond voor de salarisbetalingen; Maandelijks facturen uitwerken en aanbieden ter controle aan de afdeling facilitaire poule; Onderhouden van contacten met leveranciers en Reestmond; Zorgdragen voor de dagelijkse schoonmaak in de keuken volgens HACCP; Zorgdragen voor een schone kantine en de afdelingskeukens; Periodieke schoonmaak van de keuken; Administratieve werkzaamheden zoals; registreren vrije dagen, urenlijsten bijhouden, lijsten maken voor lunches en maaltijden, registratie van bonnetjes, weekplanning maken en uitwerken. Vereisten / knock-outcriteria 1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;2. Aantoonbare werkervaring met HACCP;3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als leidinggevende in de zorg of horeca;4. Aantoonbare afgeronde cursus \"erkend leermeester horeca/zorg\"; Selectiecriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als leidinggevende in de zorg of horeca (60 punten);6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het opmaken en versturen van facturen (20 punten);7. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het maken van roosters en urenlijsten (20 punten); Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet. Competenties Zelfstandig Oplossingsgericht Plannen en organiseren Gestructureerd Zorgzaam Affiniteit met verstandelijk beperkte mensen Gedisciplineerd Beoordeling Stap 1: Beoordeling cvs op minimumeisenFlextender beoordeelt de cvs op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld. Stap 2: Selectie 10 cvs die aan de organisatie worden voorgelegdFlextender beoordeelt de cvs van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde gunningscriteria te beoordelen door Flextender. De 10 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprekDe opdrachtgever beoordeelt de cvs van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek. Stap 4: SelectiegesprekIn het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geinformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren. FunctieschaalDeze functie is ingedeeld op een uurtarief van 70 (excl. btw/incl. reiskosten) Dit tarief is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. Fee FlextenderFlextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. Benodigd aantal professionals1. CV-eisenMaximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. WerkdagenIs hybride werken mogelijk: neeDe opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Werkdagen in overleg, vrijdag is de keuken sowieso gesloten PlanningDe gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 15 mei 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 14 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. Overige informatie De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan 400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf). Meer informatieVragen kunnen ingediend worden tot donderdag 8 mei 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 9 mei 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 13 mei 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.","Flextender_Aanvraag_21432.pdf","2025-05-08","1900-01-01","2025-09-01","70","\u003Cp>\u003Cstrong>Organisatie \u003Cbr>\u003C/strong>Werken voor de Gemeente Westerveld betekent dat je terecht komt in een plattelandsgemeente in Zuidwest-Drenthe. Een gemeente waar bestuur en organisatie samen streven naar een hoogwaardige dienstverlening waarbij we initiatieven van inwoners, ondernemers en organisaties stimuleren én faciliteren. Wat kenmerkend is voor de Gemeente Westerveld zijn de korte lijnen, een informele werksfeer en weinig hiërarchie. Na een warm onthaal introduceert jouw nieuwe team de organisatie en collega’s bij je. Een team dat bestaat uit een mix van lerende en ervaren collega’s. En natuurlijk lopen we dan ook even langs onze koffiecorners, het bedrijfsrestaurant en de verschillende lounge- en overlegplekken. Nieuwsgierig geworden? Bekijk dan onze Promotiefilm.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Omschrijving van de opdracht\u003Cbr>\u003C/strong>Ter vervanging van de coördinator kantine, die deels ziek is, zoekt de keuken van Westerveld tijdelijk een medewerker kantine die samen met het team zorgdraagt voor o.a. de middaglunch voor 60 á 70 personeelsleden, maaltijden bereidt voor collega’s voor raadsvergaderingen en/of overleggen/bijeenkomsten in de avond. Tevens is de medewerker kantine verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding en begeleiding 3 tot 5 collega’s van Reestmond (in de keuken).\u003C/p>\u003Cp>Jij bent wat wij zoeken wanneer je oog hebt voor de energiebalans van de mensen van de dagbesteding, activiteiten gestructureerd en overzichtelijk kan aanbieden en een groot hart hebt voor deze doelgroep. Daarbij is het van belang dat je rust hebt, brengt en uitstraalt, evenals het geven van overzicht en het bieden van discipline en een luisterend oor wanneer nodig.\u003C/p>\u003Cp>Wat de keuken van Westerveld typeert is elke dag vers gebakken brood, zelf gemaakte soep en altijd een snack. En..naast dat er hard wordt gewerkt is er ook flink wat lol in de keuken, dus een goede dosis humor is een vereiste.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cu>In de praktijk ben jij verantwoordelijk voor: \u003C/u>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Werken volgens HACCP;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Verantwoordelijk voor inkoopwerkzaamheden bij diverse groothandels en winkels;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Bedenken van de weekmenu’s en deze stap voor stap uitwerken;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Assisteren bij de maandelijkse raadsvergadering, denk aan het verzorgen van hapjesschalen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Verzorgen van koffie/thee voor vergaderingen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Dagelijks en periodiek onderhouden, schoonmaken en vullen van de koffiemachines;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Kassawerkzaamheden incl. de financiële dagsluiting;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Maken van de keukenroosters en de urenlijsten wekelijks doorsturen naar Reestmond voor de salarisbetalingen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Maandelijks facturen uitwerken en aanbieden ter controle aan de afdeling facilitaire poule;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Onderhouden van contacten met leveranciers en Reestmond;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Zorgdragen voor de dagelijkse schoonmaak in de keuken volgens HACCP;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Zorgdragen voor een schone kantine en de afdelingskeukens;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Periodieke schoonmaak van de keuken;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Administratieve werkzaamheden zoals; registreren vrije dagen, urenlijsten bijhouden, lijsten maken voor lunches en maaltijden, registratie van bonnetjes, weekplanning maken en uitwerken.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cstrong>Vereisten / knock-outcriteria \u003C/strong>\u003C/p>\u003Col>\u003Cli>\u003Cp>Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp> Aantoonbare werkervaring met HACCP;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als leidinggevende in de zorg of horeca;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare afgeronde cursus \"erkend leermeester horeca/zorg\";\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ol>\u003Cp>\u003Cstrong>Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)\u003C/strong>\u003C/p>\u003Col start=\"5\">\u003Cli>\u003Cp>Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als leidinggevende in de zorg of horeca (60 punten);\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het opmaken en versturen van facturen (20 punten);\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het maken van roosters en urenlijsten (20 punten);\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ol>\u003Cp>\u003Cstrong>Competenties\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Zelfstandig\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Oplossingsgericht\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Plannen en organiseren\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Gestructureerd\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Zorgzaam\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Affiniteit met verstandelijk beperkte mensen\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Gedisciplineerd\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cstrong>Functieschaal\u003Cbr>\u003C/strong>Deze functie is ingedeeld op een uurtarief van €70 (excl. btw/incl. reiskosten) Dit tarief is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Fee \u003C/strong>\u003Cbr>De externe partij brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. \u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>CV-eisen\u003Cbr>\u003C/strong>Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Werkdagen\u003Cbr>\u003C/strong>Is hybride werken mogelijk: nee\u003Cstrong>\u003Cbr>\u003C/strong>De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Werkdagen in overleg, vrijdag is de keuken sowieso gesloten\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Planning\u003Cbr>\u003C/strong>De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 15 mei 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 14 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Overige informatie\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (\u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf\">https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf\u003C/a>).\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cstrong>Let op! \u003C/strong>\u003Cem>“Uitvoeringsvoorwaarde: \u003Cbr>Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Westerveld mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de gemeente Westerveld. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is\".\u003C/em>\u003C/p>","detachering","578e4cc4-fdab-4beb-9058-8f3f81ffef70",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":433,"organization_location":445,"tender_categories":446,"opdracht_overheid_url":450,"tender_category_obj":155,"tender_id":451,"tender_name":452,"tender_buying_organization":436,"tender_phase":61,"tender_date":453,"tender_source":454,"tender_url":455,"tender_perceel":8,"tender_description":456,"tender_active":27,"tender_document":457,"tender_last_seen":458,"tender_first_seen":425,"tender_start_date":459,"tender_end_date":460,"tender_tariff":461,"tender_hours_week":462,"tender_description_html":463,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":464,"web_key":465,"org_location_id":8,"tender_category":155},{"latitude":434,"longitude":435,"tender_buying_organization":436,"company_address":437,"company_name_google":436,"postcode":438,"province":439,"place_id_google":436,"avatar":440,"exclusive":7,"summary":441,"description":442,"meta_description":443,"publish":6,"company_display_name":444},"53.184727","5.531957","gemeente Waadhoeke","Harlingerweg 18, 8801 PA Franeker, Nederland","8801 PA","Friesland","blob_38W9W3GGOSJ8DQES7C62OZ1THGX5NKDT.","Gemeente Waadhoeke, gelegen in het noorden van Friesland, bedient een gemeenschap van circa 46.000 inwoners. Als zzp'er werk je in een innovatieve en betrokken organisatie, waar korte lijnen en samenwerking centraal staan. Draag bij aan betekenisvolle projecten voor de lokale gemeenschap.","\u003Cp>Gemeente Waadhoeke, in het noorden van Friesland, staat bekend om haar betrokken en innovatieve werkomgeving. Als zzp'er krijg je hier de kans om daadwerkelijk verschil te maken binnen een organisatie die zich richt op het welzijn van haar 46.000 inwoners. Met de korte communicatielijnen binnen de gemeente is de samenwerking effectief en persoonlijk, wat zorgt voor een prettige werksfeer waarin ideeën snel tot uitvoering kunnen komen.\u003C/p>\u003Cp>Waadhoeke is een gemeente die waarde hecht aan lokale betrokkenheid en samenwerking. Je werkt hier nauw samen met collega’s en hebt regelmatig contact met inwoners, bedrijven en andere externe partners. Hierdoor krijg je direct inzicht in de behoeften van de gemeenschap en kun je je werk afstemmen op wat er daadwerkelijk speelt. Dit maakt het werk afwisselend en betekenisvol.\u003C/p>\u003Cp>Een ander kenmerk van werken bij Gemeente Waadhoeke is de ruimte voor eigen inbreng. Als zzp’er krijg je veel vrijheid om jouw expertise in te zetten en heb je een grote verantwoordelijkheid binnen de projecten waar je aan werkt. Je krijgt de kans om zelfstandig te opereren, maar staat nooit alleen; er is altijd ruimte om te sparren met collega’s en samen te werken aan oplossingen.\u003C/p>\u003Cp>Kortom, werken bij Gemeente Waadhoeke betekent dat je als zzp'er kunt bijdragen aan het verbeteren van de leefomgeving in een innovatieve en betrokken organisatie. Of je nu werkt aan duurzaamheidsprojecten, infrastructuur of maatschappelijke initiatieven, jouw werk heeft direct impact op de lokale gemeenschap. Dit maakt het werk uitdagend, afwisselend en bovenal waardevol.\u003C/p>","Werk als zzp'er bij Gemeente Waadhoeke in Friesland. Maak impact met innovatieve projecten in een betrokken organisatie met korte lijnen en veel vrijheid","Gemeente Waadhoeke",{},[447],{"tender_category_obj":448,"id":449},{"id":155,"type":415},24596,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/gemeente-Waadhoeke/Medewerker-Toegang/78127a16-620b-45b3-b793-df3ae70646ae","werkeninfriesland_091681","Medewerker Toegang","2025-05-19 09:00:00","werkeninfriesland","https://inhuur.werkeninfriesland.nl/published/91681","Opdracht omschrijvingEven uitleggen Een baan bij Waadhoeke betekent dat je werkt op basis van onze kernwaarden: vertrouwen, doel- en resultaatgericht, klantgericht, integer en betrouwbaar.Als medewerker Toegang ben je het eerste aanspreekpunt van de inwoners en zorgaanbieders in de regio. De Toegang is verantwoordelijk voor de aanmeldfase. Een cruciaal moment want dit is het eerste moment om een goede start te maken richting de juiste hulp of ondersteuning. Je gaat telefonisch in gesprek, onderzoekt de vraag, analyseert en schat de urgentie in. Je weet de juiste routes te bewandelen om de vraag zo snel mogelijk op het juiste spoor te zetten zodat de ook zo snel mogelijk goed geholpen is. De Toegang is ook de plek waar professionals het gebiedsteam vinden en samenwerking of afstemming zoeken.Hou jij van een veelzijdige functie, ben je stressbestendig en communicatief vaardig? Stel jij de juiste vragen en kom je snel tot de kern? Kom dan bij ons werken! We zijn een klein team van drie vaste medewerkers. Er is veel kennis aanwezig en er wordt actief samengewerkt.Een warm badHet klinkt misschien als een hectische baan, maar je staat er niet alleen voor. Je werkt in een hecht team met fijne collegas en hebt veel vrijheid om je werk te doen op de manier die jij wilt. De sfeer is informeel en met elkaar maken we onze gemeente nog mooier voor onze inwoners. Daar wil je toch bij horen?De Toegang is een onderdeel van het Gebiedsteam. De medewerkers in het Gebiedsteam Waadhoeke hebben veel kennis en ervaring op het gebied van jeugd, zorg en welzijn. De medewerkers werken integraal binnen het brede sociale domein. Zij zijn het gezicht van de gemeente, benaderen burgers zo nodig proactief. Zij stimuleren de eigen kracht van de inwoner. Zij voeren een telefonische triage uit om zo planmatig te werk te kunnen gaan. Binnen het Gebiedsteam wordt er gewerkt met het plan van de mensen zelf. Verantwoordelijkheden Je hebt minimaal MBO+ werk en denkniveau; Je bent bekend met het netwerk van aanbieders van zorg en ondersteuning relevant voor de inwoners van de gemeente Waadhoeke; inwoner Je handelt daadkrachtig en maakt (op tijd) gebruik van expertise van anderen; Je kunt goed schakelen door de diversiteit van de gesprekken en het bedienen van de telefoon en computersystemen; Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, je hebt ervaring in het uitvragen van situaties, je zoekt de vraag achter de vraag; Je werkt oplossingsgericht, bent klant- en resultaatgericht, accuraat, integer en hebt verantwoordelijkheidsgevoel; Je kunt goed luisteren, je goed kunnen uitdrukken, hebt een flexibele werkhouding en bent stressbestendig; Je bent ondernemend en enthousiast. Je onderschrijft de kernwaarden van de gemeente Waadhoeke, past deze toe in je werkzaamheden en draagt deze proactief uit. Je hebt affiniteit met de Friese taal en hebt een positieve houding tegenover meertaligheid. De kandidaat is inzetbaar vanaf 2 juni 2025 tot en met 30 september 2025 voor 24 - 28 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.3-5 jaarMBO +40 %MBO +40 %3-5 jaar20 % Je bent bekend met het netwerk van aanbieders van zorg en ondersteuning relevant voor de inwoners van de gemeente Waadhoeke - Je kunt goed schakelen door de diversiteit van de gesprekken en het bedienen van de telefoon en computersystemen; Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, je hebt ervaring in het uitvragen van situaties, je zoekt de vraag achter de vraag;","Werkeninfriesland_091681.pdf","2025-05-12","2025-06-02","2025-09-30","60","24 - 28","\u003Cp>\u003Cstrong>Opdracht omschrijving\u003C/strong>\u003Cbr>Een baan bij Waadhoeke betekent dat je werkt op basis van onze kernwaarden: vertrouwen, doel- en resultaatgericht, klantgericht, integer en betrouwbaar.\u003C/p>\u003Cp>Als medewerker Toegang ben je het eerste aanspreekpunt van de inwoners en zorgaanbieders in de regio. De Toegang is verantwoordelijk voor de aanmeldfase. Een cruciaal moment want dit is het eerste moment om een goede start te maken richting de juiste hulp of ondersteuning. Je gaat telefonisch in gesprek, onderzoekt de vraag, analyseert en schat de urgentie in. Je weet de juiste routes te bewandelen om de vraag zo snel mogelijk op het juiste spoor te zetten zodat de ook zo snel mogelijk goed geholpen is. De Toegang is ook de plek waar professionals het gebiedsteam vinden en samenwerking of afstemming zoeken.\u003C/p>\u003Cp>Hou jij van een veelzijdige functie, ben je stressbestendig en communicatief vaardig? Stel jij de juiste vragen en kom je snel tot de kern? Kom dan bij ons werken! We zijn een klein team van drie vaste medewerkers. Er is veel kennis aanwezig en er wordt actief samengewerkt.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cem>Een warm bad\u003Cbr>\u003C/em>Het klinkt misschien als een hectische baan, maar je staat er niet alleen voor. Je werkt in een hecht team met fijne collega’s en hebt veel vrijheid om je werk te doen op de manier die jij wilt. De sfeer is informeel en met elkaar maken we onze gemeente nóg mooier voor onze inwoners. Daar wil je toch bij horen?\u003C/p>\u003Cp>De Toegang is een onderdeel van het Gebiedsteam. De medewerkers in het Gebiedsteam Waadhoeke hebben veel kennis en ervaring op het gebied van jeugd, zorg en welzijn. De medewerkers werken integraal binnen het brede sociale domein. Zij zijn het gezicht van de gemeente, benaderen burgers zo nodig proactief. Zij stimuleren de eigen kracht van de inwoner. Zij voeren een telefonische triage uit om zo planmatig te werk te kunnen gaan. Binnen het Gebiedsteam wordt er gewerkt met het plan van de mensen zelf.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Verantwoordelijkheden\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt minimaal MBO+ werk en denkniveau;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent bekend met het netwerk van aanbieders van zorg en ondersteuning relevant voor de inwoners van de gemeente Waadhoeke; inwoner\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je handelt daadkrachtig en maakt (op tijd) gebruik van expertise van anderen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je kunt goed schakelen door de diversiteit van de gesprekken en het bedienen van de telefoon en computersystemen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, je hebt ervaring in het uitvragen van situaties, je zoekt de vraag achter de vraag;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je werkt oplossingsgericht, bent klant- en resultaatgericht, accuraat, integer en hebt verantwoordelijkheidsgevoel;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je kunt goed luisteren, je goed kunnen uitdrukken, hebt een flexibele werkhouding en bent stressbestendig;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent ondernemend en enthousiast.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je onderschrijft de kernwaarden van de gemeente Waadhoeke, past deze toe in je werkzaamheden en draagt deze proactief uit. \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt affiniteit met de Friese taal en hebt een positieve houding tegenover meertaligheid.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp> \u003Cstrong>Beschikbaarheid\u003C/strong>\u003Cbr>De kandidaat is inzetbaar vanaf 2 juni 2025 tot en met 30 september 2025 voor 24 - 28 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>CV-eisen\u003C/strong>\u003Cbr>Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4. De externe partij behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV en/of referentie voorkomen. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Eisen\u003C/strong>\u003C/p>\u003Col>\u003Cli>\u003Cp>U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>3-5 jaar werkervaring\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>MBO + werk en denkniveau\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Maximaal uurtarief is € 60,-\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ol>\u003Cp>\u003Cstrong>Gunningscriteria\u003C/strong>\u003C/p>\u003Col>\u003Cli>\u003Cp>MBO + werk en denkniveau\u003Cbr>40 %\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>3-5 jaar\u003Cbr>40 %\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Competenties:\u003Cbr>20 %\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je bent bekend met het netwerk van aanbieders van zorg en ondersteuning relevant voor de inwoners van de gemeente Waadhoeke - \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je kunt goed schakelen door de diversiteit van de gesprekken en het bedienen van de telefoon en computersystemen; \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, je hebt ervaring in het uitvragen van situaties, je zoekt de vraag achter de vraag.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/li>\u003C/ol>","temporary","78127a16-620b-45b3-b793-df3ae70646ae",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":467,"organization_location":478,"tender_categories":479,"opdracht_overheid_url":487,"tender_category_obj":146,"tender_id":488,"tender_name":489,"tender_buying_organization":470,"tender_phase":61,"tender_date":490,"tender_source":491,"tender_url":492,"tender_perceel":8,"tender_description":493,"tender_active":27,"tender_document":494,"tender_last_seen":458,"tender_first_seen":495,"tender_start_date":496,"tender_end_date":497,"tender_tariff":428,"tender_hours_week":338,"tender_description_html":498,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":464,"web_key":499,"org_location_id":8,"tender_category":146},{"latitude":468,"longitude":469,"tender_buying_organization":470,"company_address":471,"company_name_google":470,"postcode":472,"province":473,"place_id_google":470,"avatar":474,"exclusive":7,"summary":475,"description":476,"meta_description":477,"publish":6,"company_display_name":470},"51.420913","5.404582","Gemeente Veldhoven","Meiveld 1, 5501 KA Veldhoven, Nederland","5501 KA","Noord-Brabant","blob_ZXLJLZXRDCC70PPHCC9E7TSLR6Q23GZP.","Ontdek vacatures bij de moderne gemeente Veldhoven. We zoeken o.a. een Programmaleider Dienstverlening en Senior Communicatieadviseur. Vind via Opdracht Overheid opdrachten gericht op uitdagend werk en uitgebreide groeimogelijkheden.","\u003Cp>Samen met bedrijven, organisaties en meer dan 45.000 inwoners vormen we Veldhoven. We zijn een moderne gemeente die durft te pionieren en keuzes durft te maken. We zijn geworteld in Brainport, een van de belangrijkste economische regio's van Nederland, waar beweging, innovatie en inspiratie centraal staan.\u003C/p>\u003Cp>Onze kernwaarden zijn dienstbaarheid, innovatie, inlevingsvermogen, betrouwbaarheid en resultaatgerichtheid. In het gemeentehuis heerst een dynamische en professionele sfeer waar 350 collega's elkaar inspireren om het beste uit zichzelf te halen.\u003C/p>","Vacatures bij Gemeente Veldhoven: solliciteer voor diverse functies in een moderne gemeente met goede arbeidsvoorwaarden en ruimte voor ontwikkeling.",{},[480,484],{"tender_category_obj":481,"id":483},{"id":146,"type":482},"Project- en Programmamanagement",24367,{"tender_category_obj":485,"id":486},{"id":155,"type":415},24368,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Veldhoven/Projectondersteuner/58b35174-f7fa-495f-8b9d-6dd2837fa2f9","werkeninzuidoostbrabant_1946","Projectondersteuner","2025-05-18 09:00:00","werkeninzuidoostbrabant","https://inhuur.werkeninzuidoostbrabant.nl/Opdracht/Gemeente-Veldhoven/Projectondersteuner/1946","Opdrachtomschrijving Deze inhuuropdracht is ook geschikt voor ZZP-ers. Let op; de ZZP-er dient zich zonder tussenkomst van een bureau in te schrijven. Het contract met de ingeschreven ZZP-er wordt verzorgd door Haert.De gemeente Veldhoven maakt deel uit van de Brainportregio. Deze regio gaat de komende tijd hard groeien. Er is meer ruimte nodig voor onder andere wonen, werken, recreeren en sporten. De gemeente Veldhoven heeft als doel gesteld dat de woningbouwproductie de komende jaren wordt verdubbeld. We bouwen sinds 2020 aan 400 woningen per jaar in de meest uiteenlopende projecten. Voor een aantal van die projecten zijn we op zoek naar een nieuwe collega die ons komt ondersteunen. Kandidaatomschrijving Als projectondersteuner ondersteun je meerdere projectleiders in diverse projecten, bij de ontwikkeling van met name woningbouwprojecten. Een groot deel van deze projecten vindt plaats in het ontwikkelgebied: Zilverackers. Je kent alle facetten van projectmatig werken, zowel vakinhoudelijk als procesmatig (GORKIT). Samenwerking met interne disciplines, maar ook met externe partners staat daarbij centraal. Je hebt ervaring met het verzamelen en analyseren van informatie. Je plant en werkt vergaderingen/overleggen uit. Je ondersteunt bij het bewaken van de kosten binnen een project. Je bent in staat om je gauw zaken eigen te maken en pakt zelf het initiatief. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Je adviseert, signaleert pro-actief richting de leden van het projectteam. Gewenste competenties:Ondernemend, eager, communicatief sterk, flexibel, pro-actief en geordend. Interviewplanning De interviews vinden eind mei plaats. Dienstencategorie Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing CPV code 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging Eisen Voorwaarden voor deelname Algemene inkoopvoorwaarden 2024 voor leveringen en diensten + addendum.pdf Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing G-Rekening De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden. VOG Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag. Gunningscriteria Weging prijsdeel: 25 % Opleidingsniveau Minimaal opleidingsniveau: MBO+ MBO+ (10 %) HBO (15 %) Weging: 15 % Werkervaring minimaal 3 jaar gewenst 5 jaar. 3 jaar (5 %) 3 jaar of meer (10 %) Weging: 10 % CV Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring. Weging: 25 % Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team. Weging: 25 %","Werkeninzuidoostbrabant_1946.pdf","2025-05-06","2025-06-01","2025-12-31","\u003Cp>\u003Cstrong>Opdrachtomschrijving\u003C/strong>\u003Cbr>De gemeente Veldhoven maakt deel uit van de Brainportregio. Deze regio gaat de komende tijd hard groeien. Er is meer ruimte nodig voor onder andere wonen, werken, recreëren en sporten. De gemeente Veldhoven heeft als doel gesteld dat de woningbouwproductie de komende jaren wordt verdubbeld. We bouwen sinds 2020 aan 400 woningen per jaar in de meest uiteenlopende projecten. Voor een aantal van die projecten zijn we op zoek naar een nieuwe collega die ons komt ondersteunen.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Kandidaat omschrijving\u003C/strong>\u003Cbr>Als projectondersteuner ondersteun je meerdere projectleiders in diverse projecten, bij de ontwikkeling van met name woningbouwprojecten. Een groot deel van deze projecten vindt plaats in het ontwikkelgebied: Zilverackers. \u003Cbr>Je kent alle facetten van projectmatig werken, zowel vakinhoudelijk als procesmatig (GORKIT). Samenwerking met interne disciplines, maar ook met externe partners staat daarbij centraal.\u003C/p>\u003Cp>Je hebt ervaring met het verzamelen en analyseren van informatie. Je plant en werkt vergaderingen/overleggen uit. \u003Cbr>Je ondersteunt bij het bewaken van de kosten binnen een project. Je bent in staat om je gauw zaken eigen te maken en pakt zelf het initiatief. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Je adviseert, signaleert pro-actief richting de leden van het projectteam.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cu>Gewenste competenties: \u003C/u>\u003Cbr>Ondernemend, eager, communicatief sterk, flexibel, pro-actief en geordend.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Gunningscriteria\u003C/strong> \u003C/p>\u003Col>\u003Cli>\u003Cp>Minimaal opleidingsniveau: MBO+\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>MBO+ (10 %)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>HBO (15 %)\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Werkervaring: minimaal 3 jaar, gewenst 5 jaar.\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>3 jaar (5 %)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>3 jaar of meer (10 %)\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.\u003Cbr>Weging: 25 %\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.\u003Cbr>In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.\u003Cbr>Weging: 25 %\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ol>\u003Cp>\u003Cstrong>Aanvullende informatie\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven\u003Cbr> Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" class=\"imagedownload\" href=\"/General/DownloadAttachment/2437\">Algemene inkoopvoorwaarden 2024 voor leveringen en diensten + addendum.pdf\u003C/a>\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","58b35174-f7fa-495f-8b9d-6dd2837fa2f9",{"single":7,"limit":114,"offset":12,"disjunction":12,"user_coordinates":501,"filters":502,"order_by":516},{},{"and_filters":503,"or_filters":515,"or_disjunction":12},[504],{"filters":505},[506,511],{"field_name":507,"value":508,"operator":510},"publish",[509],"0","neq",{"field_name":512,"value":513,"operator":514},"web_key",[396],"==",[],[517],{"field":518,"direction":519},"tender_first_seen","desc",[521,525,528,533,535],{"field_name":522,"value":523,"operator":510},"tender_source",[524],"negometrix",{"field_name":522,"value":526,"operator":510},[527],"negometrix_login",{"field_name":529,"value":530,"operator":532},"tender_date",[531],"2025-05-12 15:06:31",">=",{"field_name":507,"value":534,"operator":510},[509],{"field_name":536,"value":537,"operator":510},"oim_vacancy",[538],"true",{"active_vacancies":540,"vacancies_by_province":541,"vacancies_by_category":542},{"totalVacanciesCount":12,"selectedVacanciesCount":12},[],[],[544,546,548,550,552,554,556,558,560,562,564,565,567,569,571,573],{"name":545,"code":230},"Beleid",{"name":547,"code":63},"Civiele Techniek",{"name":549,"code":53},"Communicatie",{"name":551,"code":271},"Financieel",{"name":553,"code":275},"ICT",{"name":555,"code":72},"Informatiemanagement",{"name":557,"code":105},"Inkoop",{"name":559,"code":125},"Juridisch",{"name":561,"code":245},"Mobiliteit en Verkeer",{"name":563,"code":138},"Organisatie en Personeel",{"name":482,"code":146},{"name":566,"code":176},"Ruimtelijke Ordening",{"name":568,"code":254},"Sociaal Domein",{"name":570,"code":200},"Vastgoed en Grondzaken",{"name":572,"code":114},"Vergunning en Handhaving",{"name":415,"code":155},{"loading":7,"favourites":575},[]]
|