Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van ICT WBW
Logo van ICT WBW

Beheerder

ICT WBW

Pastoor van Kessellaan 15, 4761 BJ Zevenbergen, Nederland

Sluit over 10 dagen

Begindatum:

5 jan 2026

Einddatum:

11 mei 2026

Uren per week:

36 - 40

Publicatiedatum:

20 dec 2025
Opdracht tarief 85Opdracht uren 36 - 40
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

De opdracht

Je versterkt primair onze Servicedesk en ondersteunt bij Werkplekbeheer. Je staat in direct contact met de gebruikers en bepaalt daarmee in belangrijke mate het 'gezicht' van ICT WBW.

Werkzaamheden

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Intake, triage en afhandeling van 1e en 2e-lijns incidenten en verzoeken.
  • Zorgen voor een volledige en duidelijke registratie van meldingen en uitgevoerde activiteiten In TOPdesk.
  • Het oplossen van problemen met betrekking tot de toegang tot de gemeentelijke ICT infrastructuren en applicaties (waaronder ook kantoorautomatisering).
  • Ondersteunen van gebruikers op locatie: onderhouden, installeren, vervangen en configureren van werkplekken en omgevingen.

Daarnaast zorg je voor overzicht bij de Frontoffice. In afstemming met de collega's zorg je voor een goede taakverdeling, prioritering en voortgangsbewaking. Verder draag je vanuit je senioriteit in belangrijke mate bij aan de verdere professionalisering van de Frontoffice en samenwerking met de Backoffice en Servicepleinen. Je signaleert patronen en knelpunten, ben een vraagbaak voor je collega's en draagt samen met hen zorg voor kwaliteitsverbetering.

Eisen

  • Kandidaat beschikt over minimaal MBO+ denk- en werkniveau binnen het ICT vakgebied. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft zeer ruime ervaring met de werkzaamheden binnen een Servicedesk/ Frontoffice en werkplekbeheer op locatie. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft kennis van en ervaring met TOPdesk of vergelijkbare ITSM-tools. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft ruime en actuele kennis van Windows, Microsoft 365, accounts en rechten. Dit moet blijken uit het CV.

Wensen en competenties

Wensen

  • De mate waarin de kandidaat beschikt over de in aanvraag genoemde competenties, wordt beoordeeld op basis van motivatie, cv en een eventueel persoonlijk gesprek. (15 Punten)
  • Kandidaat is woonachtig in de Regio West-Brabant. Dit moet blijken uit het CV. (2 Punten)

Competenties

  • Je bent vanuit je senioriteit (en natuurlijk overwicht) in staat om een team vanuit de inhoud en voorbeeldgedrag op een hoger professioneel niveau te tillen.
  • Je bent stressbestendig, in staat overzicht te houden en sterk in je communicatie naar gebruikers en collega's.
  • Je bent analytisch, probleemoplossend en kwaliteitsgericht en nauwkeurig in registraties.

Organisatie en team

Organisatie: ICT WBW
Afdeling: Frontoffice
Werklocatie: Gemeentehuis Moerdijk

Je versterkt primair onze Servicedesk en ondersteunt bij Werkplekbeheer. Je staat in direct contact met de gebruikers en bepaalt daarmee in belangrijke mate het 'gezicht' van ICT WBW. In afstemming met de collega's zorg je voor een goede taakverdeling, prioritering en voortgangsbewaking. Verder draag je vanuit je senioriteit in belangrijke mate bij aan de verdere professionalisering van de Frontoffice en samenwerking met de Backoffice en Servicepleinen.

Gespreksinformatie

De competenties worden beoordeeld op basis van een eventueel persoonlijk gesprek.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Optie tot verlenging: Ja

Hybride: Je bent bij voorkeur woonachtig in de Regio West-Brabant. Dit in verband de aanwezigheid op locatie.

Aantal professionals of FTE: 1

Overig algemeen:

Deze opdracht kan niet worden ingevuld door een ZZP'er (wet DBA/VBAR). Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt. Wij vragen u om de "Verklaring detachering in loondienst" toe te voegen aan de dossierdocumenten in de aanbieding van uw kandidaat. U verklaart hierbij dat u dit document naar waarheid invult en voorziet van een handtekening door een rechtsgeldig bevoegde ondertekenaar. Dit document is onderdeel van de aanbesteding. U kunt de verklaring vinden op de website van de administratieve partner.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur