Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

specialist / functioneel beheerder Dynamics

Nieuwe Dukenburgseweg 21a, 6534 AD Nijmegen, Nederland

Sluit over 9 dagen
100 30 tot 36 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

30 - 36

Publicatiedatum:

8 okt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Als ICT-bedrijf van Rijk van Nijmegen (iRvN, www.iRvN.nl) ondersteunen wij de gemeenten en hun samenwerkingsorganisaties in het Rijk van Nijmegen met raad en daad op het gebied van ICT-beheer. Daarnaast voeren wij voor een aantal van deze organisaties ook het functioneel beheer uit van grote delen van hun applicatielandschap en we ondersteunen en participeren in projecten van de deelnemende gemeenten. Voor Werkbedrijf Rijk van Nijmegen zijn wij op zoek naar een specialist / functioneel beheerder Dynamics. Je bent verantwoordelijk, samen met het team, voor de doorontwikkeling van de Dynamics-oplossing waar Werkbedrijf mee werkt. Dit betekent dat je diepgaande kennis van het Microsoft ECO-systeem meebrengt en moet kunnen toepassen. Als functioneel beheerder handel je tevens gebruikersvragen af, los je incidenten op en heb je nauw contact met leveranciers en andere teams binnen iRvN.

Verantwoordelijkheden

  • In samenwerking met de collegas beantwoord je vragen van gebruikers;
  • Je handelt incidenten, wijzigingen en verzoeken af;
  • In samenwerkingsverband ben je verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van de Dynamics-oplossing;

Eisen

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO-3 opleiding.
  • Je hebt in de afgelopen 3 jaar minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring als functioneel beheerder.
  • Je hebt in de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met Microsoft Dynamics;
  • Je hebt aantoonbaar diepgaande kennis van het Microsoft ECO-systeem (Microsoft 365, Azure, Powerplatvorm);
  • Je bent minimaal 2 dagen per week fysiek op locatie Nijmegen aanwezig.

Wensen en competenties

Wensen

  • Je hebt bij voorkeur een afgeronde ICT-opleiding.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring binnen een gemeentelijke organisatie.
  • Een detavastconstructie behoort tot de mogelijkheden. Indien je hiervoor openstaat wenst de gemeente de kandidaat na een periode van 1670 uur de kandidaat kosteloos over te nemen.

Competenties

  • je kan goed in een team werken en je bent zeker ook in staat om zelfstandig en pro-actief activiteiten uit te voeren;
  • je bent stressbestendig, je komt afspraken na en signaleert tijdig;
  • je communicatieve en sociale vaardigheden zijn uitstekend ontwikkeld, je communiceert makkelijk en correct op alle niveaus (collegas, gebruikers, opdrachtgevers);
  • je bent kwaliteitsgericht.

Organisatie en team

Organisatie ICT Rijk van Nijmegen

iRvN beheert centrale en decentrale ICT-hardware, infrastructuur, devices en applicaties. iRvN is geen doel op zichzelf maar een platform om verdere I&A-samenwerking tussen gemeenten, ketenpartners en andere overheden te stimuleren en te faciliteren. Voor een aantal gemeenten wordt ook (delen van) het functioneel beheer verzorgd door iRvN. iRvN is geen doel op zich. Het leveren van professionele ICT-dienstverlening, dat is wel het doel. En dat is vastgelegd in de missie: "We zijn er om alle ambtenaren van de gemeentelijke organisaties in onze regio in staat te stellen om hun dienstverlening naar burgers in te richten en uit te voeren." De kernwaarden die daarbij horen, beschrijven hoe iRvN dat doet: betrokken, oplossingsgericht, professioneel en betrouwbaar. iRvN ontwikkelt zich de komende jaren door als ICT-dienstverlener en biedt de dienstverlening aan alle gebruikers die nodig is in het werken met de systemen, laptops en telefoons.

Gespreksinformatie

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 24 oktober 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 21 oktober 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Uitvoeringsvoorwaarde

Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en ICT Rijk van Nijmegen mag geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van ICT Rijk van Nijmegen.

CV-eisen

U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. (Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden. Daarnaast dient u bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting).

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-di-wo-do-vr

Overige informatie

Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen In overleg Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie

Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 14 oktober 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 15 oktober 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunnen ingediend worden via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunnen telefonisch gesteld worden. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 20 oktober 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur