ICT Frontoffice Medewerker

De Werf 30, 2544 EK Den Haag, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
55 40 Zuid-Holland

Begindatum:

20 jan 2025

Einddatum:

31 mrt 2025

Uren per week:

40

Publicatiedatum:

16 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Wie zoeken wij?
Jij bent een allround ICT service medewerker die klantgericht handelt en denkt vanuit de bestaande protocollen en processen. Je bent communicatief sterk, kan collega’s inhoudelijk goed instrueren en werkt graag met deadlines en oplostijden. Je bent er van overtuigd dat goede registratie en overdracht positief bijdraagt aan goed werkende systemen en dat hiermee het belang van de klant wordt gediend. Je hebt een proactieve houding en up to date kennis van de werkende systemen en hun mogelijkheden. Verder ben je een kei in het structureren en borgen van de gewenste werkwijze binnen onze FrontOffice.

Wat ga je doen?
De IT FrontOffice van HTM is de plek waar collega’s terecht kunnen voor hun ICT gerelateerde (aan)vragen, verzoeken en meldingen van verstoringen (incidenten). In deze functie ben jij hier het eerste aanspreekpunt, je zorgt voor een correcte afhandeling van de (aan)vragen en meldingen en je zorgt er voor dat eventuele verstoringen worden verholpen.

Je lost eerste- en tweedelijns meldingen op zoals het toekennen van rechten, gebruikersvragen, storingen, netwerk patching en vervanging van de hardware. Jij voert de regie bij het verhelpen van verstoringen en stuurt daarin in- en externe partijen aan voor het gehele proces. Alle meldingen en oplossingen registreer je in een kennisbank. Dit is belangrijk omdat je aan de hand van deze informatie rapportages maakt en voorstellen doet tot oplossen van veel voorkomende problemen. Je stelt productiehandleidingen en werkbeschrijvingen op en je zorgt ervoor dat deze up to date blijven.

Naast het afhandelen van de incidenten ben je systeembeheerder en bewaak je de beschikbaarheid en werking van systemen. Hierbij signaleer je dreigende problemen en kies je passende maatregelen om deze te voorkomen. Hierbij horen ook de back-up activiteiten, controles en het installeren en configureren van componenten zoals smartphones, tablets, laptops en beheer je diverse abonnementen. Adequate communicatie en instructie richting de gebruikers van onze ICT middelen is daarbij van groot belang.

Wat heb je nodig:

  • Je hebt minimaal een mbo 3 opleiding in een ICT richting afgerond

  • Je hebt minimaal twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie

  • Je hebt actuele kennis en recente ervaring met Windows omgevingen en van Servicedesk tools

  • Je hebt kennis van hardware, software en randapparatuur

  • Je bent positief, oplossingsgericht, leergierig en communicatief sterk

  • Je hebt ervaring met het klantgericht oplossen van incidenten voor collega’s

  • Je bent in het bezit van een geldig rijbewijs (B)

  • Deze aanvraag is niet geschikt voor invulling door een ZZP'er

Harde eis:
Bij HTM zijn medewerkers 24 uur per dag aan het werk daardoor is er ook ondersteuning nodig bij verstoringen buiten kantoortijden. Het mee draaien van de wachtdienst behoort daarom ook tot jouw werkzaamheden en hiervoor moet je woonachtig zijn in en rondom Den Haag (max 25 minuten). Graag aangeven bij de beschikbaarheid of wachtdiensten mogelijk zijn.
 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.