thumbnail
thumbnail

Projectleider

gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

Stationsstraat 18, 9285 NH Buitenpost, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 125,00
8 - 24 uur per week Friesland

Begindatum:

22 jul 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

8 - 24 uur per week

Publicatiedatum:

10 jul 2024

Omschrijving van de opdracht
Het team bestaat uit leuke en enthousiaste collega’s die nauw met elkaar samenwerken en waar humor belangrijk is. De organisatie zit in een transitiefase en 2024 is een heel belangrijk jaar voor iedereen in de organisatie. Er wordt gewerkt aan de ontvlechting van de werkmaatschappij 8KTD en de opbouw van beide gemeenten.

Wij zoeken binnen team ruimte een ervaren projectleider die complexe ruimtelijke projecten succesvol en enthousiast begeleid en zorgt voor resultaat. Je bent inspirerend en zoekt naar oplossingen maar je bent ook duidelijk over wat wel en niet kan. Je werkt projectmatig en je bent een sparringpartner voor collega’s en bestuur.

Deze functie is ingeschaald in schaal 11 cao SGO.

Verantwoordelijkheden
De projectleider die wij zoeken is verantwoordelijk voor het integrale projectresultaat inclusief voortgang, budgetbewaking, communicatie en risicomanagement. Je werkt aan meerdere projecten en zorgt voor regelmatig overleg met de leden van de projectgroepen.

Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor alle in- en externe stakeholders en heb je oog voor de verschillende belangen. Je bereidt de bestuurlijke besluitvorming voor en je draagt bij aan het professionaliseren van het projectmatig werken in onze organisatie.

Je wordt enthousiast van een dynamisch werkveld. Je bent een goede onderhandelaar die onze belangen goed behartigd. Je bent flexibel en hebt aantoonbaar ervaring met burgerparticipatie en omgevingsmanagement. Je ziet kansen, kunt verbinden en houdt overzicht

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 22 juli 2024 tot en met 31 december 2024 voor 8 - 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 8 - 24 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week. De opdracht is verkort uitgezet in verband met het zo spoedig mogelijk invullen van de functie. De gesprekken vinden plaats op donderdag 18 juli 2024. We vragen hier rekening mee te houden.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

  • U voegt een motivatiebrief van de kandidaat van maximaal 2 pagina's A4 toe.

  • De kandidaat heeft minimaal een afgeronde Hbo-opleiding in passend vakgebied (gebiedsontwikkelingen).

  • Werkervaring in het vakgebied is een vereiste.

  • Kandidaat is in het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.

Wensen

  • De kandidaat is politiek sensitief, bewust van de omgeving waarbinnen er geopereerd wordt en is in staat om zelfstandig te werken (40%)

  • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring bij een gemeente (40%)

  • De kandidaat heeft een positieve houding ten opzichte van de Friese taal waarbij beheersing van de Friese taal een pré is (20%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Projectleider die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.