thumbnail
thumbnail

Financieel Adviseur Loonsom

Gemeente Zutphen

's-Gravenhof 2, 7201 DN Zutphen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 100,00
28-32 Gelderland

Begindatum:

22 jul 2024

Einddatum:

28 okt 2024

Uren per week:

28-32

Publicatiedatum:

28 jun 2024

Omschrijving van de opdracht

We zijn voor het team Control op zoek naar een adviseur die zich graag buigt over financiële vraagstukken op het gebied van ons loonsom. Draag je graag bij vanuit je expertise?

Als Financieel Adviseur Loonsom houd jij je bezig met de beheersing van de loonsom binnen gemeente Zutphen. Je beheert, samen met het team P&O, de totale loonsom en adviseert directie en teammanagers. Je bent iemand die de samenwerking opzoekt. Binnen het domein Bedrijfsvoering en Dienstverlening werk je in het team Control waarin op een verbindende manier geadviseerd en gewerkt wordt en om samen met de stakeholders de financiën en processen zoveel mogelijk in control te komen en te houden.

Zutphen: een inclusieve gemeente!

De gemeente Zutphen zet in op inclusie en diversiteit, dus het maakt ons niet uit waar je geboren bent, waar je in gelooft of van wie je houdt. We zijn nieuwsgierig naar jouw talent en hoe jij het verschil maakt voor onze gemeente!

Verantwoordelijkheden

In het kort:

•              Je bent medeverantwoordelijk voor de beheersing van onze loonsom

(salaris, kosten externe inhuur en de samengaande verplichtingen);

•              Je adviseert de directie en teamleiders over financiële (on)mogelijkheden;

•              Je denkt mee hoe we de tools en de werkprocessen rondom het beheersen van de loonsom kunnen verbeteren.

Welkom bij het team Control

Control bestaat uit collega’s met passie voor hun werk. Echte professionals die net als jij een passie hebben voor het vak. Als team bieden wij kwaliteit, sturen we bij en zijn we betrouwbaar en gedegen. De positionering van het team Control is momenteel onderwerp van onderzoek.

Jij en Zutphen

Bij ons werk je niet alleen aan een nog mooiere gemeente Zutphen, je werkt ook aan je eigen ontwikkeling als professional. Samen vinden we de kansen en middelen om je hierin verder te brengen. Dus ook wat je toekomst betreft is er volop ruimte voor initiatief en vernieuwing. En we leren natuurlijk ook graag van jou!

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf zo snel mogelijk tot en met oktober 2024 (4 maanden) voor 28-32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

Hbo werk- en denkniveau. Uw opleidingsniveau blijkt uit uw CV.

U heeft 3 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie. Verder heeft u aantoonbare ervaring in het projectmatig werken (bij voorkeur in een gemeentelijke organisatie) en aantoonbare ervaring met participatie van bewoners, organisaties en instellingen. Uw kennis en ervaring blijkt uit uw CV.

Overige: U bent in bezit van een geldige VOG (Verklaring Omtrent Gedrag). De VOG kan door de gemeente worden opgevraagd bij (voorlopige) gunning.

Je dient de rechtsgeldig vertegenwoordiger (naam + functie) aan te geven in je inschrijving (indien geen sprake is van een ZZP’ er). Upload hier een uittreksel KvK, inclusief BTW nummer, IBAN en e-mail adres voor facturen.

Wensen
50 %

Het voldoen aan de gevraagde competenties blijkt uit je motivatiebrief: • Je voelt je thuis te midden van financiën en cijfers; • Je bent een samenwerker; • Je beschikt over uitstekende adviesvaardigheden.

50 %

Het voldoen aan de gevraagde competenties blijkt uit je motivatiebrief: De mate waarin je de gevraagde werkervaring hebt Upload je motivatiebrief hier:

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur

Ben jij de Financieel Adviseur Loonsom die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.