Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
thumbnail
thumbnail

Senior medewerker Informatie en Procesbeheer (IPB)

Gemeente Zundert

Markt 1, 4881 CN Zundert, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
36 Noord-Brabant

Begindatum:

11 dec 2023

Einddatum:

11 jun 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

16 nov 2023

Organisatie
De gemeente is een netwerkorganisatie waarmee we op een programmatische manier werken. Afhankelijk van een opgave of vraagstuk organiseren we ons. We kijken daarbij ook in onze omgeving en in ons netwerk. Samen met 140 collega’s leveren we een bijdrage aan onze doelstellingen. Om onze inwoners maar ook onze gemeente aantrekkelijk te maken en houden.

De gemeente Zundert staat voor groen, gedreven en gemeenschapszin. Daarom bieden wij onze inwoners en ondernemers volop ruimte en support tot initiatief en zelfontplooiing. De drie speerpunten van onze organisatie zijn: autonomie, betekenisvolle bijdrage en leren & ontwikkelen.

In Zundert hebben we vier programma’s: Veiligheid en weerbaar Zundert, Aantrekkelijk en ondernemend Zundert, Sociaal en vitaal Zundert, Dienstverlenend en betrokken Zundert. Ieder programma is opgebouwd uit een visie, strategische en operationele doelstellingen en inspanningen.

Omschrijving van de opdracht
De werkzaamheden van de senior zullen voornamelijk bestaan uit beleidstaken, zoals de samenwerking de provincie, het West-Brabant Archief en het overdragen van fysieke archiefstukken naar het WBA. Daarnaast zal het huidige team weer stabiel moeten worden en zal de senior het voortouw moeten nemen m.b.t. advies, werkverdeling en vakinhoudelijk overleg.

  • Klantgericht, sociaal en gestructureerd;

  • Je bent een enthousiaste, positief ingestelde en proactieve persoonlijkheid die de verbinding weet te leggen tussen ICT, informatiemanagement en de organisatie;

  • Je signaleert kansen, behoeften en knelpunten en kunt hierop anticiperen en proactief handelen. Hierbij pak je de kansen, behoeften op en weet deze van A tot Z af te werken;

  •  Zelfstandig werken gaat je goed af en je weet daarnaast de samenwerking met je collega's op te zoeken;

  • Je vindt het leuk om als sparringpartner richting collega’s te fungeren om samen te komen tot een (‘out of the box’) oplossing;

  • Je voelt je thuis in een dynamische omgeving waar een dienstverlenende instelling, vertrouwelijkheid en integriteit een vanzelfsprekend onderdeel zijn van het werk;

  • Je bent in staat om vanuit processen te denken en je kunt je verplaatsen in de werkprocessen van de verschillende programma’s;

  • Je hebt relevante kennis van de (archief)wet- en regelgeving;

  • Je bent communicatief sterk en maakt makkelijk de verbinding met de organisatie;

  • Je bent een teamplayer en kunt ook zelfstandig taken oppakken;

  • Je bent analytisch, gestructureerd, nauwkeurig, proactief en oplossingsgericht;

  • Je bent service- en klantgericht en weet binnen de kaders te opereren.

Eisen

  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan.

  • Aangeboden kandidaat is per direct allround inzetbaar binnen het team IPB.

Gunningscriteria

  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?

  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?

  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat is resultaatgericht. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

Opleiding
We bieden aanvullend op de functie van Senior medewerker Informatie en Procesbeheer (IPB) een cursus Ambtelijk vakmanschap in de Informatiehuishouding, om je vaardigheden en expertise op dit gebied verder te ontwikkelen en te versterken. Bekijk voor meer informatie onze opleidingen pagina!

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Senior medewerker Informatie en Procesbeheer (IPB) die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.