Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

(Junior) HR adviseur

Gemeente Zundert

Markt 1, 4881 CN Zundert, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 20 Noord-Brabant

Begindatum:

1 sept 2022

Einddatum:

1 feb 2023

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

22 jun 2022

Organisatie
“Gemeente Zundert staat voor groen, gedreven en gemeenschapszin. Daarom bieden wij onze inwoners en ondernemers volop ruimte en support tot initiatief en zelfontplooiing”. De opgaven die op lokale overheden afkomen zijn steeds vaker complex en veelomvattend. Dit vraagt om een integrale aanpak waarbij over de grenzen van bestaande systemen, structuren, organisaties en regels wordt gekeken. Daarom heeft gemeente Zundert zich ontwikkeld tot een netwerkgemeente. Als netwerkgemeente werken we intensief samen met andere gemeenten, inwoners, verenigingen, maatschappelijke instellingen en ondernemingen. Door samen te werken, versterken we de kwaliteit van de dienstverlening en de toegankelijkheid van het gemeentebestuur.

De 3 pijlers van onze organisatie zijn: autonomie, betekenisvolle bijdrage en leren & ontwikkelen.Wij werken met 140 collega’s programmatisch, opgavegericht en in samenwerking met partners. We verbinden en co-creëren. Ons kleine HRM team zorgt ervoor dat de ambtelijke organisatie van de gemeente Zundert over de juiste mensen beschikt, dat zij met plezier hun werk kunnen doen en op de toekomst zijn voorbereid. Wij adviseren directie en medewerkers, ontwikkelen beleid, begeleiden collega’ s die als gevolg van ziekte zijn uitgevallen en wij zorgen dat de personeelsadministratie in orde is.

Doordat ons team niet heel groot is, hebben we niet echt specialistische functies, maar iedereen heeft wel een specifiek aandachtgebied onder zijn of haar hoede.

Functiebeschrijving
Je gaat aan de slag met HR activiteiten rondom o.a. werving & selectie, arbeidsvoorwaarden, leren & ontwikkelen en arbeidsomstandigheden. Concreet betekent dit dat je o.a.:

  • Vacatures uitzet en vraagstukken begeleid op het gebied van in-, door- en uitstroom.

  • Vragen (van medewerkers en directie) beantwoordt over het toepassen van arbeidsvoorwaarden en andere regelingen;

  • Brieven maakt voor medewerkers, bijvoorbeeld over arbeidsvoorwaarden, opleidingen of bij in- en uitdiensttreding;

  • Ons leermanagementsysteem up to date houdt;

  • Overzichten bijhoudt van bijvoorbeeld externe medewerkers, medewerkers in- en uitdienst;

  • De gezamenlijke HR mailboxen bij houdt;

  • Diverse administratieve HR werkzaamheden verricht zoals bijvoorbeeld verzuimmeldingen opvoeren en verlofcorrecties uitvoeren in ons e-HRM systeem ADP Workforce;

  • Ondersteuning biedt op arbo aangelegenheden en -beleid zoals het op aanvraag verstrekken van arbovoorzieningen en daar de registratie op voeren.

Wie ben jij?
Ben jij service- en klantgericht ingesteld en vind jij het leuk om mee te denken en werken aan verdere optimalisatie van ons team? Krijg jij energie van het beantwoorden van vragen van medewerkers en directie over onze arbeidsvoorwaarden en draai jij voor het maken van brieven je hand niet om? Ben je een kei in het maken van overzichten en rapportages?

  • Je hebt een positieve en proactieve houding en durft te vragen en te doen.

  • Je bent energiek en beschikt over humor en relativeringsvermogen.

  • Je werkt gestructureerd en bewaart het overzicht.

Wat vragen wij?

  • Affiniteit en enige jaren werkervaring op het gebied van HRM

  • Een afgeronde HRM opleiding.

Uren en werkdagen
Aantal uur per week: 20 uur per week
Toelichting op uur per week: Niet op vrijdag.
Werkdagen: Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.