thumbnail
thumbnail

Beleidsmedewerker

Gemeente Zundert

Markt 1, 4881 CN Zundert, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
85
18 Noord-Brabant

Begindatum:

12 jun 2023

Einddatum:

31 dec 2023

Uren per week:

18

Publicatiedatum:

26 mei 2023

Organisatie
Wij, de gemeente Zundert, zijn verantwoordelijk voor een toekomstbestendige leefomgeving. Een leefomgeving, waar het fijn wonen, werken, leven en verblijven is. Een leefomgeving waarbij er balans is en gezondheid en veiligheid centraal staat.
Een leefomgeving die aansluit bij ons DNA: groen, gedreven en gemeenschapszin.

De uitdagingen in wonen, energie, klimaat en een nieuwe Omgevingswet zien wij als kansen. Zundert Floreert is hiervan het levende bewijs. Wij hebben één doel, één taak: ons inzetten voor deze sterke toekomstbestendige leefomgeving van Zundert en de kansen te benutten.

Word jij enthousiast om samen met een brede groep adviseurs leefomgeving mee te werken aan deze opgave? Dan is de rol van Adviseur Leefomgeving binnen de gemeente Zundert jou op het lijf geschreven.

Hoe werken wij?
In Zundert werken we vanuit de bedoeling van de Omgevingswet: we bieden duidelijkheid en zoveel mogelijk ruimte aan de voorkant, we hebben laagdrempelig contact met initiatiefnemers en we maken gebruik van vlotte processen en duidelijke producten. We werken in Zundert niet vanuit hokjes, maar in een breed team van adviseurs leefomgeving waarin beleid, planologie, projecten, vergunningen, toezicht, handhaving, realisatie en beheer direct met elkaar verbonden zijn.

Als Adviseur Leefomgeving draag je bij aan de inrichting en het gebruik van de leefomgeving. We werken samen in een snel veranderende omgeving, aan soms nieuwe en complexe uitdagingen, maar omdat we als 1 team samenwerken is er altijd de juiste kennis, hulp en expertise binnen handbereik. In Zundert doen we het samen!

Als adviseur leefomgeving werk je integraal, oplossingsgericht en werk je samen met inwoners en ondernemers. Het doel staat centraal en niet de regels. Een optimale dienstverlening staat centraal en is voor jou vanzelfsprekend. Je bent goed bereikbaar, neemt de tijd om initiatiefnemers te helpen en laat pas los als de klant een antwoord heeft.

Als collega’s binnen de fysieke leefomgeving werken we met taakaccenten en talenten. Met je talent en je kennis lever je een bijdrage binnen de gehele opgave van Leefomgeving. Hierin zijn we als gemeente Zundert onderscheidend en bieden we constante uitdaging, optimale groei in kennis en vaardigheden en een afwisselende werkweek.

Op dit moment zijn we op zoek naar een nieuwe adviseur leefomgeving met als taakaccent afval en circulaire economie.

Maar heb je andere talenten en kennis binnen de Fysieke Leefomgeving en ben je enthousiast geworden over onze werkwijze en aanpak, schroom dan niet om ook te solliciteren. Zundert is een dynamische gemeente, met een vooruitstrevende aanpak waarin we steeds op zoek zijn naar nieuwe talenten.

Omschrijving van de opdracht

  • Je werkt samen met beleidsadviseurs en uitvoerders aan de inzameling en verwerking van de afvalstromen;

  • Je denkt mee over het actualiseren van beleid en bent actief betrokken bij de uitvoering;

  • Je bent voor de inwoners bereikbaar voor vragen en meldingen;

  • Je bent voor de organisatie de vraagbaak en volgt de ontwikkelingen op;

  • Jij hebt het overzicht op alle afvalstromen en de contractpartners waar de gemeente mee werkt;

  • Je ontwikkelt en beheert de meerjarige contracten en zorgt ervoor dat het contractbeheer up-to-date is en blijft;

  • Als budgetbeheerder ben je verantwoordelijk om inzicht en overzicht te behouden met  betrekking tot de financiën.

Wat vragen we?

  • HBO werk en denkniveau;

  • Je hebt tenminste 3 jaar relevante werkervaring (vakgebied en contractbeheer);

  • Je bent in staat integraal en zelfstandig te werken;

  • Je neemt verantwoordelijkheid en bent in staat om snel te schakelen;

  • Je presenteert je adequaat richting inwoners en netwerkpartners;

  • Je bent klantgericht, communicatief vaardig (mondeling en schriftelijk) en doortastend;

  • Je bent in staat onder druk te werken;

  • Je voelt je thuis in een informele organisatie, waar de lijnen kort zijn;

  • Je hebt een gezonde dosis humor en relativeringsvermogen.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Beleidsmedewerker die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.