Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

(senior) medewerker/adviseur ruimtelijke ordening

Raadhuisplein 1, 2914 KM Nieuwerkerk aan den IJssel, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Onbekend 36 Zuid-Holland

Begindatum:

13 dec 2021

Einddatum:

30 jun 2022

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

23 nov 2021
De gemeente Zuidplas is op zoek naar meerdere medewerkers ruimtelijke ordening ten behoeve van het begeleiden van principeverzoeken binnen zowel binnenstedelijk gebied als het buitengebied van de gemeente. De gemeente Zuidplas is een groeigemeente waar, naast de ontwikkeling van een vijfde dorp, diverse grotere en kleinere projecten worden ontwikkeld.
De medewerker is deskundig op het terrein van ruimtelijke ordening. Dit betekent dat diegene goed op de hoogte is van de ontwikkelingen en de diverse belangen die daarbij kunnen spelen. Deze mix aan belangen vraagt om een zorgvuldige ordening én om afstemming met de inwoners en ondernemers van de gemeente Zuidplas.
Het gaat om de volgende werkzaamheden:
  • De adviseur beoordeelt initiatieven, handelt principeverzoeken af en zorgt voor interne afstemming. Dit alles binnen een dynamisch omgeving waarbij het draait om duurzame, economische en ruimtelijke ontwikkelingen, waarbij intensief wordt samengewerkt met intern diverse interne clusters diverse externe partijen.
  • Ook is de procedurele en inhoudelijke begeleiding van individuele planologische procedures zoals bestemmingsplan- en afwijkingsprocedures, afhankelijk van de ervaring van de medewerker, een onderdeel van het takenpakket.
Kandidaatomschrijving
  • De medewerker heeft minimaal een HBO werk- en denkniveau en liefst minimaal 1 jaar ervaring in het vakgebied;
  • De medewerker heeft kennis op het gebied van ruimtelijke ordening.
  • De medewerker heeft kennis en ervaring met de juridische aspecten van het vakgebied.
  • De adviseur heeft analytisch vermogen.
  • De adviseur onderkent en kan zich verplaatsen in de gevoelens en behoeften van anderen, en houdt rekening met de gevolgen van eigen handelen op andere mensen of onderdelen van de organisatie.
  • De adviseur heeft overtuigingskracht en toont initiatief.
  • De adviseur is communicatief vaardig en in staat om zaken helder op papier te stellen.
De kandidaat die wordt gecontracteerd, krijgt een contract voor 6 maanden, met de mogelijkheid tot de verlenging van 3 x 6 maanden. De kandidaten moeten zich aanmelden met een CV, een korte Motivatie en een uurtarief incl. reis- en verblijfskosten en excl. BTW.
 
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.