Senior Beleidsmedewerker RO

Gemeente Zaltbommel

Hogeweg 11, 5301 LB Zaltbommel, Nederland

Sluit over 6 dagen
125 32 Gelderland

Begindatum:

9 jul 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

7 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
Omschrijving gemeente Zaltbommel:
Werken bij de gemeente Zaltbommel (https://www.werkenbijgemeentezaltbommel.nl/) betekent deel uitmaken van een dynamisch organisatie met een open werksfeer. Onze 160 medewerkers werken vanuit het gemeentekantoor en de gemeentewerf in de historische stad Zaltbommel en het omliggende buitengebied met elf dorpen. De gemeente is goed bereikbaar naast de A2 en met een directe treinverbinding vanuit Utrecht en Den Bosch. Ontdek de vele mogelijkheden bij de gemeente Zaltbommel en groei mee in een ambitieuze organisatie.

Omschrijving van de opdracht
De gemeente zoekt een ervaren en verbindende professional voor de rol van senior beleidsmedewerker RO. Als senior beleidsmedewerker ben je bezig met de begeleiding van initiatieven en planologische procedures, de beoordeling van legalisatievraagstukken in het kader van handhaving, lever je input voor omgevingsvisie en omgevingsplan en adviseer je de intake- en omgevingstafel, coaching van (junior) beleidsmedewerkers.

  • Begeleiding van initiatieven en planologische procedures;

  • Beoordeling legalisatievraagstukken in het kader van handhaving;

  • Coaching van (junior) beleidsmedewerkers;

  • Input leveren voor omgevingsvisie en omgevingsplan- Adviseren intake- en omgevingstafel.

Vereisten / knock-outcriteria

  1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau;

  2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als beleidsmedewerker RO;

  3. Een maximum uurtarief van € 125,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten én Fee;

  4. Aantoonbare werkervaring als senior beleidsmedewerker RO bij een gemeente;

  5. Aantoonbare werkervaring met opstellen van college- en raadsvoorstellen, adviesrapporten en beleidsstukken.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)

  1. Aantoonbare werkervaring met de huisvesting van internationale werknemers (benoem in het cv waar dit is opgedaan) (30punten);

  2. Aantoonbare werkervaring met coördineren van projecten binnen de fysieke leefomgeving (30 punten);

  3. Aantoonbare werkervaring met de nieuwe Omgevingswet (benoem in het cv waar dit is opgedaan) (30 punten);

  4. Aantoonbare werkervaring met projectmatig werken (benoem in het cv waar dit is opgedaan) (10 punten).

Competenties

  • Stevige en zakelijke gesprekspartner, in staat om anderen te overtuigen en indien nodig weerstand te overwinnen; 

  • Verbindend optreden tussen keten- en kernpartners, inwoners en vakspecialisten, zowel in als extern;

  • Coachen en motiveren;

  • Communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk);

  • Creatief;

  • Flexibel;

  • Helikopterview;

  • Lef;

  • Klantgericht;

  • Overtuigingskracht;

  • Politiek-bestuurlijke sensitiviteit;

  • Resultaatgericht;

  • Samenwerkingsgericht;

  • Zelfstandig.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal Uurtarief 125,-. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Flexibel.
Is hybride werken mogelijk: Ja.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 17 juni 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 16 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. 

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).  

  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen - 

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. 
    Meer informatie

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Zaltbommel mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Zaltbommel. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). gemeente Zaltbommel merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur