Hogeweg 11, 5301 LB Zaltbommel, Nederland
Begindatum:
9 jul 2025Einddatum:
31 dec 2025Uren per week:
32Publicatiedatum:
7 jun 2025Organisatie
Omschrijving gemeente Zaltbommel:
Werken bij de gemeente Zaltbommel (https://www.werkenbijgemeentezaltbommel.nl/) betekent deel uitmaken van een dynamisch organisatie met een open werksfeer. Onze 160 medewerkers werken vanuit het gemeentekantoor en de gemeentewerf in de historische stad Zaltbommel en het omliggende buitengebied met elf dorpen. De gemeente is goed bereikbaar naast de A2 en met een directe treinverbinding vanuit Utrecht en Den Bosch. Ontdek de vele mogelijkheden bij de gemeente Zaltbommel en groei mee in een ambitieuze organisatie.
Omschrijving van de opdracht
De gemeente zoekt een ervaren en verbindende professional voor de rol van senior beleidsmedewerker RO. Als senior beleidsmedewerker ben je bezig met de begeleiding van initiatieven en planologische procedures, de beoordeling van legalisatievraagstukken in het kader van handhaving, lever je input voor omgevingsvisie en omgevingsplan en adviseer je de intake- en omgevingstafel, coaching van (junior) beleidsmedewerkers.
Begeleiding van initiatieven en planologische procedures;
Beoordeling legalisatievraagstukken in het kader van handhaving;
Coaching van (junior) beleidsmedewerkers;
Input leveren voor omgevingsvisie en omgevingsplan- Adviseren intake- en omgevingstafel.
Vereisten / knock-outcriteria
Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau;
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als beleidsmedewerker RO;
Een maximum uurtarief van € 125,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten én Fee;
Aantoonbare werkervaring als senior beleidsmedewerker RO bij een gemeente;
Aantoonbare werkervaring met opstellen van college- en raadsvoorstellen, adviesrapporten en beleidsstukken.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
Aantoonbare werkervaring met de huisvesting van internationale werknemers (benoem in het cv waar dit is opgedaan) (30punten);
Aantoonbare werkervaring met coördineren van projecten binnen de fysieke leefomgeving (30 punten);
Aantoonbare werkervaring met de nieuwe Omgevingswet (benoem in het cv waar dit is opgedaan) (30 punten);
Aantoonbare werkervaring met projectmatig werken (benoem in het cv waar dit is opgedaan) (10 punten).
Competenties
Stevige en zakelijke gesprekspartner, in staat om anderen te overtuigen en indien nodig weerstand te overwinnen;
Verbindend optreden tussen keten- en kernpartners, inwoners en vakspecialisten, zowel in als extern;
Coachen en motiveren;
Communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk);
Creatief;
Flexibel;
Helikopterview;
Lef;
Klantgericht;
Overtuigingskracht;
Politiek-bestuurlijke sensitiviteit;
Resultaatgericht;
Samenwerkingsgericht;
Zelfstandig.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal Uurtarief 125,-. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Flexibel.
Is hybride werken mogelijk: Ja.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 17 juni 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 16 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen -
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Meer informatie
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Zaltbommel mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Zaltbommel. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). gemeente Zaltbommel merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).