Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Directievoerder/toezichthouder Civiel

Gemeente Zaltbommel

Hogeweg 11, 5301 LB Zaltbommel, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 90,00 16 tot 24 uur per week Alleen gedeclareerde en geaccordeerde uren worden betaald. Gelderland

Begindatum:

1 jan 2022

Einddatum:

31 dec 2022

Uren per week:

16 tot 24 uur per week Alleen gedeclareerde en geaccordeerde uren worden betaald.

Publicatiedatum:

23 nov 2021

Werken voor de gemeente Zaltbommel betekent werken voor een kleine stad die in veel zaken groot is. En er is meer dan de stad; een buitengebied van 11 dorpen met bruisende ontwikkelingen, levendige woonwijken, veel bedrijvigheid, moderne voorzieningen, schitterende monumenten én een rijke (cultuur)historie. Open werksfeer, goed bereikbaar en een dynamische omgeving. Dat is werken bij de gemeente Zaltbommel in een notendop. Wij kennen weinig hiërarchie en iedereen loopt bij elkaar naar binnen. Het gemeentekantoor staat vlak naast de A2 en er is een rechtstreekse treinverbinding vanuit Utrecht en Den Bosch. Tel daar nog een gratis parkeerplek voor de deur bij op en je hebt het recept voor een ideale werkomgeving.

Als Directievoerder/toezichthouder voer jij directie en toezicht op de uitvoering van civieltechnische werken. Jij bent de spil in het project en weet door jouw goede communicatieve vaardigheden het project goed uit te voeren.

Persoonsprofiel

Wij zoeken een directievoerder/toezichthouder met een gezonde dosis prestatiedrang, durf, teamgeest en flexibiliteit. Je hebt minimaal een HBO-werk- en denkniveau en aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie en in soortgelijke gemeenten/organisaties. Je hebt minstens 5 jaar ervaring als directievoerder/toezichthouder.

Naast een flexibele houding en een goede uitvoering van de inhoudelijke taken, verwachten wij dat je buiten de gebaande paden kunt denken en denkt in mogelijkheden en creatieve oplossingen volgens het principe van het boerenverstand. Belangrijk in deze functie zijn inlevingsvermogen en communicatieve vaardigheden.

Jij wordt verantwoordelijk voor onder andere:
– Bewaken van kwaliteit, planning en financiën;                                                                                        –         Controle RAW bestekken;                                                                                    
– Signaleren van afwijkingen/ risico’s en hier accuraat en zo nodig corrigerend op reageren;
– Communicatie met alle betrokken partijen;
– Het vertegenwoordigen van de opdrachtgever tijdens de uitvoering van het project;
– Het beoordelen en toetsen van de juiste afhandeling van werkplannen en kwaliteitsplannen;
– Verzorgen van projectadministratie en opleveringsdossiers;
– Adviseren van de projectleider
in het kader van bestekken en het beoordelen van meer 
en              minderwerk

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.