Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Projectleider

Gemeente Woensdrecht

Huijbergseweg 3, 4631 GC Hoogerheide, Nederland

Sluit over 8 dagen
Geen maximum 16 Noord-Brabant

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

7 aug 2025

Omschrijving

In onze gemeente is informatievoorziening essentieel voor goede dienstverlening en slimme samenwerking. Als i-Projectleider ben jij de schakel tussen idee en realisatie. Je stuurt projecten aan die onze organisatie digitaler, efficienter en toekomstbestendiger maken. Je weet mensen te verbinden, processen te stroomlijnen en techniek doelgericht in te zetten.Je werkt domeinoverstijgend, van sociaal en fysiek tot bedrijfsvoering. Daarbij weet je precies wat nodig is om initiatieven tot een goed einde te brengen zowel op inhoud als in de uitvoering. Jij zorgt dat projecten niet alleen starten, maar ook landen in de organisatie.

Wat ga je doen?

Als i-Projectleider kijk je verder dan techniek en processen. Je signaleert behoeften in de organisatie, stelt kritische vragen en vertaalt deze naar concrete projectplannen en oplossingen. Je onderzoekt hoe bestaande toepassingen beter benut kunnen worden of waar nieuwe digitale oplossingen gewenst zijn. Je initieert projecten, begeleidt ze zelfstandig of in teamverband, en bewaakt voortgang, afstemming en resultaat.Je bent onderdeel van het team Informatie & Ondersteuning (I&O), maar werkt nauw samen met collegas uit alle domeinen. Je neemt deel aan werkgroepen, overleggen en verandertrajecten, en fungeert regelmatig als verbindende factor tussen beleid, uitvoering, ICT en leveranciers. Daarbij coordineer je de inzet van vakspecialisten en draag je actief bij aan een toekomstgerichte informatievoorziening.

Resultaten:

Te starten projecten: Ontwikkelen en actualiseren van het mobiele werkplekbeleid Implementeren en verankeren van het bedrijfscontinuiteitsplan binnen de organisatie Implementatie ticketsysteem Gemeente brede integratie van veilige e-mailvoorzieningen Initiatieffase tools duurzaamheid en anonimiseersoftware Nieuwe ontwikkelingen en werkzaamheden op het gebied van informatiemanagement en -advies

Eisen

  • Je neemt initiatief en hebt een sterk gevoel voor regie en eigenaarschap.
  • Je communiceert helder en weet betrokkenen mee te nemen in jouw projecten.
  • Je denkt in kansen en oplossingen en houdt focus op resultaat en draagvlak.
  • Je werkt graag samen en weet verschillende belangen te verbinden.
  • Je beweegt je makkelijk binnen een kleinere, dynamische organisatie.
  • Je hebt aantoonbare ervaring met projectleiding op het gebied van informatievoorziening, IT en/of digitalisering bij voorkeur in een gemeentelijke organisatie.

Wensen en competenties

Wensen

    Competenties

      Organisatie en team

      Je bent onderdeel van het team Informatie & Ondersteuning (I&O), maar werkt nauw samen met collegas uit alle domeinen. Je neemt deel aan werkgroepen, overleggen en verandertrajecten, en fungeert regelmatig als verbindende factor tussen beleid, uitvoering, ICT en leveranciers.

      Gespreksinformatie

      Niet bekend

      Overige informatie

      Benodigd aantal professionals:
      Meer informatie
      Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
      Help
      Contact
      Help
      Hoe werkt het?
      Veelgestelde vragen
      Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
      Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
      Opdracht Adviseur Susan Peschier
      Susan Peschier
      Opdracht Adviseur
      Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
      Sybren Hindriks
      Opdracht Adviseur