thumbnail
thumbnail

Inkoopadviseur

gemeente Weststellingwerf

Griffioenpark 1, 8471 KR Wolvega, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 120,00
32 uur per week Friesland

Begindatum:

1 okt 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

32 uur per week

Publicatiedatum:

6 sept 2024

Opdracht omschrijving
Werken bij een gemeente suf en saai? Vergeet het maar! De gemeente Weststellingwerf bemoeit zich met de hele lokale samenleving, van afvalcontainer tot zwembad, van thuishulp tot fietspad. Hierdoor werken bij ons veel verschillende mensen met allerlei opleidingen en deskundigheden.

Bij de gemeente Weststellingwerf werk je mét mensen vóór mensen. En kun je echt iets betekenen! De wensen en behoeften, maar ook de mogelijkheden van de inwoners van onze 26 dorpen nemen we graag mee in de plannen die we maken. Mits die passen bij de wetten en regels waar we mee te maken hebben. Dat is complex, enorm interessant en brengt verantwoordelijkheden met zich mee.

Voor het team Inkoop binnen de afdeling Bedrijfsvoering zijn wij op zoek naar een inkoopadviseur

Je functie
Je levert een actieve bijdrage aan de doorontwikkeling en verdere professionalisering van team Inkoop. Dit doe je onder andere door, naast inkoopadvies en aanbesteden in de domeinen ICT en Facilitaire Zaken, ook proactief invulling te geven aan accountmanagement. Multidisciplinaire aanbestedingsteams begeleidt je van de initiatiefase tot aan de implementatie van het contract. Je bent een ambassadeur van team inkoop. Dit houdt in dat je met enthousiasme Inkoop op de kaart zet bij de diverse collega's en stakeholders.

JIJ hebt passie voor het vak en je voelt je betrokken bij de maatschappelijke doelstellingen van de OWO-gemeenten. Je bet klantgericht zonder de te bereiken doelen en resultaten uit het oog te verliezen. Zonder moeite schakel je tussen de verschillende lagen van de organisatie en in de samenwerking met de betrokken samenwerkingspartners.

Verantwoordelijkheden
Wat verwachten we van jou

Je hebt/bent:

  • minimaal een afgeronde HBO opleiding met een opleiding op inkoopgebied (bijvoorbeeld Nevi of vergelijkbaar;

  • minimaal twee jaar ervaring binnen een overheidsorganisatie. Kennis en ervaring met aanbesteden binnen de domeinen ICT en Facilitaire Zaken;

  • aantoonbare ervaring van diverse aanbestedingsvormen gericht op duurzaam opdrachtgeverschap;

  • klantgericht, maar ook een stevige gesprekspartner die hard is op de inhoud en zacht op de relatie;

  • gevoel voor politieke omgevingen en het speelveld binnen de samenwerking van meerdere gemeenten.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober tot en met 31 december voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

  • Minimaal twee jaar ervaring van inkopen en aanbesteden binnen een overheidsorganisatie. Kennis van en ervaring met aanbesteden in het domein ICT en Facilitaire zaken.

  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding met een opleiding op inkoopgebied (bijvoorbeeld Nevi of vergelijkbaar) Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de plaats, de afstudeerrichting en het afstudeerjaar.

  • Aantoonbare ervaring van diverse aanbestedingsvormen gericht op duurzaam opdrachtgeverschap.

Wensen

  • Externe heeft aantoonbaar een opleiding op het gebied van inkoop. Externe heeft de gevraagde opleiding afgerond (200 punten) Externe is op dit moment bezig met de gevraagde opleiding (100 punten) Externe heeft niet de gevraagd opleiding (0 punten) (20%)

  • Externe beschikt over 2 jaar recente werkervaring op het gebied van inkopen en aanbesteden bij een overheidsorganisatie. Kennis van en ervaring met aanbesteden in de domeinen ICT en Facilitaire Zaken. Externe heeft de aantoonbare ervaring in het vakgebied zoals omschreven (250 punten) Externe heeft 2 tot 3 jaar aantoonbare ervaring in het vakgebied zoals omschreven (125 punten) Externe heeft geen aantoonbare ervaring in het vakgebied zoals omschreven (0 punten) (40%)

  • Externe heeft 2 jaar aantoonbare ervaring van diverse aanbestedingsvormen gericht op duurzaam opdrachtgeverschap. Externe heeft aantoonbare ervaring zoals omschreven (250 punten) Externe heeft 1 tot 2 jaar aantoonbare ervaring zoals omschreven (125 punten) Externe heeft geen aantoonbare ervaring zoals omschreven (0 punten) (40%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Inkoopadviseur die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.