Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Administratief medewerker

gemeente Weststellingwerf

Griffioenpark 1, 8471 KR Wolvega, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 45,00 24 uur per week Friesland

Begindatum:

24 jan 2022

Einddatum:

30 apr 2022

Uren per week:

24 uur per week

Publicatiedatum:

13 jan 2022

Werken bij een gemeente suf en saai? Vergeet het maar! De gemeente Weststellingwerf bemoeit zich met de hele lokale samenleving, van afvalcontainer tot zwembad, van thuishulp tot fietspad. Hierdoor werken bij ons veel verschillende mensen met allerlei opleidingen en deskundigheden.

Bij de gemeente Weststellingwerf werk je mét mensen vóór mensen. En kun je echt iets betekenen! De wensen en behoeften, maar ook de mogelijkheden van de inwoners van onze 26 dorpen nemen we graag mee in de plannen die we maken. Mits die passen bij de wetten en regels waar we mee te maken hebben. Dat is complex, enorm interessant en brengt verantwoordelijkheden met zich mee.

Voor het gebiedsteam Wolvega zijn wij op zoek naar een administratief medewerker voor 24 uur.

Je werkzaamheden:

  • Beantwoordt vragen via de verschillende communicatiekanalen, zoals bijvoorbeeld de telefoon, email  en de post en zet de diverse vragen uit naar de juiste medewerker. 
  • Verzorgt de postadministratie.
  • Verzorgt administratieve ondersteunden werkzaamhden voor het gebiedsteam ,  zoals het invoeren van meldingen  en het verwerken van besluiten in  de vakapplicatie ( I-Sam en C-Sam)
  • Bereidt verzending van correspondentie voor en zorgt voor verdere afhandeling.
  • Overige voorkomende administratieve werkzaamheden.

Wat verwachten we van jou

Je hebt/bent:

  • MBO werk- en denkniveau
  • Relevante administratieve werkervaring
  • Voorkeur kennis van Isam en Csam.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.