Griffioenpark 1, 8471 KR Wolvega, Nederland
Begindatum:
1 dec 2023Einddatum:
1 jun 2024Uren per week:
36 uur per weekPublicatiedatum:
10 nov 2023Omschrijving van de opdracht
Werken bij een gemeente suf en saai? Vergeet het maar! De gemeente Weststellingwerf bemoeit zich met de hele lokale samenleving, van afvalcontainer tot zwembad, van thuishulp tot fietspad. Hierdoor werken bij ons veel verschillende mensen met allerlei opleidingen en deskundigheden.
Bij de gemeente Weststellingwerf werk je mét mensen vóór mensen. En kun je echt iets betekenen! De wensen en behoeften, maar ook de mogelijkheden van de inwoners van onze 26 dorpen nemen we graag mee in de plannen die we maken. Mits die passen bij de wetten en regels waar we mee te maken hebben. Dat is complex, enorm interessant en brengt verantwoordelijkheden met zich mee.
Voor het gebiedsteam Wolvega zijn wij op zoek naar een administratief medewerker voor 36 uur.
Taken en verantwoordelijkheden
Je werkzaamheden:
Verzorgt de administratie rondom de loonkostensubsidie.
Verzorgt de administratie voor de participatiewet
Verzorgt de postadministratie.
Verzorgt administratieve ondersteunden werkzaamhden voor het gebiedsteam , zoals het invoeren van meldingen en het verwerken van besluiten in de vakapplicatie ( I-Sam en C-Sam)
Bereidt verzending van correspondentie voor en zorgt voor verdere afhandeling.
Wat verwachten we van jou
Je hebt/bent:
MBO werk- en denkniveau
Relevante administratieve werkervaring
Voorkeur kennis van Isam en Csam
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 december 2023 tot en met 1 juni 2024 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
Minimaal twee jaar ervaring als administratief medewerker sociaal domein
Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) opdrachten/projecten in uw toelichting, waaruit blijkt dat u aan deze eis van minimaal drie jaar voldoet.
Graag specifiek de naam van de organisatie(s) benoemen.
Relevante mbo opleiding
Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de plaats, de afstudeerrichting en het afstudeerjaar.
Gunningscriteria
Externe heeft aantoonbaar een opleiding op het gebied van administratie
Externe beschikt over 2 jaar recente werkervaring op het gebied van administratie binnen het sociaal domein
Externe heeft 2 jaar aantoonbare ervaring binnen een gemeente organisatie.
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.