thumbnail
thumbnail

Administratief medewerker gebiedsteam

gemeente Weststellingwerf

Griffioenpark 1, 8471 KR Wolvega, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen limieten
36 uur per week Friesland

Begindatum:

1 dec 2023

Einddatum:

1 jun 2024

Uren per week:

36 uur per week

Publicatiedatum:

10 nov 2023

Omschrijving van de opdracht
Werken bij een gemeente suf en saai? Vergeet het maar! De gemeente Weststellingwerf bemoeit zich met de hele lokale samenleving, van afvalcontainer tot zwembad, van thuishulp tot fietspad. Hierdoor werken bij ons veel verschillende mensen met allerlei opleidingen en deskundigheden.

Bij de gemeente Weststellingwerf werk je mét mensen vóór mensen. En kun je echt iets betekenen! De wensen en behoeften, maar ook de mogelijkheden van de inwoners van onze 26 dorpen nemen we graag mee in de plannen die we maken. Mits die passen bij de wetten en regels waar we mee te maken hebben. Dat is complex, enorm interessant en brengt verantwoordelijkheden met zich mee.

Voor het gebiedsteam Wolvega zijn wij op zoek naar een administratief medewerker voor 36 uur.

Taken en verantwoordelijkheden
Je werkzaamheden:

  • Verzorgt de administratie rondom de loonkostensubsidie.

  • Verzorgt de administratie voor de participatiewet

  • Verzorgt de postadministratie.

  • Verzorgt administratieve ondersteunden werkzaamhden voor het gebiedsteam ,  zoals het invoeren van meldingen  en het verwerken van besluiten in  de vakapplicatie ( I-Sam en C-Sam)

  • Bereidt verzending van correspondentie voor en zorgt voor verdere afhandeling.

Wat verwachten we van jou
Je hebt/bent:

  • MBO werk- en denkniveau

  • Relevante administratieve werkervaring

  • Voorkeur kennis van Isam en Csam

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 december 2023 tot en met 1 juni 2024 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

  • Minimaal twee jaar ervaring als administratief medewerker sociaal domein

  • Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) opdrachten/projecten in uw toelichting, waaruit blijkt dat u aan deze eis van minimaal drie jaar voldoet.

    • Graag specifiek de naam van de organisatie(s) benoemen.

  • Relevante mbo opleiding

    • Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de plaats, de afstudeerrichting en het afstudeerjaar.

Gunningscriteria

  • Externe heeft aantoonbaar een opleiding op het gebied van administratie

  • Externe beschikt over 2 jaar recente werkervaring op het gebied van administratie binnen het sociaal domein

  • Externe heeft 2 jaar aantoonbare ervaring binnen een gemeente organisatie.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 / hibo.abdi@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Hibo Abdi
Hibo Abdi
Opdracht Adviseur

Ben jij de Administratief medewerker gebiedsteam die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.