Publicatiedatum:
09-03-2023Sluitingsdatum:
20-03-2023Begindatum:
03-04-2023Einddatum:
06-10-2023Omschrijving van de opdracht
Als backoffice medewerker ben je een vraagbaak voor je collega’s en heb je een duidelijke focus op de klant. Jouw kennis en kunde zorgt ervoor dat de burgers binnen de gemeente voorzien worden van een juiste en nauwkeurige dienstverlening op het gebied van de burgerlijke stand en naturalisaties.
Verder bestaan je hoofdtaken uit:
Je handelt complexe BRP mutaties af en behandelt complexe vraagstukken over de burgerlijke stand en over naturalisaties. Verder regel je de eerste inschrijving in de BRP.
Je handelt het BRP-berichtenverkeer af.
Je doet adresonderzoeken.
Je geeft advies over beschikkingen en helpt mee deze op te stellen.
Ook bewaak je de kwaliteit van de administratieve en uitvoeringsprocedures.
? Verder ondersteun je bij het organiseren van de verkiezingen.
Kandidaatomschrijving
Wat breng je mee?
Een relevante opleiding op MBO niveau, aangevuld met de opleiding BOBZ
Je beschikt over minimaal een jaar werkervaring in een vergelijkbare functie bij een gemeentelijke organisatie.
Ervaring met zaakgericht werken en digitale documentstromen in een overheidsorganisatie.
Aantoonbare kennis en ervaring met de vak-applicaties.
Daarnaast zoeken we iemand met de volgende competenties:
Je werkt dienstverlenend en klantgericht. Jouw klantgerichte manier van werken zorgt ervoor dat onze klanten tevreden zijn.
Je biedt gevraagd en ongevraagd hulp maar je stelt je ook open om van collega’s te leren.
Je flexibel inzetbaar (ook tijdens de avondopenstellingen)
Je bent een optimistisch en levendig persoon. Humor en gezelligheid op de werkvloer vind je erg belangrijk.
Je bent digitaal goed onderlegd en je weet je weg in de digitale wereld goed te vinden.
Jij bent energiek en communicatief sterk. Je weet je aan te passen aan de verschillende burgers die met hun vragen bij je komen. Ook heb je een goede talenkennis, waarbij het verstaan en spreken van het Gronings dialect een pré is.
Eisen
Je hebt aantoonbare recente, relevante, werkervaring van minimaal een jaar als medewerker Backoffice Burgerzaken.
Gunningscriteria
Ervaring met zaakgericht werken en digitale documentstromen in een overheidsorganisatie
Interviewplanning
De interviews zullen worden gehouden zsm na de sluitingsdatum van indienen offertes.
Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
Zoek jouw droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen één werkdag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.