Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Medewerker DMA B (Recordmanager)

Harlingerweg 18, 8801 PA Franeker, Nederland

Sluit over 8 dagen
80 20 tot 24 uur per week Friesland

Begindatum:

1 nov 2025

Einddatum:

1 mei 2026

Uren per week:

20 - 24

Publicatiedatum:

8 okt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht omschrijving

Zorg jij graag voor betrouwbare, duurzame en toegankelijke overheidsinformatie? Als medewerker DMA B ben je bezig met fysiek en digitaal informatiebeheer. Op verzoek, zowel intern als extern, zoek jij dossiers op en ondersteun je onze archiefbezoekers. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het beheren en bijhouden van ons fysieke archief.

Verantwoordelijkheden

In de functie van medewerker DMA B ga je aan de slag met archiefwerkzaamheden, bewaak je de kwaliteit, voer je dossier- en registratiecontroles uit en stel je dossiers beschikbaar naar aanleiding van in- of externe informatieverzoeken. Daarbij is er ook nog een oud fysiek archief waar je regelmatig informatie uit terug moet halen. Verder denk je mee over gegevensbeheer en het inrichten, beheren en controleren van gegevens en informatie. Je verzorgt instructies en trainingen om de medewerkers mee te nemen en te begeleiden in de informatiesystemen.

Eisen

  • Je hebt een afgeronde Mbo+-opleiding bij voorkeur in een administratieve richting.

  • Je hebt een opleiding/cursus afgerond op het gebied van LARM of SOD.

  • Je hebt affiniteit met geautomatiseerde informatiesystemen ter ondersteuning van de
    primaire werkprocessen.

Wensen en competenties

  • Je hebt een klantgerichte instelling en een proactieve houding.

  • Je bent communicatief en sociaal vaardig.

  • Je bent in staat om nauwkeurig en zelfstandig te werken en je bent resultaatgericht.

  • Je bent verantwoordelijk voor toezicht op de archiefvorming, archiefbewerking, het beheer
    van de archiefstukken en het beschikbaar stellen van de fysieke archieven. Bovendien zorg
    je ervoor dat er geen archief wordt vernietigd zonder toestemming

Organisatie en team

Wegens een tijdelijke afwezigheid binnen het team zijn wij op zoek naar een geschikte vervanger voor de duur van het zwangerschapsverlof van een collega.

Het takenpakket van het team bestaat uit de taakvelden Beleid en advies, Functioneel beheer, Gegevensbeheer en Documentmanagement & Archief (DMA).

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Let op: Deze opdracht is niet beschikbaar voor ZZP'ers vanwege de regelgeving rondom de Wet DBA. We kunnen alleen kandidaten overwegen die via een detacheringsbureau werken (in loondienst).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur