Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Allround medewerker Burgerzaken

Harlingerweg 18, 8801 PA Franeker, Nederland

Sluit over 9 dagen
€ 90,00 32 uur per week Friesland

Begindatum:

1 aug 2025

Einddatum:

1 feb 2026

Uren per week:

32 uur per week

Publicatiedatum:

25 jun 2025

Voor het team Burgerzaken zijn wij op zoek naar een tijdelijke, ervaren Allround Medewerker Burgerzaken. In deze rol ligt de nadruk op werkzaamheden binnen de Burgerlijke Stand, met specifieke aandacht voor Internationaal Privaatrecht (IPR). Ook taken binnen de Basisregistratie Personen (BRP) maken onderdeel uit van het werkpakket.

Team burgerzaken werkt gericht samen om de klant centraal te zetten. Onze dienstverlening wordt bepaald door de vraag van de klant. De afdeling Publiekscentrum is ingang voor vragen van inwoners, ondernemers en instellingen. Publiekscentrum bestaat uit de teams burgerzaken, telefonie/Servicebalie en communicatie.

Als team burgerzaken zijn we volop in ontwikkeling met het team van de toekomst. We hebben een toekomstvisie voor burgerzaken waarbij we streven naar optimale dienstverlening voor onze inwoners. De toekomst in een notendop:

  • Digitaal waar het kan, maar persoonlijk waar het moet
  • Een belangrijke rol voor Burgerzaken bij het vaststellen van identiteiten
  • Vakmanschap en hostmanship zijn essentieel in de toekomst
  • We denken niet van binnen naar buiten, maar van buiten naar binnen

De professional die wij zoeken:

  • Voert zelfstandig en accuraat werkzaamheden uit binnen de Burgerlijke Stand en BRP;
  • Beoordeelt buitenlandse brondocumenten op juistheid, echtheid en rechtsgeldigheid;
  • Is vraagbaak voor collega’s bij complexe casuïstiek en fungeert als inhoudelijk expert;

     

De kandidaat is inzetbaar vanaf z.s.m. voor de duur van 6 maanden voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
Je hebt een MBO werk- en denkniveau (niveau 4).
Je hebt een afgerond NLQF4 diploma of een vergelijkbare opleiding BA-BZ of MLO-BZ.
Je hebt aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie.
25 %
Je hebt ervaring met de Centric applicaties.
25 %
Je bent flexibel en hebt een stressbestendige persoonlijkheid.
25 %
Je werkt zorgvuldig en bent oplossingsgericht.
25 %
Je kan met jouw nieuwsgierige, behulpzame karakter en respectvolle benadering het gewenste vertrouwen uitstralen naar zowel onze inwoners als naar jouw collega’s.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur