P&O Adviseur

Hietweideweg 20, 7391 XX Twello, Nederland

Sluit over 6 dagen
Geen maximum 36 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

30 apr 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

2 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht

  • Adviseren van leidinggevenden en medewerkers: P&O advies geven over o.a. personeelsbeleid, duurzame inzetbaarheid en persoonlijke ontwikkelingsplannen. Je doet dit voor de Raad, Griffie en het College. Ook ben je adviseur voor de WOR-bestuurder bij OR en Lokaal Overleg;

  • Verzuimbegeleiding en re-integratie: Als P&O zijn wij samen met de leidinggevende verantwoordelijk voor de verzuimtrajecten volgens de Wet verbetering Poortwachter;

  • Werving en selectie: het begeleiden van het volledige proces van werving en selectie, waarbij je de juiste match zoekt;

  • Ontwikkeling en implementatie van P&O beleid: samen met het P&O team ontwikkelen en implementeren van beleidsvraagstukken en deze borgen in de processen.

Eisen

  • Een aantoonbare afgeronde hbo opleiding in de richting van personeel en organisatie;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als P&O adviseur bij een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met het begeleiden van zieke medewerkers volgens de richtlijnen van de Wet verbetering Poortwachter;
  • Aantoonbare werkervaring met het adviseren van de Raad, het College, Griffie, OR en Lokaal Overleg en wil deze kennis ook overdragen;
  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als P&O adviseur bij een gemeente (50 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met het adviseren van de Raad, het College, Griffie, OR en Lokaal Overleg (30 punten);
  • Aantoonbaar woonachtend in een straal van maximaal 50 kilometer van Twello en minimaal 2 dagen op kantoor fysiek aanwezig (10 punten);
  • Een door de kandidaat zelfgeschreven motivatie brief, specifiek gericht op deze opdracht (10 punten).

Competenties

  • Proactief
  • Daadkrachtig
  • Teamplayer
  • Omgevingsbewust
  • Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling+ schriftelijk)

Organisatie en team

Werken bij de gemeente Voorst is werken in een open en informele sfeer. Door onze kleinschalige organisatie zijn de lijnen kort en liggen de verantwoordelijkheden laag. We voelen ons betrokken en verantwoordelijk voor ons werk. Onze medewerkers maken het verschil in onze dienstverlening – en jij straks ook! Bij ons schrijven we geen dikke rapporten, maar stropen we onze mouwen op en gaan we samen uitdagingen aan. Werken voor de gemeente Voorst betekent werken voor álle inwoners.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 16 september 2025, vanaf 09.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 15 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Ja

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Door de professional zelf geschreven motivatie.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg
Is hybride werken mogelijk: ja

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • BYOD (bring your own device) is voor deze opdracht niet van toepassing. ingehuurde professionals krijgen een laptop en/of telefoon vanuit gemeente Voorst. Dit is ook het geval bij ZZP’ers.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. 

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Voorst  mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Voorst . Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Gemeente Voorst  merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur