Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Adviseur Openbare Orde en Veiligheid

Hietweideweg 20, 7391 XX Twello, Nederland

Sluit over 7 dagen
Geen maximum 8 - 24 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

8 - 24

Publicatiedatum:

27 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Vanwege de vervanging van zwangerschapsverlof zijn we op zoek naar iemand die tijdelijk de werkzaamheden als adviseur openbare orde en veiligheid kan overnemen en waarnemen.

Taken die hierbij horen zijn:

  • Je bent accounthouder voor de veiligheidsregio en adviseert de burgemeester bestuurlijk, inclusief het opstellen van raads- en collegevoorstellen.
  • Je voert regie op het thema ondermijning: je ontwikkelt beleid, leidt overleggen en zet concrete acties uit, ondersteund door een interne collega.
  • Je adviseert het bestuur over ondermijning en draagt bij aan een integrale aanpak.
  • Optioneel: Je denkt actief mee met veiligheidscollegas over het weerbaar maken van de gemeentelijke organisatie en de samenleving, zowel tegen ondermijning als in tijden van crises.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur openbare orde en veiligheid;
  • Aantoonbaar bereid om op locatie in Twello te werken (Benoem dit duidelijk in het cv)

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding Integrale Veiligheidskunde op minimaal hbo bachelor niveau (30 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met bestuurlijke advisering (15 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met het leiden van integrale overleggen (15 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met ondermijning en crisisbeheersing (20 punten);
  • Aantoonbaar woonachtig binnen een straal van 50 kilometer van Twello (20 punten).

Competenties

  • Communicatief vaardig;
  • Secuur;
  • Proactief;
  • Kritisch (tegen)denken;
  • Gevraagd en ongevraagd adviseren.

Organisatie en team

Werken bij de gemeente Voorst is werken in een open en informele sfeer. Door onze kleinschalige organisatie zijn de lijnen kort en liggen de verantwoordelijkheden laag. We voelen ons betrokken en verantwoordelijk voor ons werk. Onze medewerkers maken het verschil in onze dienstverlening en jij straks ook! Bij ons schrijven we geen dikke rapporten, maar stropen we onze mouwen op en gaan we samen uitdagingen aan. Werken voor de gemeente Voorst betekent werken voor alle inwoners.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 11 september 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 8 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD (bring your own device) is voor deze opdracht niet van toepassing. ingehuurde professionals krijgen een laptop en/of telefoon vanuit gemeente Voorst. Dit is ook het geval bij ZZPers. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 29 augustus 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 1 september 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 3 september 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur