Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Vijfheerenlanden
Logo van Gemeente Vijfheerenlanden

Hands-on administratieve ondersteunende vastgoedbeheerder

Dr. Reilinghplein 1, 4141 DA Leerdam, Nederland

Sluit over 10 dagen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

24 - 32

Publicatiedatum:

8 nov 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 24 - 32
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Je wordt lid van Team vastgoed en gaat het team ondersteunen bij administratieve zaken, plannen van klein onderhoud en ad-hov reparaties. Voor de huidige vastgoedbeheerders wordt jij het spin in het web. Je verleend opdrachten naar aannemers en onderhoudspartijen. Je helpt hun ondersteunen waar je kan bij het uitzetten van het dagelijks werk en storingen. Je bewaard het overzicht en regelt processen. Natuurlijk heeft dit alles een doorloop, dat leg je vast in een plan voor de toekomst dat jouw opvolger in VHL verder uitvoert.

Eisen

  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop; in verband met cyberveiligheid mag dit niet bij VHL, er moet gebruik gemaakt worden van telefoon en laptop die de gemeente verstrekt.
  • Beschikbaar per uiterlijk 1 december 2025 (gefaseerd starten is bespreekbaar) voor 4 dagen per week van 09.00 tot 17.00 uur.
  • Aantoonbare werkervaring op zowel vastgoedbeheer als automatiseringsprogrammas zoals Plannon, Axxerion en O-Prognose. Benoem dit concreet in het cv.
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente.
  • Aantoonbare kennis en werkervaring met vastgoed gerelateerd onderhoud en in staat dit kunnen prioriteren.
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als administratief ondersteuner vastgoed.
  • Een aantoonbare afgeronde mbo 4 opleiding.
  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.

Wensen en competenties

Competenties

  • Analytisch vermogen
  • Teamspeler: je kent het belang van samenwerken en je bent consensus en handelt daar naar
  • Zelfstandig, neemt initiatief en toont lef
  • Uitmuntende mondelinge en schriftelijke vaardigheden
  • Organisatietalent: zorgdragen voor structuur en overzicht, ook in drukke of uitdagende situaties

Organisatie en team

De gemeente Vijfheerenlanden ligt in het midden van het land, in de provincie Utrecht tussen de rivieren Lek en Linge. Een prachtig gebied met polders, uiterwaarden, dijken, molens, boerderijen, steden en dorpen. Vijfheerenlanden ligt centraal bij de snelwegen A2, A15 en A27. In deze groene gemeente wonen ruim 60.000 inwoners. De 16 woonplaatsen hebben elk hun eigen identiteit. Binnen het team Beheer openbare ruimte is subteam vastgoed actief op het gebied van vastgoedbeheer. Je standplaats wordt Vianen. Deze opdracht is reeds afgesloten zonder succes, met die reden wordt deze weer aangeboden opzoek naar de juiste passende kandidaat

Gespreksinformatie

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever worden - op korte termijn - gepland in overleg. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen spoedig een bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Beoordeling

Stap 1: Beoordeling cvs op minimumeisen

De externe administratieve broker beoordeelt de cvs op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) cvs die aan de organisatie worden voorgelegd

De externe administratieve broker beoordeelt de cvs van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde gunningscriteria te beoordelen door de externe administratieve broker. De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek

De opdrachtgever beoordeelt de cvs van de kandidaten die door de externe administratieve broker zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek

In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geinformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Uitvoeringsvoorwaarde

Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Vifjheerenlanden mag geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Vifjheerenlanden. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA).

Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8/9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee

De externe administratieve broker brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen

  • Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands.
  • Minimaal 2 referenties.

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma Di Wo Do Vr.

Overige informatie

Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur