Administratief medewerker

Meiveld 1, 5501 KA Veldhoven, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
63 32 Noord-Brabant

Begindatum:

1 aug 2025

Einddatum:

1 nov 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

19 jun 2025

Omschrijving

Op deze inhuuropdracht mogen geen ZZP-ers inschrijven in het kader van de wet DBA. Met de inschrijving op deze inhuuropdracht verklaart het bureau dat de aangeboden kandidaat geen ZZP-er is.

  • Je bent verantwoordelijk voor correspondentie en documentbeheer, zoals het verdelen en afhandelen van ingekomen (digitale) post en het opslaan en beheren van documenten in systemen zoals Teams en Djuma;

  • Je ondersteunt projecten door het plannen, uitnodigen en de verslaglegging van interne en externe overleggen en het organiseren van bijeenkomsten, inclusief ruimte en catering;

  • Je ondersteunt het subsidieproces van de welzijnsaanvragen door aanvragen en verantwoordingen van onze subsidiepartners te registreren, te checken op volledigheid, beschikkingen te versturen, het proces te bewaken en hierover te corresponderen;

  • Je bent verantwoordelijk voor de behandeling en afhandeling van aanvragen straat- en buurtsubsidies;

  • Je voert financieel administratieve taken uit zoals het inboeken van facturen, het archiveren van contracten en het maken van betaalopdrachten.

Kandidaatomschrijving

  • Ervaren administratief ondersteuner, liefst binnen het sociaal domein, die gemakkelijk lopende zaken oppakt en het team ondersteunt.

  • Gewenste competenties: Goede communicatie, proactief, accuraat en teamgericht.

Eisen

Voorwaarden voor deelname

Algemene inkoopvoorwaarden Veldhoven 2013 voor leveringen en diensten.pdf

Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven

Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing

G-Rekening

De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.

VOG

Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag

Wensen en competenties

  • Weging prijsdeel: 25 %

  • Opleidingsniveau
    Minimaal opleidingsniveau: MBO

    • MBO (10 %)

    • MBO+ (15 %)

  • Werkervaring
    Minimaal 3 jaar

    • 3 jaar (5 %)

    • 3 jaar of meer (10 %)

  • CV
    Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.

    Weging: 25 %

Gespreksinformatie

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.

Weging: 25 %

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.