Vergunningverlener Horeca

Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€90 24-36 Utrecht

Begindatum:

16 jul 2024

Einddatum:

1 jul 2025

Uren per week:

24-36

Publicatiedatum:

5 jul 2024

Vergunningverlener Horeca
Periode: zo spoedig mogelijk tot 1 juli 2025 met mogelijke opties tot verlenging
Belasting: 24 tot 36 uur per week gemiddeld
Tarief: Tot 90 euro per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW

Korte beschrijving speelveld
Binnen Vergunningen, Toezicht en Handhaving zoeken wij een interim collega voor het Horeca Team. Wij zijn een klein en hecht team binnen de mooiste stad van Nederland. Wij werken hard aan alle horeca aanvragen met persoonlijke aandacht voor de ondernemer, maar zeker ook voor elkaar. Wij pakken werkzaamheden zelfstandig op, maar als team helpen wij elkaar om de aanvraag goed en zorgvuldig te behandelen. Wij beheren het HorecaLoket, de vraagbaak (mail/telefoon) voor horecaondernemers. Het is een dynamische werkplek waar geen dag hetzelfde is, omdat de aanvragen zo divers zijn en je snel en veel schakelt zowel met de ondernemer als met je collegas.

Je taken zijn:
Je verstrekt informatie over o.a. lopende vergunningen en het horecabeleid in Utrecht. Je beoordeelt en behandelt zelfstandig aanvragen van A tot Z voor horeca gerelateerde vergunningen, waaronder o.a. ook voor seksinrichtingen en speelhallen.
De BIBOB-toets is een vast onderdeel van de vergunningaanvraag.
Je zorgt ervoor dat het dossier compleet wordt om inhoudelijk goed te kunnen beoordelen. Je hebt veel persoonlijk contact met horecaondernemers waarbij je het leuk vindt ze op weg te helpen en hun vragen te beantwoorden.
Je werkt nauw samen met je eigen Horeca Team, maar ook met de inspecteurs en juristen van VTH, iedereen is erg toegankelijk en wil elkaar helpen.

Jij bent:
Je beschikt over minimaal hbo werk- en denk niveau;
Je hebt minimaal 1 jaar recente ervaring als jurist of vergunningverlener/beoordelaar in een (grote) gemeente;
Je hebt actuele kennis van de relevante wet- en regelgeving;
Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en je ziet werk liggen en pakt dit op en werkt gestructureerd.

Je hebt een frisse blik, je bent flexibel, dienstverlenend en betrokken. Je wordt blij van het vele contact met horecaondernemers en weet van aanpakken. Complexe zaken ga je niet uit de weg en je kan snel schakelen. Je bent duidelijk, resultaatgericht en empathisch en je bruist van de energie.

Goed om te weten:
Gesprekken worden in overleg gepland. De manager zal contact opnemen indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden.

Hybride werken behoort tot de mogelijkheden. Bij de start van de opdracht wordt je elke dag op kantoor verwacht. Naar verloop van tijd is het mogelijk om thuis te werken (minimaal 2 werkdagen op kantoor).

Voor deze opdracht geldt er een verscherpte integriteitsscreening welke door een externe partner wordt uitgevoerd. De uitkomst van het onderzoek is bepalend voor de definitieve opdrachtverstrekking.

Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.

Bij gebleken geschiktheid bestaat er een kans dat er nog een kandidaat uit deze procedure wordt aangenomen.

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.

De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beeindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.