Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Secretaris (duurzame mobiliteit)

Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€85 12-16 Utrecht

Begindatum:

1 sept 2024

Einddatum:

30 jun 2025

Uren per week:

12-16

Publicatiedatum:

29 jul 2024

Secretaris (duurzame mobiliteit)
Periode: Van 1-9-2024 tot 30-6-2025 (10 maanden) met mogelijke opties tot verlenging
Belasting: 12 - 16 uur per week gemiddeld
Tarief: Maximaal 85 euro per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW

Korte beschrijving speelveld
Utrecht heeft jou nodig!
De gemeente Utrecht heeft de ambitie om de leefbaarheid in de stad te vergroten en tegelijk de stad bereikbaar te houden. Dat doen we bijvoorbeeld door de oversteekbaarheid voor langzaam verkeer op stadsboulevards en omliggende gebieden te vergroten en door het autoverkeer te sturen via de juiste routes. Hiervoor is de inzet van Dynamisch Verkeersmanagement (DVM) nodig.
De afgelopen jaren heeft het team verkeersmanagement een uitvoeringsplan DVM opgesteld waarin verschillende meerjarige doelen en acties staan. Doel van het programma is te komen tot een stadsdekkend systeem om al het verkeer op de hoofd-netwerken in de stad slim te sturen (o.a. met radars, sensoren en verkeersregelinstallaties (stoplichten). Met DVM kan het gebruik van gewenste vervoerwijzen en routes worden gestimuleerd en daarmee dragen we bij aan de mobiliteitstransitie. Het staat daarmee hoog op de politiek-bestuurlijke agenda.
Voor de uitvoering het programma zoeken we een projectsecretaris, die overzicht brengt/houdt en de voortgang bewaakt op het behalen van de doelen en acties.

Je taken zijn:
Als programmasecretaris ben je de rechterhand van de coordinator en programmamanager voor verkeersmanagement. Er is een programma(jaar)plan waar tal van activiteiten in staan. Daar stuur je op: voortgang, planning en financien. In het team werken ongeveer 15 mensen: beleidsmedewerkers, verkeerslicht-specialisten, projectleiders en een coordinator.

Je bewaakt de voortgang van de projecten en de gemaakte afspraken en werkt de planningen bij.
Een belangrijke taak is regie pakken en sturen op de financien.
Jij maakt jaarlijks een begroting en bespreekt hoe wij het beschikbare budget het beste kunnen uitgeven.
Je hebt een proactieve rol in de jaarcyclus en begrijpt de inhoud zodat jij weet wat er nodig is.
Je houdt je niet alleen bezig met structureren, maar ook faciliteren. Denk hierbij aan de capaciteits- en programmaplanning, inhuur ondersteuning bij inkoop en besluitvorming.
Ook heb jij een verbindende rol binnen het team van adviseurs en projectleiders en met de rest van de organisatie.

Jij hebt:
Minimaal HBO werk- en denkniveau;
Bij voorkeur heb je minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
Ervaring en affiniteit op het gebied van duurzame mobiliteit/verkeersmanagement is een pre;
Aantoonbare ervaring op het gebied van organiseren of plannen;
Proactieve houding;
Goed in structureren;
Projectmatig werken en resultaatgericht;
Flexibel/makkelijk schakelen.

Als gemeente Utrecht geloven wij dat een diverse organisatie zorgt voor meer innovatie, creativiteit en een betere samenwerking. Om die reden streven wij ernaar om een zon inclusief mogelijke organisatie te zijn. Ben je benieuwd hoe wij dat doen? Lees dat op deze pagina.

Goed om te weten:
Gesprekken zijn gepland in de week van 26 augustus. De manager neemt contact op indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden.

Bij voorkeur ben je elke donderdag aanwezig op het Stadskantoor.

Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.

Bij gebleken geschiktheid bestaat er een kans dat er nog een kandidaat uit deze procedure wordt aangenomen.

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.

De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beeindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.