thumbnail
thumbnail

Projectleider inkoopprocessen - Materieel Beheer

Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€105
28-36 Utrecht

Begindatum:

28 mrt 2024

Einddatum:

1 nov 2024

Uren per week:

28-36

Publicatiedatum:

27 mrt 2024

Projectleider inkoopprocessen bij Afdeling Materieel Beheer
Periode: zo snel mogelijk tot 1 november 2024 met mogelijke opties tot verlenging
Belasting: 28 - 36 uur per week gemiddeld
Tarief: Maximaal 105 euro per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW

Korte beschrijving speelveld
Stadsbedrijven is een dienst binnen de gemeente Utrecht en is verantwoordelijk voor alle rollende en varende voertuigen binnen de gemeente Utrecht.
Mede omdat de omvang en de diversiteit van onze inkoop zo groot is, is het belangrijk dat we doeltreffend zijn. Doelen zijn allereerst dat we de goede dingen kopen, passend bij de behoefte van de gebruiker en passend bij onze ambities, waaronder Social Return en MVOI. Als projectleider heb jij een belangrijke bijdrage in het realiseren van onze doelen.

Je taken zijn:
Als projectleider van de inkoop van uiteenlopend (zwaar) materieel geef je zelfstandig leiding aan inkooptrajecten. In deze functie bestaat dit uit zowel Europese aanbestedingen als meervoudig onderhandse aanbestedingen. De prioriteit voor de komende periode ligt bij de aanbesteding van dienstvoertuigen, zware voertuigen (vrachtwagens, veegmachines) en (IT-)voorzieningen die daarbij nodig zijn (zoals rittenregistratie en laadpalen). Je werkt samen in verwervingsteams met inhoudsdeskundigen, inkopers, specialisten en eindgebruikers om de doelstelling van de aanbesteding te behalen.
Door goed te luisteren naar de behoefte van de opdrachtgever en kennis te hebben van de inkoopprocessen ben je in staat om met een hoge kwaliteit, adequaat en tijdig het resultaat te behalen.
Je realiseert zelfstandig (Europese) inkooptrajecten ten behoeve van de verschillende categorie(en)/ specialisme(n);
Je houdt overzicht over de diverse inkoopprojecten waar je projectleider van bent;
Je fungeert als projectleider tussen inkoop, decentrale inkopers, contractmanagement en betrokken medewerkers vanuit de intern klanten;
Je organiseert projectgroepvergaderingen en stuurt op proces en inhoud;
Je beschrijft een aanbestedingsaanpak;
Je schrijft het programma van eisen;
Je rapporteert zowel mondeling als schriftelijk aan de opdrachtgever(s);
Je archiveert ;
Je werkt samen met collegas op operationeel en tactisch niveau;
Je bent tenminste 2 dagen in de week op locatie, of zoveel vaker als de opdracht daarom vraagt.

Jij hebt:
Je hebt tenminste hbo werk- en denkniveau;
Je hebt minimaal drie jaar ervaring als projectverantwoordelijke voor (Europese aanbestedingen), waarbij je tenminste 1 Europese aanbesteding zelfstandig hebt begeleid;
Je hebt kennis van de (zwaar) materieel of verwacht jezelf dit snel eigen te kunnen maken;
Je hebt een proactieve houding, bent integer, accuraat, flexibel, breed inzetbaar, bezit overtuigingskracht en adviesvaardigheden en kan inspelen op ontwikkelingen;
Je hebt ruime inkoopervaring en bent aantoonbaar instaat zelfstandig op tactisch niveau te acteren;
Je hebt ruime ervaring met projectmatig en resultaatgericht werken. Je kunt uit eigen beweging zaken aanpakken, voorstellen en/of proactief reageren;
Je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden

Goed om te weten:
Gesprekken zijn gepland in de week van 8 april of eventueel de week erna. De manager zal contact opnemen indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden.

Je werkplek is aan Tractieweg 2. Minimaal 50% van je tijd zal je daar aanwezig moeten zijn. Deze locatie is bereikbaar met het openbaar vervoer vanaf station Zuilen.

Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.

Bij gebleken geschiktheid bestaat er een kans dat er nog een kandidaat uit deze procedure wordt aangenomen.

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.

De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beeindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Projectleider inkoopprocessen - Materieel Beheer die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.