Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Projectleider inkoop en vastgoed Facilitair serviceteam

Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€90 32-36 Utrecht

Begindatum:

14 okt 2024

Einddatum:

14 apr 2025

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

9 sept 2024

Projectleider inkoop en vastgoed Facilitair serviceteam
Periode: Van 14-10-2024 tot 14-04-2025 (6 maanden) met mogelijke opties tot verlenging
Belasting: 32-36 uur per week gemiddeld
Tarief: Max. 90,- euro per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW

Korte beschrijving speelveld
Het Facilitair Serviceteam (FST) speelt een belangrijke rol in de kwaliteit en ontwikkeling van de locaties van Stadsbedrijven. Als projectleider ga je aan de slag met verschillende aanbestedingsprojecten en projecten voor gebouwen en terreinen. Je werkt binnen de afdeling Bedrijfsvoering, een van de zes afdelingen van Stadsbedrijven. Het dagelijkse werk van Stadsbedrijven is het visitekaartje van de gemeente. Denk bijvoorbeeld aan afvalinzameling, het beheer, onderhoud en schoonmaak van openbare ruimte, sportlocaties, zwembaden, parkeergarages, begraafplaatsen en welzijnsaccommodaties. Of aan de bereikbaarheid in de stad, bomen en grachten. Iedereen ziet ons werk!

Je taken zijn:
Als projectleider ben je verantwoordelijk voor vastgoedprojecten die varieren in omvang en complexiteit. Het betreft onderhoudsprojecten en/of renovatieprojecten op het gebied van gebouwen en terreinen. Als projectleider ben je de verbindende en sturende kracht in het realiseren van projecten van schets naar oplevering en uiteindelijke overdracht naar de beheerorganisatie. Je schakelt tussen de stakeholders en je houdt het overzicht.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de projectleiding van een aantal aanbestedingen. Het gaat hierbij om aanbestedingen van o.a. laadpalen, accukasten, olie-, water- en slibafvoer en inspecties NEN3140 waarvan de voorbereiding deels al in gang is gezet. Als projectleider werk je nauw samen met de inkoper. Je bent verantwoordelijk voor het informeren en het krijgen van toestemming van de opdrachtgever, de planning, de inhoud van de aanbesteding en het uitvoeren van de taken door het verwervingsteam en de adviseurs. De inkoper adviseert en ondersteunt de projectleider en heeft de regie over het inkoopproces.

Voor de ontwikkeling van de afdeling FST zoeken we daarnaast ondersteuning bij het verbeteren en borgen van onze processen en dienstverlening. Dit alles is nodig om de afdeling door te laten groeien naar een professionele vastgoedbeheerafdeling.

Jij bent/jij hebt:

  • Hbo werk- en denkniveau;

  • Aantoonbare (en minimaal 3 jaar) werkervaring als projectleider in een vastgoed/facilitaire omgeving, op het gebied van beheer en onderhoud;

  • Aantoonbare (en minimaal 3 jaar) ervaring met projectmatig en resultaatgericht werken;

  • Werkervaring als projectleider van meerdere (Europese) aanbestedingen;

  • Werkervaring als projectleider van multidisciplinaire projecten;

  • Initiatiefrijk, gestructureerd, analytisch en klantgericht;

  • Proactief en kritisch en gaat op eigen beweging de organisatie in;

  • Je beschikt over de volgende competenties: resultaatgerichtheid, overtuigingskracht en organisatiesensitiviteit

Goed om te weten:
Gesprekken worden gepland begin week 40 (de week van 30-9). De manager neemt contact op indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden.

Gezien het participatieve proces zal de kandidaat ook op de locatie aanwezig moeten zijn. De locatie is de Tractieweg. Hybride werken is in overleg.

Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.

De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beeindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.