Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
31 dec 2024Uren per week:
36Publicatiedatum:
3 apr 2024Inleiding
De Gemeente Utrecht breng zaak gericht werken over naar een nieuw informatiesysteem voor
zaakgericht werken. Voor deze overstap naar een nieuw zaaksysteem heeft de Gemeente Utrecht een
Project Continui¨teit Zaak Gericht Werken ingesteld. Dit project omvat meerdere werkstromen. Een van
de werkstromen betreft het inrichten van de 700+ zaaktypes van het nieuwe zaaksysteem binnen de informatiehuishouding van de Gemeente Utrecht. Voor dit deelproject zoekt de Gemeente Utrecht een kwaliteitsmanager met ruime kennis in functioneel beheer en zaakgerichtwerken als ook goede communicatieve vaardigheden. Als kwaliteitsmanager borg je de kwaliteit van de zaaktypes die vanuit het bouwteam worden opgeleverd richting de organisatieonderdelen en help je het bouwteam om te leren&verbeteren vanuit de door jou gedane bevindingen. Zijn alle aspecten meegenomen van oud naar nieuw, zijn alle afspraken nageleefd, kunnen er nog schoonheidsfoutjes uitgehaald worden? Dit wordt de taak van de kwaliteitsmanager zaakgericht werken.
De Centrale IPM kolom verwacht van de medewerkers dat zij, ongeacht hun positie in de organisatie, werken in het belang van het grotere geheel van de afdeling en daarvoor brede basisvaardigheden hebben of ontwikkelen en de kennis m.b.t. de specialisatie actueel houden.
Voor bovenstaande opdracht is de Gemeente Utrecht op zoek naar een persoon in de rol van kwaliteitsmanager voor het inrichten van de zaaktypes in de nieuwe zaakomgeving.
Jouw/jullie taken zijn:
Je controleert de zaaktypes die worden opgeleverd vanuit het bouwteam met een kritisch oog (4-ogen principe) alvorens deze worden aangeboden richting eindgebruikers voor acceptatietesten;
Hierbij werk je nauw samen met het bouwteam middels een zelf te definie¨ren kwaliteitsproces/feedbackloop waarbij je het bouwteam voorziet van feedback.
Je noteert en/of corrigeert gesignaleerd fouten in de oplevering
Je bespreekt veel voorkomende fouten en aandachtspunten met het bouwteam met het doel om te leren en de kwaliteit te verhogen bij volgende oplevering.
Je coo¨rdineert de procesflow van zaaktypes (van bouw tot aan acceptatie)
Profiel/dit breng je mee:
Minimaal 5 jaar ervaring in functioneel beheer taken
Minimaal 5 jaar ervaring met een functie als teamleider/operationeel manager
Minimaal 5 jaar ervaring met het beschrijven, inrichten en uitvoeren van kwaliteitscontrole
Aantoonbaar ervaring met inrichten zaaksystemen en zaakgericht werken
Ervaring bij een G4-gemeente
Competenties:
Communicatief
Resultaatgericht
Didactische vaardigheden
Analytisch
Proactief
Verbindend
Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.