Publicatiedatum:
17-03-2023Sluitingsdatum:
27-03-2023Begindatum:
20-03-2023Einddatum:
30-09-2023Coordinator Planning & Control cyclus
Periode: Per direct tot 30 september 2023, met 18 opdrachtverlengingsopties van 1 maand (24 maanden is de maximale inhuurtermijn)
Belasting: 32-36 uur per week gemiddeld
Tarief: Tot 100 euro per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW
Korte beschrijving speelveld
Je werkt bij de afdeling Financien van het organisatieonderdeel Financien, Inkoop en Juridische Zaken (FIJ). FIJ is een bedrijfsvoering onderdeel die het bestuur, de directie en organisatie voorziet van ondersteuning en advies. Daarnaast is FIJ ook verantwoordelijk voor strategisch beleid, kaderstelling en de functionele aansturing op het gebied van financien, inkoop en juridische zaken. Wij zorgen ervoor dat, in samenwerking met de andere bedrijfsvoering onderdelen, de bedrijfsvoering modern is en mee ontwikkelt met de organisatie. Financien bestaat uit 2 clusters. De Financiele Administratie en Financieel Advies & Coordinatie. Het team P&C (Planning & Control) Coordinatie, waar deze opdracht wordt uitgevoerd, valt onder het laatstgenoemde cluster.
Je taken zijn:
Vanwege langdurige afwezigheid van een van de P&C coordinatoren zijn we op zoek naar tijdelijke vervanging op deze rol. Een P&C coordinator heeft als taak om de totstandkoming van de P&C producten (voorjaarsnota, begroting, jaarrekening) te begeleiden. Taken die daarbij komen zijn onder meer:
Je maakt de planning voor die producten en stemt dat af met alle relevante partijen (stakeholders), varierend van financieel adviseurs en business controllers tot de wethouder Financien;
Bij de start van een cyclus product organiseer je de kick-off en verzorg je instructies aan de mensen die input leveren voor het product
Tijdens de totstandkoming van een product bewaak je de planning, stem je regelmatig af met betrokken partijen en escaleer je als deadlines niet gehaald (dreigen te) worden.
Je hebt een belangrijke rol in het bewaken van de kwaliteit van de producten (volledigheid en juistheid, consistentie van toelichtingen, etc.), doordat je daar medewerkers op laat toetsen
Je draagt zorg voor aanbieding van de producten aan het college van B&W en de gemeenteraad
Jij bent:
Je beschikt over WO werk- en denkniveau;
Je hebt minimaal 3-5 jaar ervaring in of met coordinatie van de P&C cyclus, bij voorkeur in een 100.000+ of G-4 gemeente;
Ervaring met LIAS en/of SAP is een pre.
Goed om te weten:
Hybride werken is een optie. Aanwezigheid wordt van jou verwacht wanneer er belangrijke bijeenkomsten zijn. We verwachten dat je regelmatig op het stadskantoor aanwezig bent in de eerste periode, vervolgens zal de verdeling thuis/op kantoor ongeveer 50% zijn. De dinsdag is een dag waarop het team vaak samen op kantoor werkt.
Gesprekken zijn gepland op donderdag 30 maart. De manager zal contact opnemen indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden
Een deta-vast constructie behoort wellicht in de toekomst tot de mogelijkheden, graag duidelijk vermelden in de motivatie indien dit niet mogelijk is.
Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
Zoek jouw droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen één werkdag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.