thumbnail
thumbnail

Coördinator meldingen wervengebied

Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€110
16-28 Utrecht

Begindatum:

1 jul 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

16-28

Publicatiedatum:

29 mei 2024

Coordinator meldingen wervengebied
Periode: Van 01-07-2024 tot 31-12-2024 met mogelijke opties tot verlenging
Belasting: 16 tot 28 uur per week
Tarief: Tot 110 euro per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW

Korte beschrijving speelveld
Het wervengebied (de grachten van Utrecht) bepaalt in grote mate de identiteit van de binnenstad in Utrecht. De komende 30 jaar wordt er groot onderhoud gepleegd aan het gehele wervengebied. Dit groot onderhoud wordt per rak uitgevoerd. Het beheer van het wervengebied gaat echter elke dag door. De veiligheid en het behoud van dit stukje Utrecht vindt plaats vanuit de afdeling Beheer Openbare Ruimte. Het groot onderhoud wordt uitgevoerd door het programmateam wervengebied.

Om het middeleeuwse havencomplex van werven, werfkelders en opslagkelders te onderhouden zoeken we een (proces)coordinator meldingen wervengebied die vanuit beheer de regie pakt ten aanzien van de alle meldingen in het wervengebied. De complexiteit van de meldingen, het gedeeld eigenaarschap en de bestuurlijke sensitiviteit vraagt een antenne voor het constructief aansturen en oplossen van de meldingen.

Je werkt hierbij nauw samen met het programmateam wervengebied, maar ook met de beheerders van wegen, installaties, water, groen en constructies. Je rol is echter breder. Je bent ten aanzien van het wervengebied de verbinding richting Vastgoed, Wijkonderhoud en services en de overige betrokken afdelingen.

Kortom, jij bent namens beheer het aanspreekpunt voor de meldingen in het wervengebied. Je pioniert, verbindt en bent in control. Maar waar nodig steek je ook zelf de handen uit de mouwen. Kortom, een van de mooiste rollen van de gemeente Utrecht in een beeldbepalend stukje Utrecht.

Je taken zijn:

  • Je bent het aanspreekpunt voor het programmateam en in samenspraak met de wervenmeester voor de inwoners en ondernemers in het wervengebied.

  • Je bent het aanspreekpunt voor de meldingen van het wervengebied voor management en bestuur en voert de inhoudelijke regie binnen deze discipline.

  • Je bent het aanspreekpunt voor burgers, ondernemers en het programmateam wervengebied.

  • Je denkt in oplossingen, zet deze in gang en stemt dit af met de organisatie.

  • Je communiceert helder naar melders, draagt zorg voor een correcte afhandeling en je komt vooral na wat je toezegt (zeggen wat je doet, en doen wat je zegt).

  • Je geeft advies over het vorm geven van het meldingenproces wervengebied en bent hierin een voorbeeld voor je collegas.

Jij hebt/bent:

  • Een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur op het gebied van civiele techniek.

  • Kennis van en ervaring met regievoeren op complexe meldingen van het wervengebied is een pre.

  • Kennis van en minimaal 5 jaar relevante ervaring met civiele techniek op het niveau van beheer en/of meldingen. Kortom: de beheerdiscipline heeft voor jou geen geheimen meer.

  • Stevige en proactieve teamplayer met coordinerende kwaliteiten, die uitstekend kan samenwerken en kan netwerken.

  • Je beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en politieke sensitiviteit.

  • Je krijgt energie van het zoeken naar creatieve oplossingen.

  • Je bent dienstverlenend en beleeft plezier aan ingewikkelde klantcontacten.

    Als gemeente Utrecht geloven wij dat een diverse organisatie zorgt voor meer innovatie, creativiteit en een betere samenwerking. Om die reden streven wij ernaar om een zon inclusief mogelijke organisatie te zijn. Ben je benieuwd hoe wij dat doen? Lees dat op deze pagina.

Goed om te weten:
Gesprekken zijn gepland op maandagochtend 24 juni (09:00 11:00). De manager neemt contact op indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden.

De standplaats voor het verrichten van de werkzaamheden is Tractieweg 2 te Utrecht.

Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.

Bij gebleken geschiktheid bestaat er een kans dat er nog een kandidaat uit deze procedure wordt aangenomen.

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.

De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beeindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Coördinator meldingen wervengebied die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.