Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker publiek I

Endelhovenlaan 1, 3601 GR Maarssen, Nederland

Sluit over 7 dagen
Geen maximum 36 Utrecht

Begindatum:

1 nov 2025

Einddatum:

31 jan 2026

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

2 okt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

De medewerker burgerzaken (mid office) houdt zich bezig met adresonderzoeken en de beoordeling van briefadressen.

Werkzaamheden

  • Uitvoeren van Adresonderzoek en Briefadres
  • Bijhouden van LAA berichten en de TMV (terugmeldvoorzieningen)
We werken met IBurgerzaken (Pink).

Eisen

  • MBO+ werk- en denkniveau
  • Ervaring met Burgerzaken
  • Ervaring met adresonderzoek en briefadres
  • Bereidheid om NVVB-diplomalijn (niveau 4) te volgen
  • Ervaring met iBurgerzaken (Pink), LAA en TMV

Wensen en competenties

Wensen

Geen specifieke wensen benoemd.

Competenties

  • Plannen en organiseren
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (mondeling en schriftelijk)
  • Nauwkeurig werken
  • Flexibel en standvastig kunnen omgaan met vragen van inwoners

Organisatie en team

Teamomschrijving

Het team bestaat uit 12 vaste collegas in frontoffice en backoffice.

Arbeidsvoorwaarden

  • Bedrijfsrestaurant met ruim aanbod
  • Mogelijkheid om buiten te wandelen tijdens pauze
  • Gratis parkeren
  • Goede bereikbaarheid

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

In eerste instantie voor de periode van 3 maanden. Waar nodig is een verlening mogelijk.

HR21-functiebenaming: Medewerker Publiek I.

Salarisschaal: 8.

Contractduur: Tijdelijk, 3 maanden.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur