Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
thumbnail
thumbnail

Functioneel beheerder zaaksysteem

Stadserf 1, 3112 DZ Schiedam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
36 Zuid-Holland

Begindatum:

1 okt 2024

Einddatum:

30 sept 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

6 sept 2024

Type inzet
Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Functieomschrijving
Als Applicatiebeheerder kom je terecht in een dynamische omgeving waar je het beheer van het zaaksysteem van xxllnc (exxellence) verzorgt. Dit systeem wordt sinds 2024 gebruikt voor diverse dienstverleningsprocessen en omvat meer dan 200 zaaktypen. Je bent het primaire aanspreekpunt voor vragen en issues met betrekking tot het systeem en werkt nauw samen met leveranciers en gebruikers. Daarnaast verricht je ondersteuning op ons öude”xxllnce 0.9 omgeving. Ook ben je verantwoordelijk voor het functioneel beheer van de telefooncentrale (Axians) en de bijbehorende applicaties. Je bent ook aanspreekpunt voor Ogone en Smart documents.

Wat ga je doen?

  • Dagelijks beheer: Beheren van het zaaksysteem en telefooncentrale, inclusief monitoring en uitvoering van controlewerkzaamheden.

  •  Projectondersteuning: Actief meewerken in projectteams en bijdragen aan de implementatie van nieuwe functionaliteiten.

  • Zaaktypen en koppelingen: Ontwerpen, bouwen en onderhouden van zaaktypen en koppelingen tussen het zaaksysteem en andere applicaties zoals Ogone en SmartDocuments.

  • Functioneel ontwerp en wijzigingen: Doorvoeren van wijzigingen en opstellen van functionele ontwerpen voor onder andere interne- en webformulieren.

  • Gebruikersondersteuning: Opstellen van documentatie, emailsjablonen en het trainen van gebruikers in het gebruik van het zaaksysteem.

  • Incidentenbeheer: Analyseren en oplossen van incidenten en problemen, en het testen van nieuwe releases.

Wie ben jij?

  • Communicatief en klantgericht: Je kunt duidelijk communiceren met zowel technische als niet-technische stakeholders en hebt een klantgerichte instelling.

  • Probleemoplossend: Je bent in staat om zelfstandig problemen te analyseren en op te lossen.

  • Proactief en coördinerend: Je wacht niet af, maar neemt initiatief en coördineert de benodigde werkzaamheden.

  • Stressbestendig: Je kunt goed omgaan met een dynamische en soms hectische werkomgeving.


Wat neem je mee?

  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie of andere overheid als functioneel of informatiebeheerder.

  • Ervaring met zaakgericht werken en het beheren van koppelingen tussen een zaaksysteem en andere applicaties.

  • Ervaring met procesinrichting en het vertalen van gemeentelijke processen naar een zaaksysteem.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Functioneel beheerder zaaksysteem die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.