Interim projectmanager afdeling Expertise & Diensten

Wolvenhoek 1, 5211 HH 's-Hertogenbosch, Nederland

Sluit over 9 dagen
105 36 Noord-Brabant

Begindatum:

16 jun 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

20 mei 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdrachtomschrijving
Jij gaat in opdracht van afdelingshoofd van de afdeling Expertise en Diensten van het werk- en ontwikkelbedrijf Weener XL het interne communicatie programma voor onze (nieuwe) afdeling opzetten, implementeren en uitvoeren.

Het programma bevat strategisch, tactisch en operationele communicatie projecten met als doel afdeling en onderliggende teams goed op kaart te zetten en structureel effectief te communiceren met interne klant en medewerkers.

Kandidaat omschrijving
Senior Interne- en verandercommunicatie professional. Gespecialiseerd in het opzetten van interne communicatiestrategie en programma, professionaliseren interne communicatie, strategisch, tactisch en operationeel.

Eisen

Een afgeronde opleiding HBO marketing communicatie. Dit moet blijken uit het CV.

Minimaal tien jaar recente werkervaring als senior adviseur interne- en verandercommunicatie. Dit moet blijken uit het CV.

Aantoonbare werkervaring als interne communicatie professional in de volgende branches: - mentale gezondheidszorg - onderwijsinstelling - facilitaire dienstverlening Dit moet blijken uit het CV.

Aantoonbare recente ervaring met laagtaalvaardigen/ inburgeraars. Dit moet blijken uit het CV.

Aantoonbare ervaring: - met het professionaliseren van interne communicatie organisatie breed (kanalen, vaardigheden, structuren, vormen). - als communicatie adviseur directie en management team. Dit moet blijken uit het CV.

Inhuur op basis van detachering.

Uurtarief

Het uurtarief is altijd inclusief reiskosten woon-werkverkeer maar exclusief BTW en exclusief kosten dienstreizen. Bij verlenging van de opdracht is GEEN verhoging van het tarief mogelijk met de volgende kantteke-ningen: • In het geval u een CAO toepast dan mag verhoging van het tarief plaatsvinden naar aanlei-ding van een wijziging van de CAO lonen. • Indien geen CAO wordt gevolgd, dan mag jaarlijkse tariefverhoging plaatsvinden op basis van het CPI indexcijfer.

Gunningscriteria

Gewenste opleidingen/ trainingen: - Customer Journey - altuition - Verander management - People management - Visie en creativiteit - Co-resolve besluitvorming - Factor Dit moet blijken uit het CV

  • Ja (25 %)

  • Nee (1 %)

Gewenste werkervaring: - als adviseur bij Communicatie Adviesbureau - met interne communicatie bij facilitair dienstverlener - met interne communicatie in de zorg/ sociale domein - met interne communicatie in het onderwijs Dit moet blijken uit het CV.

  • Ja (25 %)

  • Nee (1 %)

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de aangegeven criteria.
Bij de gesprekken wordt gekeken naar relevante werkervaring en of de betreffende persoon past binnen de organisatie.
Weging: 25 %

Aanvullende informatie

  • De gesprekken zullen plaatsvinden op 5 juni 2025.

  • Werkdagen en tijden in overleg.

  • Aanleveren na gunning

    • Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument

    • VOG

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur