Begindatum:
2 sept 2025Einddatum:
1 sept 2026Uren per week:
36Publicatiedatum:
2 jul 2025Een werkvoorbereider is medeverantwoordelijk voor het verkrijgen en beheren van een actueel, tijdig en volledig bestand ten behoeve van de uitvoering van de Wet waardering onroerende zaken (WOZ) en de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG).
De werkvoorbereider gaat samen met de collega-werkvoorbereiders de volgende taken verrichten:
Bijhouden en onderzoeken van de BAG- en WOZ-objectafbakening (splitsing/samenvoeging/huisnummering).
Koppelen van verblijfsobjecten en panden
Bijhouden van aan- en verbouw.
Tijdig registreren en archiveren van brondocumenten conform wettelijke vereisten en termijnen.
Het onderhouden, controleren en verbeteren van de objectkenmerken.
Dit alles naar aanleiding vergunningen, digitale bouwtekeningen, luchtfotos, bezwaarschriften, permanente marktanalyse (PMA), kadastrale mutaties en andere constateringen/terugmeldingen.
Het inwerken dient op kantoor plaats te vinden. Wanneer zelfstandig klaar om het werk op te pakken mag dit voor maximaal vijftig procent vanuit huis verricht worden.
Onze ideale kandidaat heeft:
Universitair werk- en denkniveau;
Afgeronde WOZ-opleiding
Afgeronde BAG-opleiding
Aantoonbare werkervaring binnen het vakgebied bij gemeenten;
Kennis van / Affiniteit met geautomatiseerde gemeentelijke systemen;
Bewezen ervaring met bouwtekeningen lezen
Kennis en ervaring met de WOZ en/of BAG
Affiniteit met automatisering en geo-informatie
Zorgvuldig en flexibel
Teamspeler
Goede contactuele eigenschappen
De kandidaat heeft een WO diploma. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar cv.
De kandidaat heeft een afgeronde WOZ en BAG opleiding. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar cv.
De kandidaat heeft minimaal 4 jaar aantoonbare kennis en recente werkervaring in een dergelijke rol met WOZ/BAG. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar cv.
De kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare kennis en recente werkervaring in een dergelijke rol met WOZ/BAG in de regio 's-Hertogenbosch. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar cv.
Prijs
Weging:20 %
Training in samenhang tussen BAG en WOZ. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar cv.
Weging:20 %
De kandidaat heeft recente werkervaring en kennis van Key2BAG en Key2Belastingen. Dit blijkt duidelijk uit haar/zijn cv.
Weging:15 %
De kandidaat heeft recente ervaring met Djuma en Ortax. Dit blijkt duidelijk uit haar/zijn cv.
Weging:20 %
Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Weging:25 %
Precies
Nauwgezet
Leergierig
Affiniteit met applicaties en systemen
Aanpakker
Zorgvuldig
Flexibel
Teamspeler
Goede contactuele eigenschappen
Met de top 3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.
De gesprekken vinden plaats op maandagmorgen 21 juli 2025. De uitnodigingen voor deze gesprekken worden uiterlijk donderdag 17 juli 2025 verzonden.
Toelichting op rooster
Afhankelijk van de trajecten veelal op stadskantoor. Na de inwerkperiode is gedeeltelijk thuiswerken bespreekbaar (maximaal 50%).
Aanleveren na gunning
Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument
Verklaring omtrent het gedrag