thumbnail
thumbnail

Vergunningverlener evenementen

Kloosterstraat 2-8, 4701 KK Roosendaal, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
80
28 Noord-Brabant

Begindatum:

19 aug 2024

Einddatum:

14 feb 2025

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

5 jul 2024

Type inzet
In verband met de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties: Is de kandidaat die u presenteert bij uw bureau in dienst of, indien u zelf als ZZP’er inschrijft, bent u eventueel bereid deze opdracht via ZZP contractmanagement (Reijn Professionals) in te vullen of via een modelovereenkomst ?

Inleiding
Gemeente Roosendaal is op zoek naar een CASEMANAGER APV/HORECA Vergunningen voor 28 uur per week
“EEN AANPAKKER MET EEN KRITISCHE BLIK DIE DE GEWENSTE RESULTATEN WEET TE BEREIKEN!”

Omschrijving van de opdracht
Voor vergunningaanvragen op het gebied van horeca (zoals exploitatie, terras, kansspelautomaten e.d.) en exploitatievergunningen uit de APV (zoals seksinrichtingen, afhaal- en bezorgdiensten, autoverhuurbedrijven e.d.) ben je de casemanager. Dat betekent dat je de relevante adviseurs (in- en extern) betrekt bij de aanvraag en het maken van een integrale afweging om op de aanvraag te beslissen. Als casemanager ben je het aanspreekpunt voor aanvragers. Je beoordeelt de aanvragen op ontvankelijkheid en op inhoud en toetst hierbij aan alle wettelijke vereisten incl. de Wet-Bibob. Tot slot stel je de beschikking op. Tijdens dit proces werk je nauw samen met alle betrokken partners en adviseer je actief het bestuur. Je ondersteunt bij beleidsvraagstukken en houdt ontwikkelingen op het gebied van wetgeving en jurisprudentie bij en past deze toe. Als casemanager geef je zowel zelfstandig als samen met de in- en externe partners gevraagd en ongevraagd advies aan de betrokken collega’s, directie en aan het bestuur over je eigen dossiers en aanverwante vraagstukken. Je bent in staat om op alle niveaus, ambtelijk, bestuurlijk en in het externe netwerk, verbindingen te leggen en te sturen op resultaten.

Functieprofiel
Als casemanager ben je juridisch goed onderlegd en beschik je over uitstekende schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden, goede adviesvaardigheden en overtuigingskracht. Je hebt aantoonbare ervaring op het gebied van vergunningverlening en gaat zelfstandig en pragmatisch aan de slag. Je staat sterk in je schoenen en stelt kritische vragen, maar weet ook snel een praktische vertaling te maken en zaken voor elkaar te krijgen. Van nature ben je nieuwsgierig, leergierig en communicatief vaardig. Daarnaast weet je hoe de hazen binnen een gemeentelijke organisatie lopen en houdt hier rekening mee. Je wekt vertrouwen bij je gesprekspartners, of dat nu een collega, een ondernemer, een netwerkpartner of een inwoner van de gemeente is. Je denkt in kansen, bent oplossings- en resultaatgericht én enthousiasmeert anderen om je heen. Hierbij kun je ook omgaan met tegengestelde belangen. We zijn op zoek naar een enthousiaste collega op hbo werk- en denkniveau voor een periode van een half jaar, met optie tot verlenging. Je beschikt minimaal over een afgeronde hbo-opleiding met voorkeur in de richting van hbo-rechten of bestuurskunde. Je hebt aantoonbare ervaring op het gebied van vergunningverlening en gaat zelfstandig en pragmatisch aan de slag.

Eisen

  • Het overleggen van een VOG voor een vergelijkbare functie, niet ouder dan 2 maanden, is een vereiste.

  • De kandidaat heeft aantoonbare specifieke vakkennis van de APV (blijkt uit CV)

  • De kandidaat heeft aantoonbare specifieke vakkennis van de Alcoholwet (blijkt uit CV)

  • De kandidaat heeft aantoonbare specifieke vakkennis van de Awb (blijkt uit CV)

  • De kandidaat Beschikt over de volgende competenties (blijkt uit gesprek):

    • Communicatief vaardig

    • Overtuigingskracht / Daadkrachtig

    • Resultaatgericht

    • Stressbestendig

    • Zelfstandig

  • De kandidaat heeft een relevante afgeronde HBO opleiding, rechten of bestuurskunde (blijkt uit CV)

  • De kandidaat heeft minimaal 1-3 jaar aantoonbare relevante werkervaring (blijkt uit CV)

Wensen

  • De kandidaat heeft relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein binnen een gemeente / overheid (blijkt uit CV)

  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?

  • Het tarief is maximaal 80,00 euro incl. reiskosten, parkeerkosten en verblijfskosten. Tevens gaan wij er in eerste instantie vanuit dat de kandidaat over eigen devices (smartphone/laptop) beschikt of deze verstrekt krijgt vanuit de leverancier.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 / hibo.abdi@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Hibo Abdi
Hibo Abdi
Opdracht Adviseur

Ben jij de Vergunningverlener evenementen die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.