Begindatum:
21 okt 2024Einddatum:
20 mrt 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
2 okt 2024Type inzet
In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.
Informatiebeheerder
De groep Informatie Beheer bestaat uit Informatiebeheerders, Kwaliteitsbeheerders en Adviseurs Informatiebeheer. De missie van Informatie Beheer is om een kwalitatief hoogwaardig digitale informatievoorziening te realiseren en in stand te houden binnen de gemeentelijke organisatie. Je bent in de rol van Medewerker informatiebeheer verantwoordelijk voor de beschikbaarheid en validiteit van documentaire informatie- en archiefproducten. Ons vakgebied is in beweging. Door allerlei ontwikkelingen staan we voor grote opgaven om ervoor te blijven zorgen dat de gemeente betrouwbaar en transparant blijft. We zijn volop bezig met een aantal projecten die onze informatiehuishouding naar een hoger niveau zal tillen.
Je gaat je daarbij bezighouden met de volgende werkzaamheden:
Het sorteren en scannen van post en de controle op volledigheid van scans.
Het controleren van de te archiveren zaken op volledigheid en juiste metadata om vervolgens te archiveren en relateren in Zaaksysteem. Ook het signaleren van zaken die niet juist worden aangeleverd is daarbij van belang.
Ondersteuning bij diverse projecten op het gebied van informatiehuishouding
Jouw kracht
Je bent iemand die erg gedreven is, de handen uit de mouwen steekt en veel affiniteit heeft met (digitale) DIV werkzaamheden waaronder post en archivering. Je hebt aan een half woord genoeg om te weten wat je moet doen en weet makkelijk je weg te vinden in een nieuwe werkomgeving. Daarbij communiceer je makkelijk met anderen en vind je het ook niet erg om zelfstandig aan de slag te gaan. Je beschikt over een mbo werk- en denkniveau. Je hebt minimaal 1-3 relevante werkervaring op administratief gebied.
“Kijkende naar de inhoud van deze functie en de Wet DBA, leent deze aanvraag zich er niet voor om door een ZZP-er uitgevoerd te worden.