Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Technisch Applicatiebeheerder Application Hosting

ICT WBW

Pastoor van Kessellaan 15, 4761 BJ Zevenbergen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
75 36 Noord-Brabant

Begindatum:

14 jul 2025

Einddatum:

30 sept 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

28 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Senior vakspecialist Application Hosting
Opdrachtgever: ICT West-Brabant West
Locatie: Zevenbergen
Periode: 14-07-2025 t/m 30-09-2025 met optie tot verlening.
Inzet: 36 uur per week


De opdracht

Samen met de collegas van applicatiehosting ben je primair verantwoordelijk voor de afhandeling en bewaking van 2e-lijns incidenten. Doel is om verstoringen en vragen van klanten zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen de normtijden (KPIs) en de gewenste kwaliteit af te handelen. Daarnaast is nauwkeurig werken en goede communicatie richting deelnemers essentieel om de gewenste dienstverlening te behouden en waar mogelijk te verbeteren.

Kerntaken:

  • Je bent een echte troubleshooter van complexe problemen. Je analyseert deze grondig en lost deze waar mogelijk op.

  • Je voert regie op onze leveranciers.

  • Je zorgt ervoor dat applicaties soepel draaien, inclusief onderhoud, updates en het oplossen van technische problemen.

  • Je geeft advies over hoe applicaties efficienter kunnen worden ingezet om bedrijfsdoelen te ondersteunen.

  • Je ondersteunt en begeleidt collegas en draagt zorg voor de functionele aansturing van het team.

  • Je kennis blijft up-to-date met nieuwe technologieen en best practices en deze kennis deel je binnen het team.

  • Je verzorgt (samen met functioneel beheerder) de complete intake van wijzigingsverzoeken en voert deze zelfstandig of met collega's uit. Je doet voorstellen tot verbeteringen in bestaande processen en systemen en je integreert nieuwe technologieen.

  • Je neemt deel aan de piketregeling van ICT WBW.

  • Je distribueert applicaties via diverse media.

  • Je bestudeert het gedrag van applicaties op de packaging VMs en verwerkt deze tot een intakedocument met bijbehorende configuratiebestanden.

  • Je voert applicatie-installaties uit op het netwerk of de applicatieserver.

  • Je voert geautomatiseerde (level 2) installaties uit via MECM.

Profiel kandidaat:

  • Kandidaat heeft HBO werk- en denkniveau.

  • Kandidaat is een senior met minimaal aantoonbare kennis/ ervaring met ITIL, TOPdesk, Intune Azure.

  • Kandidaat weet leveranciers effectief aan te sturen en werkt graag samen.

  • Ervaring binnen de overheid en in het bijzonder bij gemeenten is een pré.

  • Kennis van Microsoft Intune is een pré.

Eisen

  1. Deze opdracht kan niet worden ingevuld door een ZZP’er (wet DBA/VBAR). Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt. Wij vragen u om de "Verklaring detachering in loondienst" toe te voegen aan de dossierdocumenten in de aanbieding van uw kandidaat.

  2. Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare (praktijk)ervaring met diverse applicatieomgevingen. Dit moet blijken uit het CV.

  3. Kandidaat wordt aangeboden tegen tarief van max € 75 all-in.

Wensen en competenties

Wensen

  1. Kandidaat heeft Hbo werk- en denkniveau. Dit moet blijken uit het CV.
    2p

  2. Kandidaat heeft ruime ervaring met technisch applicatiebeheer en applicatiedistributie. Dit moet blijken uit het CV.

    • Ja (6 Punten)

    • Gemiddelde ervaring (3 Punten)

    • Nee (te weinig of onvoldoende ervaring) (0 Punten)

  3. Kandidaat heeft ruime ervaring met Ivanti Workspace Control. Dit moet blijken uit het CV.

    • Ja (6 Punten)

    • Gemiddelde ervaring (3 Punten)

    • Nee (te weinig of onvoldoende ervaring) (0 Punten)

  4. Kandidaat heeft ruime ervaring met applicatie-installaties op het netwerk of de applicatieserver. Dit moet blijken uit het CV.

    • Ja (6 Punten)

    • Gemiddelde ervaring (3 Punten)

    • Nee (te weinig of onvoldoende ervaring) (0 Punten)

  5. Kandidaat heeft ruime ervaring met het aansturen van externe leveranciers en afstemming met functioneel beheerders. Dit moet blijken uit het CV.

    • Ja (6 Punten)

    • Gemiddelde ervaring (3 Punten)

    • Nee (te weinig of onvoldoende ervaring) (0 Punten)

  6. Kandidaat heeft kennis van en ervaring met Topdesk of een gelijkwaardig systeem. Dit moet blijken uit het CV.
    3p

  7. De mate waarin kandidaat beschikt over de in aanvraag genoemde competenties wordt beoordeeld o.b.v. motivatie, CV en een eventueel persoonlijk gesprek.
    10p

  8. Prijsscore ( laagste tarief / aangeboden tarief ) * maximale prijsscore
    8p

Competenties

  • Regie voeren

  • Procesmatig werken

  • Goede communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal.

Organisatie en team

ICT West-Brabant-West (ICT WBW) is een ICT-dienstverlener. De organisatie voert de IT-dienstverlening uit voor de gemeenten Etten-Leur, Moerdijk, Roosendaal, Tholen en de gemeenschappelijke regeling Hart van West-Brabant. ICT WBW neemt het ICTbeheer en ICT-onderhoud van haar deelnemers uit handen, en ondersteunt 1.850 werkplekken op 15 verschillende plaatsen. De ambitie van ICT WBW is om zich van een dienstverleningsorganisatie naar een regie-organisatie om te vormen. Hiervoor wordt met de deelnemers aan een gezamenlijke visie op informatisering & automatisering gewerkt.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Als onderdeel van de opdracht vragen wij een VOG (algemeen screeningsprofiel, onderdelen 11-12-13) die bij de aanvang van de opdracht niet ouder is dan 2 maanden. De VOG moet op verzoek direct aan ons overlegd kunnen worden. De kosten worden vergoed.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.