thumbnail
Projectmedewerker/-assistent hersteloperatie kinderopvangtoeslag-affaire

Gemeente Roosendaal

Kloosterstraat 2-8, 4701 KK Roosendaal, Nederland

Sociaal Domein
Sluit over 2 dagen
€65
16 Noord-Brabant

Publicatiedatum:

04-08-2022

Sluitingsdatum:

13-08-2022

Begindatum:

01-09-2022

Einddatum:

31-12-2023

Organisatie
Wij zijn geen gemeente, wij zijn Roosendaal. Wij hanteren een autonomere werkwijze. Dat houdt in dat we in kleine groepen werken van acht tot twaalf medewerkers zonder teamleiders. Wij geloven in de kracht van onze medewerkers. Samen ben je verantwoordelijk voor het groepsresultaat en verdeel je werkzaamheden. Zo zijn we wendbaar, ontstaat er ruimte voor mooie initiatieven en is het werkplezier hoog dankzij de vrijheid in je werkzaamheden. Resultaatgericht, samen en de ander centraal zijn hierbij onze drie kernwaarden.

Roosendaal is de stad van de menselijke maat met talloze kleurrijke verenigingen, inwoners en ondernemers. Groot genoeg voor interessante vraagstukken. Klein genoeg voor korte lijnen met belangrijke stakeholders. Met een ideale ligging: vanuit Rotterdam, Breda of Antwerpen ben je in ruim 30 minuten in Roosendaal.

Functiebeschrijving

  • Administratieve ondersteuning van de projectleider 

  • Het beantwoorden van praktische vragen

  • Het uitvoeren van regelwerkzaamheden 

  • Het bijhouden en analyseren van de informatiestromen rondom de kinderopvangtoeslagaffaire

  • Secretariële ondersteuning 

  • Rapporteert aan de projectleider 

  • Overlegt regelmatig met de projectleider 

Wat is de kracht van de projectmedewerker?
Je vindt het fijn om anderen administratief, organisatorisch en inhoudelijk te ondersteunen. Klant- en vraaggericht werken is daarbij je tweede natuur. Daarbij wacht je niet af totdat de vraag gesteld wordt, maar ben je de vraag vaak al voor. En ook al ken je de inhoud niet altijd, je doorziet processen en procedures supersnel. Je bent leergierig, werkt graag samen met anderen en anderen werken graag samen met jou. Je kunt goed overzicht houden op het werk dat er ligt en werkt nauwkeurig. Communicatief ben je sterk. Tot slot kun je goed overweg met diverse automatiseringspakketten en heeft Office 365 geen geheimen voor jou!

Uren & Werkdagen
Aantal uur per week: 16 uur per week
Toelichting op uur per week: Combinatie thuiswerken / op locatie, geheel in overleg met de groep.
Werkdagen: Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek jouw droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs nog dezelfde dag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Projectmedewerker/-assistent hersteloperatie kinderopvangtoeslag-affaire die deze organisatie zoekt?