Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Projectmedewerker/-assistent hersteloperatie kinderopvangtoeslag-affaire

Kloosterstraat 2-8, 4701 KK Roosendaal, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€65 16 Noord-Brabant

Begindatum:

1 sept 2022

Einddatum:

31 dec 2023

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

4 aug 2022

Organisatie
Wij zijn geen gemeente, wij zijn Roosendaal. Wij hanteren een autonomere werkwijze. Dat houdt in dat we in kleine groepen werken van acht tot twaalf medewerkers zonder teamleiders. Wij geloven in de kracht van onze medewerkers. Samen ben je verantwoordelijk voor het groepsresultaat en verdeel je werkzaamheden. Zo zijn we wendbaar, ontstaat er ruimte voor mooie initiatieven en is het werkplezier hoog dankzij de vrijheid in je werkzaamheden. Resultaatgericht, samen en de ander centraal zijn hierbij onze drie kernwaarden.

Roosendaal is de stad van de menselijke maat met talloze kleurrijke verenigingen, inwoners en ondernemers. Groot genoeg voor interessante vraagstukken. Klein genoeg voor korte lijnen met belangrijke stakeholders. Met een ideale ligging: vanuit Rotterdam, Breda of Antwerpen ben je in ruim 30 minuten in Roosendaal.

Functiebeschrijving

  • Administratieve ondersteuning van de projectleider 

  • Het beantwoorden van praktische vragen

  • Het uitvoeren van regelwerkzaamheden 

  • Het bijhouden en analyseren van de informatiestromen rondom de kinderopvangtoeslagaffaire

  • Secretariële ondersteuning 

  • Rapporteert aan de projectleider 

  • Overlegt regelmatig met de projectleider 

Wat is de kracht van de projectmedewerker?
Je vindt het fijn om anderen administratief, organisatorisch en inhoudelijk te ondersteunen. Klant- en vraaggericht werken is daarbij je tweede natuur. Daarbij wacht je niet af totdat de vraag gesteld wordt, maar ben je de vraag vaak al voor. En ook al ken je de inhoud niet altijd, je doorziet processen en procedures supersnel. Je bent leergierig, werkt graag samen met anderen en anderen werken graag samen met jou. Je kunt goed overzicht houden op het werk dat er ligt en werkt nauwkeurig. Communicatief ben je sterk. Tot slot kun je goed overweg met diverse automatiseringspakketten en heeft Office 365 geen geheimen voor jou!

Uren & Werkdagen
Aantal uur per week: 16 uur per week
Toelichting op uur per week: Combinatie thuiswerken / op locatie, geheel in overleg met de groep.
Werkdagen: Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.