Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

P&O adviseur

Nieuwe Veenendaalseweg 75, 3911 MG Rhenen, Nederland

Sluit over 3 dagen
105 24 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

15 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Als personeelsadviseur ben je adviseur en sparringpartner van het management bij de uitvoering van het beleid. Je ondersteunt de managers bij het begeleiden van de medewerkers. Je ondersteunt managers bij personele casuistiek bijvoorbeeld bij verzuim, ontwikkeling of functioneren.

Resultaten:

  • Proactief en deskundig advies aan het MT over strategische en tactische HR-vraagstukken;
  • Oppakken van complexe HR-casussen en sparringpartner voor management en HR-collegas;
  • Begeleiden en coordineren van verzuimdossiers;
  • (Door)ontwikkeling en uitvoering van arbobeleid;
  • Adviseren en ondersteunen bij de toepassing van HR21 (functiebeschrijving en -waardering);
  • Bijdragen aan beleidsontwikkeling en projecten op het gebied van HR en organisatieontwikkeling;
  • Verantwoordelijk voor uiteenlopende dossiers en beleidsvraagstukken

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring als P&O adviseur op tactisch en strategisch niveau binnen een gemeente in de afgelopen 10 jaar.
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van HRM;
  • Aantoonbare werkervaring met verzuimbegeleiding en arbobeleid;
  • Aantoonbare werkervaring met HR21 binnen een gemeentelijke organisatie.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring op alle HR-facetten binnen een gemeente (40 punten);
  • Uiterlijk beschikbaar per 22 september 2025, voor de gevraagde uren gedurende de looptijd van de opdracht (30 punten);
  • Aantoonbare kennis van de cao-gemeente (10 punten).

Competenties

  • Analytisch en resultaatgericht.
  • Stevige en betrouwbare gesprekspartner.
  • Bestuurlijk sensitief.
  • Oplossingsgericht en verbindend.
  • Snel kunnen schakelen.
  • Stressbestendig.

Organisatie en team

Wat leuk dat je geinteresseerd bent in de gemeente Rhenen!Rhenen is een prachtige historische vestingstad, gelegen op het uiterste zuidoosten van de provincie Utrecht. Met de Nederrijn aan je voeten en de groene bossen van de Utrechtse Heuvelrug om je heen, is het hier heerlijk wonen en werken. Gemeente Rhenen staat bekend om Ouwehands Dierenpark, de Grebbeberg en natuurlijk de gezellige Rijnweek. De gemeente heeft veel te bieden: prachtige monumentale natuur, uitgebreide wandel- en fietsroutes en mooie ruiterpaden. Of je nu door de stad Rhenen zelf wandelt of de kernen Elst en Achterberg ontdekt, in Rhenen beleef je zowel rust als avontuur! Rhenen is goed bereikbaar met trein, bus en auto en vervult een belangrijke toeristische rol. Meer informatie over de gemeente Rhenen vind je via www.rhenen.nl.

We werken waarderend en vanuit de bedoeling In Rhenen werken we voortdurend aan het verbeteren van onze dienstverlening en het versterken van onze rol in de regio. We streven er naar om een aantrekkelijke werkgever te zijn en te blijven, met een stevig fundament van flexibiliteit, vertrouwen, samenwerking en verantwoordelijkheid. We werken vanuit de bedoeling en op een waarderende manier, wat dagelijks zichtbaar is in ons werk. We denken in mogelijkheden, leveren maatwerk en doen dit voor zowel onze inwoners als medewerkers. We geven ruimte voor talent, stimuleren samenwerking en werken resultaatgericht. We ontwikkelen ons richting zelforganisatie. Zo maken we het verschil voor Rhenen en voegen we echte waarde toe! Kom jij ons versterken? We kijken ernaar uit om je te leren kennen!

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 19 september 2025, vanaf 11:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 18 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. De uitbetaling van de factuur zal plaatsvinden op de G-rekening (25%) en rekeningnummer leverancier (75%). Niet van toepassing voor ZZPers. Alleen maandelijkse facturatie vereist (geen 4 weken) Beroepsaansprakelijkheid voor 250.000 euro per aanspraak: Ja

Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 17 september 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 17 september 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 18 september 2025 09:00 uur.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur