Senior Projectleider Civiel

Varsseveldseweg 2, 7131 BJ Lichtenvoorde, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 18 - 36 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jul 2026

Uren per week:

18 - 36

Publicatiedatum:

21 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdrachtgever 
De gemeente Oost Gelre ligt centraal in de Achterhoek. Een gemeente waarin de natuur in combinatie met de stadse en dorpse sfeer centraal staan en waarin het dan ook heerlijk wonen, werken en recreëren is. De gemeente bestaat uit twee grote(re) kernen -Groenlo en Lichtenvoorde- en zes kleine dorpen met in totaal bijna 30.000 inwoners. De gemeente is groen vanwege veel agrarisch gebied, en kent ook economische activiteiten gericht op nieuwe technologie zoals het verduurzamen van energie. Wij kenmerken ons als een evenementengemeente met een rijk verenigingsleven, waardoor onze organisatiekracht groot is. De samenleving in Oost Gelre is actief: maatschappelijk betrokken en ondernemend. Dit zorgt voor een grote sociale samenhang. Wij zijn verder een gemeente die zich extern sterk(er) wil neerzetten. Vanuit eigen kracht zoeken wij de samenwerking met buurgemeenten en andere partners. 

Omschrijving van de opdracht
Als senior projectleider civiel ben je de specialist en het aanspreekpunt voor de projectmanager. Je werkt in een projectteam waar jij verantwoordelijk bent voor de civieltechnische ontwikkeling binnen de verschillende bouwgrond exploitaties. Je bent verantwoordelijk voor het gehele traject: van initiatief en ontwerp tot uitvoering en nazorg. Je werkt nauw samen met interne collega's, externe advisiseurs, aannemers en bewoners.

Je gaat aan de slag met de volgende soort projecten:

  • Bouwrijp maken grondexploitatie

  • Transformeren schoollocatie naar een woonlocatie

  • Transformeren van een werklokatie naar een woonlocatie

Vereisten / knock-outcriteria

  1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

  2. Een aantoonbaar afgeronde hbo opleiding, bij voorkeur in civiele techniek;

  3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als civieltechnisch projectleider in civieltechnische projecten binnen een overheidsinstelling;

  4. Kennis van relevante wet- en regelgeving(UAV, RAW,etc);

  5. Woonachtig binnen een straal van 45 kilometer vanaf standplaats Linchtenvoorde, en minimaal 3 dagen fysiek op kantoor;

  6. Een maximum uurtarief van € 125,- exclusief BTW inclusief reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer en Fee.

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)

  1. Aantoonbare werkervaring als civieltechnisch projectleider bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar (50 punten);
    a. Minder dan 1 jaar aantoonbare werkervaring (0 punten)
    b. Minimaal 1 tot 3 jaar aantoonbare werkervaring (10 punten);
    c. Minimaal 3 tot 4 jaar aantoonbare werkervaring (20 punten);
    d. Meer dan 5 jaar aantoonbare werkervaring (50 punten);

  2. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar in bouw- en woonrijp projecten (20 punten)

  3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar in inbreidingsplannen (30 punten)

Competenties

  • Leiderschap

  • Samenwerken

  • Resultaatgerichtheid

  • Communicatieve vaardigheden

  • Probleemoplossend vermogen

  • Stressbestendigheid

  • Omgevingssensitiviteit

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 3 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 1 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
BYOD (bring your own device): voor deze opdracht niet van toepassing.

Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Oost Gelre mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Oost Gelre. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Gemeente Oost Gelre merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.